Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Zerbitzuen gutuna estatuko administrazio orokorraren 2025-2028 gardentasunaren ataria

Saio honetan, informazio eta agiriak gardentasunaren ataria zerbitzuen gutuna jakinarazten du estatuko administrazio orokorraren 2025-2028 aldirako.

zerbitzu-karta

Gardentasunaren ataria du estatuko administrazio orokorraren (aurrerantzean gardentasunaren ataria), web atari bat da ministerioaren mendekoa eraldatzeko digitala eta funtzio publikoa. Atari horren bitartez, edozein pertsona aurkez daiteke, funtzionamenduari buruzko. Zehazki, jendaurrean estatuko aukera ematen du:

DuGardentasunaren atariaestatuko erakunde ezberdinei buruzko informazioa argitaratzen dira, zehazki, eremu subjektiboa atarian argitaratutako informazioa honako hau da:

  • Estatuko administrazio orokorra.
  • Erakunde kudeatzaileak eta gizarte segurantzako zerbitzu komunak. elkarrekiko Sartzen dira gizarte segurantzaren entitate laguntzaile.
  • Erakunde autonomoak, estatu-agentziak, enpresa-entitate publikoek eta zuzenbide publikoko erakundeak, eta berezko nortasun juridikoa dauka; estatuko administrazio orokorraren nahiz haren mendeko lotutako, unibertsitateak barne publikoak.

Hemendik aurrera, estatuko administrazio orokorrari erreferentzia dela ulertuko da, aurreko hiru puntuen sartzen.

Gardentasun ataria ez du autonomia-erkidegoen informazio espezifikoa, toki-erakundeak, estatu-sozietateak, fundazioak eta organo konstituzional. Erakunde horiek zure informazioa argitaratuko dituzte, bakoitzak bere web atariak eta egoitza elektronikoak.

Du gardentasunaren legeak sortu zuen gardentasunaren ataria.legearen 10. artikuluaatari hau ezartzen da, lehendakaritza ministerioaren mende egongo litzatekeela, eta bere funtzio nagusia bidea erraztea litzateke herritarren informazio guztia publikotasun aktiboa.

Gaur egun, gardentasunaren ataria ministerioaren mendekoa da eta Bere Funtzio Publikoaren eraldaketarako Digitala. zuzendaritza nagusiaren ardurapean dago kudeaketa gobernantza publikoaren hartzen du parte, eta funtzio publikoaren estatu idazkaritzako. Gainera, Espainiako agentziaren babesa dauka administrazio digitalaren (AEAD), haren araberakoa ere bada.

Egitura horren definitu zuenministerio honek ezartzen dituen errege-dekretuak nola antolatuta eta haien funtzioakezartzen dituen, nola antolatuta ministerio honen eta bere funtzioak.

Gardentasunaren ataria du informazioa eskaintzen du eta zerbitzuak web-orri ofiziala:https :// transparencia.gob.es.

Hauen bidez informazioa ere eskaintzen du gizarte-sareak:

Zerbitzuen karta honetako konpromisoak jasotzen ildo berekoak dira ezarritako helburu orokorrak,kalitatea hobetzeko errege dekretua, estatuko administrazio orokorrean.

Gainera, bere asmo nagusia da, informazioaren kudeaketa publiko bidezko, gardena eta arrazionala, gardentasun legea betetzeko.

Zerbitzuen karta hau, hiru helburu nagusi ditu:

  • Informazio publikoa eskuratzeko bidea erraztea esku dagoen estatuko administrazio orokorra.
  • Erantzukizunak jakinaraztea eta hartutako konpromisoak azalduko dituzte.
  • Azaldu herritarren eskubideak zerbitzu horiei dagokienez betebehar erabiltzen.

2.1.- Zerikusia duten Zerbitzua informazio publikoa

  • Publikotasun aktiboa
  • Informazio publikoa eskuratzeko eskubidea

2.2.- Beste informazio-zerbitzuak.

