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2015/ASAT. Servicio de gestión y atención telefónica y de consultas derivadas de las redes sociales de la TGSS.

Procedimiento Abierto. Adjudicado el 19-05-2015.TGSS-Unidad de Contratación de la Subdirección General de Patrimonio y Contratación. Ministerio de Empleo y Seguridad Social.

Last update: 05/08/2020

Contract details:

Object of the contract

2015/ASAT. Servicio de gestión y atención telefónica y de consultas derivadas de las redes sociales de la TGSS..

File number

5060/2015/04A00993

Procedure of contracting

Organ of contracting

TGSS-Unidad de Contratación de la Subdirección General de Patrimonio y Contratación.

Duration of the contract

24 meses


Tender details:

Outcome of the tender

Adjudicado

Awardee

EXTEL CONTACT CENTER, SAU. - A80221781

Amount of bidding

8.583.947,36€

Amount of adjudication

8,583,947.36€

Number of bidders

6

For more information:

More information on this contract in the Platform for Recruitment of the Public Sector

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