Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Estatuko Administrazio Orokorraren Gardentasunaren Atariko zerbitzuen karta

Gune honetan, Estatuko Administrazio Orokorraren Gardentasunaren Atariko Zerbitzuen Gutuneko informazio eta dokumentazio guztia jasotzen da.

 

zerbitzu-karta

Descargue la carta de servicios completa en lectura fácilSello de Lectura fácil

 

 

Estatuko Administrazio Orokorraren Gardentasunaren Ataria (aurrerantzean, Gardentasunaren Ataria) web-atari bat da, Ogasuneko eta Funtzio Publikoko Ministerioaren mendekoa. Atari horren bidez, honako hauetara sar daiteke:

  • Estatuko Administrazio Orokorraren informazio publikoa, Gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeko bideari eta gobernu onari buruzko 19/2013 Legeak (aurrerantzean, GIBGOL) ezarritakoaren arabera, nahitaez argitaratu behar da
  • Gobernu Irekiari buruzko informazioa
  • Informazio publikoa eskuratzeko eskubidea baliatzea.

Atarian argitaratutako informazioaren eremu subjektiboa honako hau da:

  • Estatuko Administrazio Orokorra
  • Gizarte Segurantzako entitate kudeatzaileak eta zerbitzu erkideak, bai eta Gizarte Segurantzarekin elkarlanean diharduten mutuak ere
  • Organismo autonomoak, estatu-agentziak, enpresa-entitate publikoak, nortasun juridiko propioa duten zuzenbide publikoko erakundeak, Estatuko Administrazio Orokorreko edozeini lotuak edo haren mendekoak, unibertsitate publikoak barne

Aurrerantzean, Estatuko Administrazio Orokorrari egiten zaion erreferentziak aurreko hiru puntuak barne hartzen dituela ulertuko da.

Gardentasunaren Atariak ez dauka autonomia-erkidegoen, toki-erakundeen, estatu-sozietateen, fundazioen eta konstituzio-organoen informazio espezifikorik. Erakunde horiek beren web-atarietan eta egoitza elektronikoetan argitaratuko dute beren informazioa.

Gardentasunaren Ataria GIBGOLetik sortu zen.

GIBGOLen 10. artikuluan ezartzen denez, Estatuko Administrazio Orokorrak Gardentasunaren Atari bat garatuko du, Lehendakaritza Ministerioaren mendekoa, herritarrek publizitate aktiboan jasotako informazio guztia eskuratzeko aukera izan dezaten.

Gardentasunaren Ataria Ogasuneko eta Funtzio Publikoko Ministerioaren mende dago, Gobernantza Publikoko Zuzendaritza Nagusiaren bidez (Funtzio Publikoko Estatu Idazkaritza), eta Ekonomia Gaietako eta Transformazio Digitaleko Ministerioaren mendeko Administrazio Digitalaren Idazkaritza Nagusiarekin lankidetzan kudeatzen da.

Gardentasunaren Atariak eskaintzen dituen informazioa eta zerbitzuak URLaren bidez eskura daitezke. https://transparencia.gob.es.

Informazioa sare sozial hauen bidez ere ematen du:

Zerbitzu-karta honen bidez hartutako konpromisoak zerbitzu-karten helburu orokorren barruan sartzen dira, Estatuko Administrazio Orokorraren kalitatea hobetzeko esparru orokorra ezartzen duen uztailaren 29ko 951/2005 Errege Dekretuan ezarritakoaren arabera, bai eta Estatuko Administrazio Orokorraren informazioa modu arrazional, zuzen eta gardenean kudeatzeko helburu estrategikoaren arabera ere, GIBGOLen ezarritakoaren arabera.

Gutun honen bidez, honako helburu hauek lortu nahi dira::

  • Publizitate aktiboko informazioa ikusaraztea eta Estatuko Administrazio Orokorraren esku dagoen informazio publikoa eskuratzeko eskubidearen erabilera bultzatzea eta erraztea
  • Hartutako erantzukizunak eta konpromisoak jakinaraztea.
  • Herritarrek zerbitzu horiei dagokienez dituzten eskubideak eta horiek jasotzean hartzen dituzten erantzukizunak eta betebeharrak ezagutaraztea