  • Osotasuna
  • Gobernu Irekia
  • Parte-hartzea
  • Informazio gehiago

2.3.- Berritasunen aldizkariko suskripzioen zerbitzua

2.1.- Zerikusia duten Zerbitzuak informazio publikoa

2.1.1. Publikotasun aktiboa

Atal honetan jasotzen erakundeari, antolamenduari eta plangintzari buruzko informazioa, garrantzia juridikoa duen informazioa, baita ekonomia, aurrekontu eta estatistikari buruzko informazioa (6, 7 eta 8. artikuluak 6bis, gardentasun legea).

Informazioa hobeto antolatzeko sortu dira, bi modu sailkapena:

  • Materia bakoitzeko.
  • Artikuluen arabera, gardentasun legearen ezartzea.

Gaien araberako sailkapena da gehien erabiltzen dena eta honako mota hauek bereizten dira:

  • Antolaketa eta enplegu publikoa
  • Goi-Kargudunak
  • Plangintza eta estatistika
  • Araudia eta Beste Xedapen Batzuk
  • Kontratuak, hitzarmenak eta diru-laguntzak
  • Económico-presupuestaria informazioa

Horrez gainera, legeak eskatzen duen informazio-gardentasuna, era argitaratzen dira baliagarria dela uste den eduki gehigarria eta esanguratsua ikasgairako. elkartzen dira, eta Eduki hori, “ Gardentasun Gehiago ”.

Horrela, informazioa argitara eman behar dela nahitaez gardentasun legearen arabera antolatu den gai daude,:

Antolaketa eta enplegu publikoa

  • Funtzioak
  • Aplikatu beharreko araudia
  • Egitura eta organigramak
  • Ebazpenak langile publikoen bateragarritasuna buruzko informazioa
  • Tratamendu-jardueren erregistroa

Goi-Kargudunak

  • Curriculum vitae-a
  • Ordainsariak
  • Jarduera pribatuan kargudunen kargu-uztea ondoren ariketa baimenak
  • Jasotako kalte-ordainak, karguak utzi egin du, eta bere kargua

Plangintza eta estatistika

  • Planak eta programak
  • Txostenak eta estatistikak

Araudia eta Beste Xedapen Batzuk

  • Urteko araugintza-plana
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuak
  • Bideratzen ari diren arauak
  • Izapide amaitua arau
  • Jarraibide, jarraibideei eta akordioei, zirkularrak
  • Jendaurreko informazioa: beste dokumentu batzuk

Kontratuak, hitzarmenak eta diru-laguntzak

  • Kontratuak
  • Kontratu-estatistikak
  • Hitzarmenak eta mandatu
  • Diru-laguntzak

Económico-presupuestaria informazioa

  • Estatuko aurrekontu orokorrak
  • Aurrekontuaren gauzatzea
  • Aurrekontu-egonkortasuna
  • Fiskalizazio txostenak egitea
  • Urteko kontuak
  • Ondasun higiezinak

Gainera, publikotasun aktiboko, informazioa, barne-mailan bi kategoriatan antolatzen da:

  • Deszentralizatua: argitaratu da informazioa zuzenean gardentasunaren ataria unitateek egindako informazio-Gardentasuna (UITs) ministerio bakoitzean, tresna baten bidez dei barne, besteak beste, soldatak Backoffice adibidez eta goi-kargudunen curriculumak, bai eta eskainitako zerbitzuen katalogoak. Kasu horietan, Gardentasuna eta Herritarren arretarako zuzendariordetza nagusia da klikako antolatzaile eta laguntza teknikoa eskaintzea (informazio-Gardentasuna (UITs) informazioa argitaratu ahal izateko daude behartuta beren jardueren zabaltzea.
  • Kanpoko iturrien gaineko informazio zentralizatua: kanpoko iturrietatik Dator eta atarian argitaratzen da automatikoki edo eskuz. Buruzko informazioa aurkituko duzu kontratuak eta arautegia izapideak eta indarrean egongo dira. Kasu horietan, Gardentasuna eta Herritarren arretarako zuzendariordetza nagusia arduratzen da koordinazioa informazioaren iturria eskaintzean, laguntza teknikoa eta datuak argitaratzea karga eskuz egiten da prozesua egiten duenean.

Informazioaren kanpoko iturrien. batez ere, bermatzeko ardura dute, datuak. kasu horretan, argitaratzen Dugun konpromisoa plataforma eskaintzea erabili beharreko informazioa prozesua koordinatzea eta laguntza teknikoa edo eskaintzea, igo funtzionala behar izanez gero, zein Informazio unitateak gardentasun (UITs), bai kanpoko beste iturri batzuk.

2.1.2. Informazio publikoa eskuratzeko eskubidea

Gardentasunaren ataria berariazko orriaren bidez eskainitako informazioa eskuratzeko eskubidearen (https :// transparencia.gob.es/gardentasuna/gardentasuna _ Home/index/Derecho-de-acceso-a-la-informacion-publica.html) edozein pertsonak informazio publikoa eskuratzeko eskubidea erabiltzeko direnen esku egotea, estatuko administrazio orokorraren eta aurkeztutako eskabide guztiak berrikustea.

Eskubide hori erabiltzeko, administrazio-prozedura, identifikatu beharko da legearen arabera. Horretarako, bi aukera eskaintzen dira: gardentasun-plataforman Cl@ve erabili edo erabiltzaile-izena eta pasahitza.

Sarbidea eskatzeko inprimakia deskarga daiteke jendaurrean aurkeztu eta erregistro-gaietan laguntzeko bulego batean. beste bitarteko batzuen bidez Ere bidal daiteke arabera onartutako 16. artikuluan16. artikulua. administrazio publikoen administrazio prozedura erkidearen legea

Eskuragarri dauden zerbitzuak atal honetan honako hauek dira:

  • Jendaurreko informazio-eskaera
  • Zure eskaeraren egoera kontsultatzea
  • Zure dokumentua
  • Datuak eskuratzeko eskubidea ukatzeko ebazpenak
  • Ukatzeko ebazpenak (partziala)

Informazio hau ere eskura dezakezu:

  • Datuak eskuratzeko eskubidea
  • Herritarren gida
  • Eskaerak izapidetzeko oinarrizko gida, informazio publikoa eskuratzeari
  • Ebazpenak sarbidea gardentasunerako eta gobernu onerako kontseiluko (CTBG)
  • Gardentasunari buruzko jurisprudentzia (iturria CTBG)

2.2. Beste hainbat informazio-zerbitzuak

2.2.1. Osotasuna

Osotasuna publikoa hartzeko balio etiko erkideetan eta lotura printzipio eta arau zaintzea, mantentzea, eta horri lehentasuna eman buruzko interes publikoko interes pribatuen (osotasuna publikoa buruzko gomendioa (elga).

Horrela, osotasuna da politikan, ekonomian eta balio garrantzitsu, gizartearen ongizaterako funtsezko baldintza da herritarren eta gizarte-garapenari laguntzen die.

Informazioa eskuratu daiteke atal honetan, hau da:

  • Estatuko administrazio orokorraren integritate-Sistema
  • Zerga-iruzurraren aurkako neurriak planak
  • Barne informazio sistemak
  • Erreferentziak

2.2.2. Gobernu Irekia

Gobernu Irekiaren kudeatzea era gardenean, lankidetzan oinarritua eta etika eta Administrazio horrek argiago kontuak ematean. Gainera, herritarrek gai publikoetan parte hartzeko aukera ematen du erarik eraginkorrenez dio interesgarriak dira.

Informazioa eskuratu daiteke: hau da:

  • Espainiako Copresidencia OGP
  • Goi-bilera egiteko gobernu irekiaren 2025 Vitoria-Gasteiz Aliantza IX.
  • Gobernu irekiaren foroa
  • Zer da eta nola antolatzen da?
  • Parte hartzen du
  • Sentsibilizazioa eta prestakuntza
  • Eskura dauden espainiako ekintza-planak
  • Lan-taldea gardentasun legearen erreformari buruzkoa
  • Komunikazioa inklusiboa
  • Aktualitatea

Zati horretan, gardentasunaren ataria, gardentasuna eta herritarren arretarako zuzendariordetza nagusia (SGTAC) zuzendariordetza nagusiarekin koordinatuta lan egiten du gobernu Irekia (SGGA) zuzendariordetza nagusia Gobernu Irekia da atal honetako informazioaren arduraduna.