2.1.- Informazio publikoarekin lotutako zerbitzua

  • Informazioaren publizitate aktibo
  • Datuetan sartzeko eskubide

2.2.- Beste informazio-zerbitzu batzuk

  • Gobernu ireki
  • Herritarrek arau-proiektuetan parte hartzea
  • Informazio gehiago

2.3.- Nobedadeen buletinean harpidetza egiteko zerbitzua

 

2.1.- Informazio publikoarekin lotutako zerbitzua

2.1.1.    Informazioaren publizitate aktibo

Atal honetan erakunde-, antolamendu- eta plangintza-informazioa, garrantzi juridikoko informazioa eta ekonomia-, aurrekontu- eta estatistika-informazioa jasotzen dira (GIBGOLen 6., 6bis, 7. eta 8. artikuluak). Informazio hori hiru taxonomia ezarri zaizkien informazio-elementuetan jasotzen da: gaien arabera, GIBGOLen artikuluen arabera eta ministerioen arabera. Gaien araberako sailkapena lehentasunez erabiltzen dena da.

Hauek dira gaiak:

  • Antolaketa eta enplegu publikoa
  • Goi-karguak
  • Plangintza eta Estatistika
  • Araudia eta bestelako xedapenak
  • Kontratuak, hitzarmenak eta dirulaguntzak
  • Ekonomia- eta aurrekontu-informazioa

GIBGOLen ezarritako betebeharrez gain, herritarrentzat interesgarritzat jotzen den informazioa ere eskaintzen da, «Gardentasun gehiago» izenarekin. 

Hauxe da GIBGOLek nahitaezkoak dituen informazio-elementuen zerrenda, gaika banatuta.:

Antolaketa eta enplegu publikoa

  • Eginkizunak
  • Aplikatu beharreko araudia
  • Egitura eta organigramak
  • Enplegatu publikoen bateragarritasun-ebazpenei buruzko informazioa
  • Tratamendu Jardueren Erregistroa

 Goi-karguak

  • Curriculum vitaea
  • Ordainsariak
  • Goi-kargudunek kargua utzi ondoren jarduera pribatuan aritzeko baimenak
  • Goi-kargudunek kargua utzi ondoren jasotako kalte-ordainak

Plangintza eta Estatistika

  • Planak eta programak
  • Txostenak eta estatistikak

Araudia eta bestelako xedapenak

  • Urteko araugintza-plana
  • Herritarrek arau-proiektuetan parte hartzea
  • Izapidetzen ari diren arauak
  • Izapideak amaituta dituzten arauak
  • Gidalerroak, jarraibideak, akordioak, zirkularrak
  • Jendaurreko informazioa: beste dokumentu batzuk

Kontratuak, hitzarmenak eta dirulaguntzak

  • Kontratuak
  • Kontratuen estatistikak
  • Hitzarmenak eta gomendioak
  • Diru-laguntzak

Ekonomia- eta aurrekontu-informazioa

  • Estatuaren Aurrekontu Orokorrak
  • Aurrekontuaren betearazpen
  • Aurrekontu-egonkortasun
  • Fiskalizazio-txostenak
  • Urteko kontuak
  • Ondasun higiezinak

 

2.1.2.    Informazio publikoa eskuratzeko eskubidea

Informazioa eskuratzeko eskubideari buruzko Gardentasunaren Atariaren berariazko orriaren bidez (https://transparencia.gob.es/transparencia/transparencia_Home/index/Derecho-de-acceso-a-la-informacion-publica.html), pertsona guztiek erabil dezakete Estatuko Administrazio Orokorraren esku dagoen informazio publikoa eskuratzeko eskubidea, bai eta aurkeztutako eskaera guztiak kontsultatu ere.

Eskubide hori baliatu ahal izateko, administrazio-prozedura bat denez, GIBGOLen arabera beharrezkoa da identifikatzea, eta horretarako aukera bikoitza ematen da: Cl@ve plataformaren bidez edo sarbide-kodearen sistema baten bidez.