2.2.3. Parte-hartzea

Atal honetan ikus daiteke herritarrek parte hartzeko proiektuak eta horiek aurkezteko erak, bidal iezaguzu buruzko iritzia Gardentasunaren ataria.

Informazioa eskuratu daiteke: hau da:

  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuak
  • Jarri gurekin harremanetan
  • Sare sozialak

2.2.4. Informazio Gehiago

Atal honetan, gardentasunari buruzko informazio garrantzitsua biltzen ez dela sartzen aurreko batean ere ez.

Informazioa eskuratu daiteke: hau da:

  • Zer da gardentasunaren ataria?
  • Gardentasun legea
  • Zerbitzuen gutuna gardentasunaren ataria
  • Edukien Mapa gardentasunaren ataria
  • Gardentasun informazio-unitateak
  • Ataria zenbakitan
  • Gardentasun-albisteak
  • Gardentasunaren Ataria Irakurketa Erraza
  • Erakunde publiko eta beste administrazio publiko batzuetan gardentasuna
  • Txosten interesgarriak
  • Gardentasunerako eta gobernu onerako kontseiluari buruzko informazioa
  • Administrazio-kargak murrizteko hitzarmenei buruzko informazioa jakinaraztea
  • Energia aurrezteko eta energia-eraginkortasunerako neurriak planari buruzko informazioa eao-ko
  • Datuen babesari buruzko informazioa

2.3. Zerbitzu-harpidetza

Da astero aldizkari bat argitaratzen du aurtengo berrikuntzen artean, eta interes-txostenetan ministerioek argitaratutako Gardentasunaren ataria.

Harpidetu zaitezke bakarrik jasotzeko. emanez zure helbide elektronikoa. kontu horiekin batera, zerbitzuan baja emateko aukera edozein unetan.

Pertsona guztiek dute informazio publikoa eskuratzeko eskubidea, 11. artikuluan ezarritakoarekin bat105.b artikulua), espainiako konstituzioarenestatuko eta beste lege Batzuk hauek dira: gardentasuna zerikusia duten eskubideak.

  • Gardentasunari buruzko betebeharrak ezagutzeaBuruzko informazioa argitaratu behar da: zer modu herritar guztiek.
  • Buruzko informazioa jasoeskuragarri dauden zerbitzuak: Zer zerbitzu ematen.
  • Informazio publikoa: Buruzko informazioa jasotzeko eskubidea erabiltzeko funtzionamendua eta erabakiak erakunde publikoei jakinaraztea.
  • Zuzen tratatu eta diskriminaziorik gabeEskubide bera izango dute: beste edozein pertsona iristeko informazio publikoa.
  • Erantzunak lortzeko argiak eta legezko epearen barruanEskatutako informazioa modu eraginkorrean eta jasotzea, legearekin bat etorriz.
  • Jaso duen informazioa egiazkoa eta gardena: Datuak eskuratzea errealak, argiak eta ulergarriak izan direla.

Gainera,legeak 13. artikuluan, administrazio publikoen administrazio prozedura erkidearenhauek ezartzen ditu pertsonen eskubideak herri-administrazioekiko harremanetan:

  • Komunikatzenherri-administrazioekinSarbide-puntuaren: orokor elektronikoari.
  • Teknologia erabiltzeko laguntza: Laguntza behar baduzu, egin beharreko izapideak herri-administrazioek bitarteko elektronikoak erabiltzeko laguntza jasotzeko eskubidea duzu.
  • Hizkuntza ofizialen erabilera: Ezin da komunikatu hizkuntza ofiziala erabiltzeko, Euskal Autonomia Erkidegoko legearen arabera eta gainerako ordenamendu juridikoan.
  • Informazio publikoa: Eskubidea eta dokumentuak kontsultatu datu publikoak gardentasun legearen arabera eta gainerako ordenamendu Juridikoa.
  • Adeitasunezko harremana: Agintari eta langile publikoen tratarle behar errespetua eta eskubideak erabiltzen laguntzea eta eginbeharrak betetzeko.
  • Herri-administrazioei eta agintarien erantzukizuna eskatu: Eska dezakezu, ekintzak erantzuteko, legez hala behar duenean.
  • Identifikazioa eta sinadura elektronikoa erabiltzea: Baliteke digitalak identifikatu eta seguruak lortzeko eta erabiltzeko modu ofiziala dokumentuak sinatu.
  • Datu pertsonalen babesaBabestuta egon behar dute, horien segurtasuna eta konfidentzialtasuna bermatuz: zure datuak fitxategietan, sistemetan eta herri-administrazioek erabiltzen dituzten aplikazio.
  • Beste eskubide batzuk: Horrez gainera, konstituzioak onartutako beste eskubide batzuk eta legeei men egitea.

Erabiltzen duten pertsonen gardentasunaren ataria parte har dezakete, haren funtzionamendua eta errendimendu hori hobetzen laguntzea, honako bitarteko hauen bidez:

Atariko zerbitzu guztiak, gutun honetan aipatutako pertsonen eskubideak bermatuko dira kalitateko konpromisoak dituzten beti% 100ean beteko dira.

Gainera, konpromiso horien betetze-maila ebaluatzeko adierazleen eskaintzen dituen zerbitzuetan gardentasunaren ataria

6.1.- Informazio publikoa eguneratzea

Atarian dagoen informazioa eguneratuko da informazio-motaren arabera:

6.1.1 Ukatzeko Ebazpenak.

Konpromisoa

Hiru hilabetean behin, gardentasunaren atarian argitaratuko dira diren ebazpenen aurka ukatu zaien datuetan sartzeko eskubidea. Horrek barruan egingo da 40 lanegunen hiruhileko bakoitzaren amaieran.

Adierazlea

Ukatzeko ebazpenak ehunekoa atarian argitaratutako hiru hilean behin gardentasuna 40 eguneko epean baliodun hiruhileko bakoitzaren amaieran.

6.1.2. Organigramak

Konpromisoa

Organigramen ministerio atarian argitaratuko dira gardentasuna, sarbide-puntu Orokorra lankidetzan, estatuko aldizkari ofizialean argitaratzen denetik 20 egun errege-dekretuen ministerioen egitura organikoa.

Adierazlea

Organigramak ehunekoa ministerio epean argitaratutako estatuko aldizkari ofizialean argitaratzen denetik 20 egun errege-dekretuen ministerio bakoitzaren egitura organikoa.

6.2.- Estatistiken Eguneratzea

Konpromisoa

Hilero argitaratuko dira, erabilera eta jarduerei buruzko estatistikak Gardentasunaren ataria. Datu horiek orrian eskuragarri izango dira “ Ataria eta hurrengo hilean zehar zifretan ”.

Adierazlea

Hileko estatistikak-portzentajea, erabilera eta jarduera gardentasunaren ataria argitaratu eta hilabeteko epean botari dagokion hilabetea amaitu.

6.3.- Nobedadeen Zerbitzua

6.3.1 Atala eguneratuta gardentasunaren ataria berriak.

Konpromisoa

Berrikuntza ataleko gardentasunaren ataria astero eguneratuko da konpromisoarekin, gehitu, gutxienez, berrikuntza bat berria astero-astero.

Gainera, berritasun esanguratsurekin hasierako orrian, irudi bat izango dute apaingarria eta hilean behin berrituko dira.

Adierazlea

Aste-ehunekoa argitaratu da beste argitalpen bat gutxienez atalean berriak gardentasunaren ataria eta ehunekoa den hilen behar bezala eguneratu dira berritasun esanguratsurekin hasierako orrian.

6.3.2. Harpidetza

Konpromisoa

Astero, ostiraletan, ahal bada posta elektroniko bidez emango da, harpidedunei berrien buletina.

Adierazlea

-Ehunekoa zein astetan gauzatu behar diren eragiketak berrien buletina bidali zaie harpidedunei.

6.4.- Kalitateko konpromisoak iruzkinak, gorabeherak eta iradokizunak

Konpromisoa

Gorabehera, iruzkinak, iradokizunak eta iritziak edo horietan erantzungo zaie epeak:

  • Gorabeherak eta iruzkinakkudeaketa-tresna bitartez bidalitako gertaera-gardentasunaren ataria: gehienez5 egun baliodun.
  • Oharrak, iradokizunak edo iritziakbidalitako inprimaki honen bidez, iritzia "kontu": gehienez5 egun baliodun.