Informazio publikoa eskuratzeko eskaera-inprimakia ere deskargatu daiteke, ondoren erregistro-gaietan laguntzeko bulego batean aurkezteko, edo Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluan ezarritako edozein bide erabilita. Atal honetan eskaintzen diren zerbitzuen zerrenda osoa honako hau da:

  • Informazio publikoaren eskaera
  • Zure eskaeraren egoera kontsultatu
  • Zure dokumentua baliozkotzea
  • Sarbide-kodea ematea, informazio publikoaren eskaera hasteko
  • Datuetan sartzeko eskubidea ukatzen duten ebazpenak

Informazio hau ere eskuratu dezakezu:

  • Datuetan sartzeko eskubideari buruzko datuak
  • Herritarren gida
  • Informazio publikoa eskuratzeko eskaerak izapidetzeko oinarrizko gida
  • Gardentasunaren eta Gobernu Onaren Kontseiluaren ebazpenetarako sarbidea
  • Gardentasunari buruzko jurisprudentzia (iturria: CTBG)

 

2.2.    Beste informazio-zerbitzu batzuk

2.2.1.     Gobernu ireki

Gobernu Irekia administrazioen gobernantza-modu gardenagoa, kolaboratiboagoa eta etikoagoa da, eta kontuak argiago ematen ditu. Herritarrek interesatzen zaizkien gai publikoetan parte-hartze handiagoa izatea dakar.

Informazio hau eskura daiteke:

  • Gaurkotasuna
  • Zer da eta nola antolatzen da?
  • Ekintza-planei buruzko informazioa
  • Gobernu Irekiaren Foroa
  • Sentsibilizazioa eta prestakuntza

 

2.2.2.   Herritarrek arau-proiektuetan parte hartzea

Arau-proiektuetan parte-hartze publikoa izateko espaziorako sarbidea, bai aurretiazko kontsulta publikorako, bai Estatuko Administrazio Orokorraren arauak egiteko prozesuko entzunaldiaren eta informazio publikoaren izapiderako.

 

2.2.3.    Informazio gehiago: 

Atal hau sartu da gardentasunari buruzko informazio garrantzitsua taldekatzeko, aurrekoetan sartu ezin zena.

  • Zer da Gardentasunaren Ataria?
  • Gardentasunaren Legea
  • Zerbitzu-karta
  • Ardentasunaren Informazio Unitateak
  • Ataria zenbakitan
  • Gardentasunaren arloko berrikuntzak
  • Gardentasuna erakunde publikoetan eta beste administrazio publiko batzuetan
  • Txosten interesgarriak
  • Datuen babesari buruzko informazioa
  • Gardentasunaren eta Gobernu Onaren Kontseiluari buruzko informazioa
  • COVID-19ari buruzko informazioa (koiunturala)

 

2.3.    Berrikuntzetarako harpidetza-zerbitzua

Astero egiten da buletin bat, Gardentasunaren Atarian argitaratutako ministerioen berritasunei eta azken txosten interesgarriei buruzko informazioarekin.

Horretarako, harpidetza-zerbitzu bat ezarri da, eta helbide elektroniko bakarra eman da. Era berean, herritarrari zerbitzuan baja emateko aukera ematen zaio, egoki baderitzo.

Pertsona orok du informazio publikoa eskuratzeko eskubidea, Espainiako Konstituzioaren 105.b) artikuluan eta Estatuko beste lege batzuetan ezarritakoaren arabera.

  • Publizitate aktiboaren arloko betebeharren berri izatea
  • Ematen den zerbitzuari buruzko informazioa jasotzea
  • Informazio publikoa eskuratzeko eskubidea baliatzea
  • Informazio publikoa eskuratzean berdintasunezko eta diskriminaziorik gabeko tratua jasotzea.
  • Eskatutako informazioa eraginkortasunez eta legez ezarritako baldintzetan lortzea
  • Informazio egiazkoa eta gardena jasotzea

Herritarrek eta Gardentasunaren Atariaren erabiltzaileek atari horren kudeaketan parte har dezakete honako bitarteko hauen bidez:

Atariak eskaintzen dituen zerbitzuak eta Karta honetan jasotako pertsonen eskubideak kalitate-konpromiso hauen arabera emango dira:

6.1.- Informazio publikoa eguneratzea

Atarian jasotako informazioa informazio motaren arabera eguneratuko da:

  • Zentralizatua: informazio-iturriak datuak jasotzen dituen egunetik gehienez ere 5 egun balioduneko epean, automatikoki eguneratu gabeko informazio-elementuetarako.
    Helburua: kasuen % 95 betetzea
  • Deszentralizatua. Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratzen den informazioaren kasuan, honela eguneratuko da informazioa:
    • Zerbitzu-kartak: argitaratu eta 30 egun natural igaro baino lehen.
    • Curriculuma: argitaratu eta bi hilabete igaro baino lehen.
    • Goi-kargudunen ordainsariak hurrengo urteko lehen hilabetean eguneratuko dira.
      Helburua: kasuen % 95 betetzea, curriculumaren kasuan izan ezik, orduan % 90 izango baita.
  • Sarbide-eskubidea ukatzen duten ebazpenak hiru hilean behin argitaratuko dira Gardentasunaren Atarian, hiruhileko bakoitza amaitu eta 35 egun balioduneko epean.
    Helburua: kasuen % 95 betetzea.

6.2.- Beste informazio-zerbitzu batzuk eguneratzea

Gardentasunaren Atariaren erabilerari eta jarduerari buruzko estatistikak argitaratzea.

Estatuko Administrazio Orokorraren Gardentasunaren Atariaren hileko jarduera-estatistikak El Portal web orrian argitaratuko dira, zifratan, hilabetea amaitu eta 15 egun balioduneko epean.

Helburua: kasuen % 95 betetzea.

6.3.- Berrikuntzetarako harpidetza-zerbitzua

Harpidedunei astero (ahal dela ostiraletan) bidaliko zaie nobedadeen buletina posta elektronikoz.

Helburua: asteen % 100ean bidalitako buletina.

6.4.- Kalitate-konpromisoak komunikazio-kanal guztietan

Erabiltzaileen eskura dagoen kanal bakoitzari buruzko intzidentziak, iruzkinak, iradokizunak edo iritziak honela prozesatuko dira:

  • Gorabeherak eta iruzkinak, gorabeherak kudeatzeko tresnaren bidez (Gardentasunaren Ataria): gehienez ere 5 egun balioduneko epean.
    Helburua: % 95 betetzea.
  • Formularioaren bidez jasotako iruzkinak, iradokizunak edo iritziak Zure iritzia kontuan: gehienez ere 5 egun balioduneko epean.
    Helburua: % 95 betetzea.

Lehen aipatutako helburuen betetze-maila egiaztatu ahal izateko, Gardentasunaren Atariak eskaintzen dituen zerbitzuei buruzko adierazle hauek ezartzen dira Kalitatearen oinarrizko adierazleak

  • Informazio zentralizatua. Informazio-iturriak datuak jaso eta 5 egun balioduneko epean argitaratutako informazio zentralizatuaren ehunekoa.
  • Informazio deszentralizatua.
    Zerbitzu-kartak: Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratu eta 30 egun naturaleko epean argitaratutako informazioaren ehunekoa.Curriculuma: Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratu eta 2 hilabeteko epean argitaratutako informazioaren ehunekoa.
    Goi-kargudunen ordainsariak: hurrengo urteko urtarrilean eguneratutako informazioaren ehunekoa.
  • Curriculuma: Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratu eta 2 hilabeteko epean argitaratutako informazioaren ehunekoa.
    Goi-kargudunen ordainsariak: hurrengo urteko urtarrilean eguneratutako informazioaren ehunekoa.
  • Gardentasunaren Atariaren erabilerari eta jarduerari buruz hilabetea amaitu eta hurrengo 15 egun baliodunetan argitaratutako hileko estatistiken ehunekoa.
  • Harpidedunei nobedadeen buletina bidali zaien asteen hileko ehunekoa.
  • Intzidentziak eta iruzkinak kudeatzeko tresnaren bidez (Gardentasunaren Ataria) 5 egun baliodun baino lehen kudeatutako intzidentzien eta iruzkinen hileko ehunekoa.
  • Formularioaren bidez jasotako iruzkinen, iradokizunen edo iritzien hileko ehunekoa Zure iritzia 5 egun baliodun baino lehen kudeatu da.

8.1.- Langileen konpromiso etikoa

Gardentasunaren Atariko kanalak kudeatzen eta artatzen dituzten langileek zerbitzu publikoaren balio etikotzat hartzen dituzte pertsonen tratu-berdintasuna eta diskriminaziorik eza, osotasuna, neutraltasuna, inpartzialtasuna, kudeaketaren gardentasuna, harmena, erantzukizuna eta herritarrentzako zerbitzua.