Adierazlea

  • Gorabeherak eta iruzkinak bidez jasotako kudeaketa-tresna sor daitezkeen gorabeherak gardentasunaren ataria udalera bidali duten epearen barruan 5 egun baliodun bitartean.
  • Iruzkinak, iradokizunak edo iritziak ehunekoa formularioaren bidez jasotako “ kontu ” udalera bidali dute beren iritzia epearen barruan 5 egun baliodun bitartean.

6.5.- Kalitate-konpromisoak gizarte-sareetan

6.5.1 Aldi bakarreko .-ean informazioa argitaratzeko X (Twitter aurretik)

Konpromisoa

Kontu @transparencia _ eta sare sozialean gutxienez 20 posts hilean argitaratuko X buruzko informazio garrantzitsua gardentasuna, Plan-sare sozialak gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiak (DGGP).

Adierazlea

Hori zein hilabetetan ehunekoa argitaratu dira gutxienez 20 posts sare sozialean X.

6.5.2. Demandari erantzuna, mezu zuzenak X (Twitter aurretik)

Konpromisoa

Konpromisoa hartu da erantzuteaz, jasotzen diren unetik, gehienez ere 10 egun baliodun mezuei iristen diren zuzeneko profila @transparencia _ eta sare sozialean X.

Adierazlea

10 Egun balioduneko epean erantzundako ehunekoa zuzeneko mezuak jasotzen diren unetik, sare sozialean X.

6.5.3. Argitalpena bideoak YouTube

Konpromisoa

Konpromisoa hartu da YouTube kanala argitaratzea atariaren Gardentasuna bideo bat gutxienez hilean.

Adierazlea

Hilean gutxienez ehunekoa argitaratu den bideo bat YouTube atariaren Gardentasuna.

Konpromisoa Adierazlea
Argitaratzeaukatzeko ebazpenakdatuak eskuratzeko eskubidea-40 lanegun igaro baino lehen hiruhileko bakoitzaren amaieran. Ukatzeko ebazpenak ehunekoa atarian argitaratutako hiru hilean behin gardentasuna ezarritako epean.
Argitaratzeaorganigramakepean dira estatuko aldizkari ofizialean argitaratzen denetik 20 egun errege-dekretuen egitura organikoa. Sartzen den organigrametan argitaratutako ministro ehunekoa ezarritako epean.
Argitaratzeaestatistikakerabilera eta jarduera del gardentasunaren ataria (“ Ataria zenbakitan ”), ondorengo datuak zein pertsonari buruzkoak diren, berehala. Hileko estatistikak-portzentajea, erabilera eta jarduera argitaratutako gardentasunaren ataria ezarritako epean.
Eguneratzeaatalekoberrikuntza-asteko modu finkatutako hasierako orria. Berrikuntza bat izango dute, irudia apaingarria eta hilean behin eguneratuko dira. Aste-ehunekoa da berrikuntza eta ehunekoa atala eguneratu da. hori zein hilabetetan dira eguneratu zehaztutako nobedadeak hasierako orria.
Harpidetzabidaliko da, ahal dela, ostiraletan: aldizkari. -Ehunekoa zein astetan gauzatu behar diren eragiketak berrien buletina bidali zaie harpidedunei.
Erantzunagorabeherak, iruzkinak, iradokizunak edo iritziak. Gehienez bost egun balioduneko epean erantzun
Argitalpenagutxienez 20postshilabetean @transparencia _ e-en kontuaX. gizarte-sarea Hori zein hilabetetan ehunekoa argitaratu dira gutxienez 20 posts sare sozialean X.
Emanerantzunez, mezu zuzenakbestalde, profila @transparencia e _gizarte-sarea X10 egun balioduneko epean mezua jasotzen denetik. 10 Egun balioduneko epean erantzundako ehunekoa zuzeneko mezuak jasotzen diren unetik, sare sozialean X.
Argitalpenagutxienezbideoahilean-kanalaYouTubegardentasunaren ataria. Hilean gutxienez ehunekoa argitaratu den bideo bat YouTube atariaren Gardentasuna.