Gainera, eguneroko lanean, erabiltzaileak errespetuz eta ahalik eta begirune handienarekin tratatzen direla zainduko dute, honako printzipio hauen arabera: laguntza, ahalik eta eragozpen gutxien, konfidentzialtasuna, konfiantza, jarduketa eraginkorra eta tratu pertsonalizatua. Balio horiek areagotu egingo dira desgaitasuna duten pertsonei, adinekoei, atzerritarrei eta genero-indarkeriaren biktima diren emakumeei ematen zaien arretan.

  1.  

8.2.- Desgaitasuna duten pertsonen irisgarritasuna bermatzeko neurriak

Gardentasunaren Ataria (http://transparencia.gob.es) Zati batean bat dator irailaren 7ko 1112/2018 Errege Dekretuarekin (Sektore publikoko gailu mugikorretarako webguneen eta aplikazioen irisgarritasunari buruzkoa, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko urriaren 26ko 2016/2102 (EB) Zuzentarauaren transposizioa egiten duena). Irisgarritasunaren deklarazioa atarian bertan dago eskuragarri:

https://transparencia.gob.es/transparencia/transparencia_Home/Utilidades/Accesibilidad.html

Gardentasunaren Atariak informazioaren kalitatea bermatzeko sistema bat du, bertan jasotzen den informazioa eguneratzea helburu duena.

Informazioaren eguneratzea aldatu egingo da informazio-elementuaren eta hura hornitzeko moduaren arabera.

Informazio-elementua Gardentasunaren Atarian argitaratzen den oinarrizko informazio-unitatea da. Honelakoa izan daiteke:

  • Zentralizatua, informazio-iturri bakarra. Informazio-elementu horiek Gardentasunaren Atariari ematen zaizkio, fitxategiak trukatzeko hainbat formaturen bidez.
  • Deszentralizatua, hainbat informazio-iturri (ministerioak eta erakunde arautzaileak). Kasu honetan, Gardentasunaren Informazio Unitateak arduratzen dira Gardentasunaren Atariko datu-baseetan informazioa eguneratzeaz.
  • Estatikoa, edukien kudeatzailean egindako HTML formatuko orriak.

Izaera zentralizatua duten informazio-elementuak honako hauek dira:

  • Enplegatu publikoen bateragarritasunen ebazpenak.
  • Lanpostuen zerrendak.
  • Goi-kargudunek kargua utzi ondoren jarduera pribatuan aritzeko baimenak.
  • Goi-kargudunek kargua utzi ondoren jasotako kalte-ordainak.
  • Izapidetzen ari diren arauak.
  • Izapidetzea amaituta duen araudia.
  • Kontratuak.
  • Esparru-akordioetan oinarritutako kontratuak.
  • Hitzarmenak eta gomendioak.
  • Estatuaren Aurrekontu Orokorrak.
  • Aurrekontua gauzatzea.
  • Aurrekontu-egonkortasuna.
  • Fiskalizazio-txostenak.
  • Ondasun higiezinak.

Honako hauek dira izaera deszentralizatuko informazio-elementuak:

  • Tratamendu Jardueren Erregistroa.
  • Curriculum vitaeak.
  • Goi-kargudunen ordainsariak.
  • Planak eta programak.
  • Txostenak eta estatistikak.
  • Zerbitzu-kartak.
  • Herritarrek araugintza-prozesuetan parte hartzea.
  • Gidalerroak, jarraibideak, akordioak, zirkularrak.

"Gardentasun gehiago" epigrafeetan daudenak zuzenean lotzen dira erreferentziako web-orrietara.

Gardentasunaren Atariko informazio-elementuen informazioaren kalitatearen kudeaketa bermatzeko, ministerio-sail bakoitzean dauden Gardentasunaren Informazio Unitateekin koordinatzeko sistema bat dago antolatuta.

Informazio estatikoaren barruan, honako atal hauetan dagoen informazioa dago:

  • Gobernu ireki
  • Herritarren parte-hartzea
  • Informazio gehiago

Gutunean hartutako konpromisoren bat betetzen ez bada, Gobernantza Publikoko Zuzendaritza Nagusiko titularrak barkamen-gutun bat bidaliko du antzemandako akatsa zuzentzeko hartutako neurrien berri emateko.