8.1.- Langileen Konpromiso Etikoa

Kudeatzen dituen taldeak kanal gardentasunaren ataria bezala bere gain hartzen du zerbitzu publikoaren balio etikoak, tratu-berdintasuna eta diskriminaziorik ezaren, integritatea neutraltasuna, inpartzialtasuna, pertsona horren kudeaketan gardentasuna, harmena, erantzukizuna eta herritarrei zerbitzu.

Eguneroko lanetan tratu errespetuzkoa, pertsonalizatua eta eraginkorra, bermatzen lagundu eragozpenlk sortu gabe, eta konfidentzialtasuna mantenduz eta erabiltzaileen konfidantza. gainera, arreta berezia emango dituzte, desgaitasuna duten pertsonentzat, adinekoak eta atzerriko genero-indarkeriaren biktima diren emakumeei.

8.2.- Ziurtatzeko neurriak desgaitasunen bat duten pertsonen irisgarritasuna

Gardentasun ataria (http://transparencia.gob.es) zati batean betetzen buruzko errege dekretua, webguneen irisgarritasunari eta aplikazioak. irisgarritasun adierazpena erabilgarri dago bertan ataria:

https :// transparencia.gob.es/gardentasuna/gardentasuna _ Home/utilitateak/Accesibilidad.html

Gardentasunaren ataria du kalitatea bermatzeko sistema bat dauka eta argitaratzen den informazioaren eguneratzea. eguneratzeko maiztasuna eduki-motaren araberakoa izango da eta nola ematen da.

Informazio-elementua da oinarrizko informazio-unitatea argitaratzen da Gardentasunaren ataria. Izan daiteke:

  • Zentralizatua: informazioa bakar bat dator, informazio-iturria eta gardentasunaren ataria sartu da, formatu ezberdinetan bidez fitxategiak trukatzeko.
  • Deszentralizatua den: Lortzen da informazioa, zenbait iturritatik, ministerio eta erakunde arautzaile gisa. Kasu horretan, Informazio unitateak Gardentasun-egiteaz arduratzen dira. datuak eguneratu Gardentasunaren ataria.
  • Estatikoa: Web orriak dira HTML formatuan zuzenean sortutako eduki-kudeatzailean, ataritik.

Informazio-elementuak zentralizatuak honako hauek dira:

  • Ebazpenak langile publikoen bateragarritasunak.
  • Lanpostuen zerrendak.
  • Aritzeko baimenak ondoren jarduera pribatuan kargudunen kargu-uztea.
  • Jasotako kalte-ordainak, karguak utzi egin du.
  • Bideratzen ari diren arauak.
  • Araudi izapide amaitua.
  • Kontratuak.
  • Oinarritutako kontratuak Esparru-hitzarmenak.
  • Aginduak eta hitzarmenak.
  • Estatuko aurrekontu orokorrak.
  • Aurrekontu egiterapena.
  • Aurrekontu egonkortasuna.
  • Fiskalizazio txostenak egitea.
  • Ondasun higiezinak.

Informazio-elementuak deszentralizatuak honako hauek dira:

  • Tratamendu-jardueren erregistroa.
  • Curriculum vitae-ak.
  • Goi-kargudunen ordainsariei buruzkoa.
  • Planak eta programak.
  • Txostenak eta estatistikak.
  • Zerbitzuen kartak.
  • Prozesu parte-hartze publikoa arau-emaileak.
  • Jarraibideak, zirkularrak, jarraibideei eta akordioei.

Daudenak, eta “ Gardentasun Gehiago dira zuzenean lotuta dauden ” epigrafeetan orrietara erreferentziazko web orriak.

Kalitatea bermatzeko informazioa gardentasunaren ataria, sistema bat dago, informazio-unitateekin koordinaturik gardentasun ministerio bakoitzean.

Informazio-barruan daukan informazio hau jasoko luke estatikoa atal hauek ditu:

  • Osotasuna
  • Gobernu Irekia
  • Herritarren parte-hartzea
  • Informazio gehiago

Konpromisoa hartu nahi badu, ez da betetzen arduraduna, gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiaren gutun bat bidaliko da, barkamena, azaldu du, eta zuzen egiteko hartutako neurriak.

Hartutako konpromisoak ez dela-eta egindako erreklamazioak hauetara bidali beharko da zerbitzuen kartaren ardura duen unitatea. Horretarako, erabiltzaileak ezarritako bideetatik kexa edo erreklamazioa aurkez daiteke16.4 artikulua legearen herri-administrazioen administrazio prozedura erkidearenbidali postaz edo helbidean, eta adierazi zer konpromisoa ez da bete eta lotutako gertaerak.

Kexa edo erreklamazioa zuzendariordetza nagusia herritarrei arreta eta Gardentasuna jo behar da Herritarrak (C/marmola, 2, 28005, madril, lehenengo solairua) edo posta elektronikoz bidal ditzakezu:sgtac@correo.gob.es.

Erreklamazio horiek ez dute inola ere, ondare-erantzukizuna Administrazio ezarritakoaren arabera,administrazio prozedura erkidearen legeko 67. artikuluaren herri administrazioeneta32. artikulua eta hurrengoetan sektore publikoaren araubide juridikoari buruzko legearen.

11.1.- Aurkezpena

Aurkez ditzake kexak edo iradokizunak, zerbitzuen karta hau aurrera eramatea eta buruzko errege dekretuaren arabera, kalitatea hobetzeko 951/2005 arautzen duen estatuaren administrazio orokorrean.

Erabil daitezkeen bideak dira:

  • Idatziz, artikuluko prozeduraren legearen 16.4 39/2015, eta gardentasun eta herritarrentzako arretarako zuzendariordetza nagusiari potentzialtasun (C/Marmola 2, 1. solairua, 28005 madril).
  • Era elektronikoanegoitza bidez, funtzio publikoaren estatu idazkaritzako ministerioaren Transformazio Digitala eta Funtzio Publikoa (https :// sede.administracionespublicas.gob.es) non erabili behar da, sinadura elektronikoari buruzkoa.

11.2.- Erantzuteko Epeak

Arduratzen den unitatearen kexa eta iradokizunen kudeaketa du gehienez ere 20 eguneko epea izango du baliodun dei bati erantzuteko eta egoera zuzentzeko neurriak proposatzea.

Epe hori eten daiteke behar baldin bada, pertsona interesatuak izapidetzeko beharrezko argibideak, gehienez ere 10 egun balioduneko epean bidali beharko dute.

Garai horretan ez da erantzuna jaso ondoren, herritarrak jar zaitezke harremanetan (zerbitzuen ikuskaritza ministerioaren Transformazio Digitala eta Funtzio Publikoa (inspeccion.reclamaciones@digital.gob.es), arrazoia jakiteko eta Ikuskapen hori proposatuko ditu, eta horiek organo eskudunei, neurri egokiak.

11.3.- Ondorioak

Aurkeztutako kexak ez dira hartuko administrazio-errekurtsoak ere ez dute etenen eta ezarritako epeetan, berau arautzen duten arauak.

Hala ere, herritarrak beste ekintza batzuk gauzatu ahal izango ditu arauak.

Harremanetan jartzeko, eta kudeatzearen ardura duen unitate gardentasunaren ataria:

  • Telefono bidezko arreta: zuzeneko sarbideko Telefono: 060
  • Arreta gardentasunaren atariahttps :// transparencia.gob.es
    • Iradokizun-postontzia
    • Atariaren gorabeheren postontzia
  • Gizarte-sareak:
    • X (Twitter aurretik): @transparencia _ e
    • Youtube: Gardentasun ataria – Espainia
  • Posta bidezko arreta:
    • Gardentasuna eta herritarren arretarako zuzendariordetza nagusia (C/marmola, 2, 1. solairua, 28005 madril).

Gardentasuna eta herritarren arretarako zuzendariordetza nagusia (SGTAC) barruan, ministerioaren Transformazio Digitala eta Funtzio Publikoa da, zerbitzuen kartaren ardura duen unitatea del Gardentasunaren ataria. Bere funtzioa da ezarritako konpromisoak betetzen direla bermatzea eta hobekuntzak proposatzea.

Zure helbidea: C/marmola, 2, 1. solairua, 28005 madril. Gainera, ardura dira:

  • Informazioaren eguneratze-plana bultzatzeko
  • Erantzun herritarrek dituzten erreklamazio eta kexez arduratzea.