Konpromisoak ez betetzeagatiko erreklamazioak Zerbitzuen Kartaren ardura duen unitateari zuzenduko zaizkio. Horretarako, erabiltzaileak kexa edo erreklamazio bat aurkez dezake, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan jasotako moduetako edozeinetan, edo posta elektronikoz, zerbitzu-karta honen titularraren aurrean, urratutzat jotzen den konpromisoa zehaztuz, bai eta ez-betetze horretan bere ustez egin diren gertaerak edo inguruabarrak ere, Gardentasunaren eta Herritarren Arretaren Zuzendariordetza Nagusiari zuzenduta (Manuel Cortina kalea 2, seigarren solairua) edo posta elektronikoz.: sgtac@correo.gob.es.

Gutunean ezarritako konpromisoak ez betetzeagatiko erreklamazioek ez dute inola ere ekarriko Administrazioaren ondare-erantzukizunik, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 67. artikuluan eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 32. artikuluan eta hurrengoetan arautua.

11.1.- Aurkezpena

Zerbitzu-karta honi edo hura betetzeari buruzko kexak edo iradokizunak aurkez ditzakezu, aplikatzekoa den araudiaren arabera (951/2005 Errege Dekretua, uztailaren 29koa, Estatuko Administrazio Orokorrean kalitatea hobetzeko esparru orokorra ezartzen duena), honako bitarteko hauen bidez:

  • Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusitako moduan aurkeztutako idazkia, Gardentasunaren eta Herritarren Arretaren Zuzendariordetza Nagusiari zuzendua (C/ Manuel Cortina 2, 6ª planta, 28010, Madrid).
  • Ogasuneko eta Funtzio Publikoko Ministerioaren egoitza elektronikoan (https://sedeminhap.gob.es) sinadura elektronikoa behar duen sistema.
  1.  

11.2.- Erantzuteko epeak

Aipatutako Errege Dekretuan xedatutakoaren arabera, kexak eta iradokizunak kudeatzeko ardura duen unitateak 20 egun balioduneko epea du horiei erantzuteko eta hartu beharreko neurri zuzentzaileak zehazteko.

Epe hori eten ahal izango da, baldin eta interesdunari 10 egun balioduneko epea eman behar bazaio izapideak behar bezala egiteko beharrezko argibideak eman ditzan.

Ezarritako epea igaro eta herritarrak Administrazioaren erantzunik jaso ez badu, Ogasuneko eta Funtzio Publikoko Ministerioko Ikuskaritza Orokorrera jo ahal izango du, erantzunik ez emateko arrazoiak ezagutzeko eta, hala badagokio, Ikuskaritza horrek organo eskudunei neurri egokiak proposatzeko.

  1.  

11.3.- Ondorioak

Aurkeztutako kexak ez dira, inola ere, administrazio-errekurtsotzat hartuko, eta horiek aurkezteak ez ditu indarreko araudiak ezarritako epeak etengo. Kexa horiek ez dute inola ere baldintzatzen prozeduran interesa dutela uste duten pertsonek prozedura bakoitzaren araudiaren arabera balia ditzaketen gainerako akzioak edo eskubideak baliatzea.

Gardentasunaren Ataria kudeatzeaz arduratzen den unitatearen helbide postalak, telefonikoak eta telematikoak honako hauek dira:

  • Telefono bidezko arreta: Sarbide zuzeneko telefonoa: 060
  • Arreta Gardentasunaren Atarian: https://transparencia.gob.es
    • Iradokizunak
    • Atariko gorabeheren postontzia
  • Sare sozialak:
    • Twitter @transparencia_e
    • Youtube: Portal de Transparencia – España
  • Posta arruntaren bidezko arreta:
    • Subdirección General de Transparencia y Atención al Ciudadano (C/ Manuel Cortina 2, 6ª planta, 28010, Madri

Estatuko Administrazio Orokorraren Gardentasunaren Atariko Zerbitzuen Kartaren unitate arduraduna Gardentasunaren eta Herritarren Arretaren Zuzendariordetza Nagusia da, Gobernantza Publikoaren Zuzendaritza Nagusiaren (DGGP) mendekoa, Ogasuneko eta Funtzio Publikoko Ministerioaren barruan. Unitate hori arduratuko da Gutunean aldarrikatutako konpromisoak betetzen direla zaintzeaz eta dagozkion hobekuntza-ekintzak bultzatzeaz.

Helbide hau du: Manuel Cortina kalea, 2 (28071 Madril). Gutunaren unitate arduradunak, gainera:

  • Informazioa eguneratzeko plana bultzatuko du.
  • Herritarrek zuzentzen dizkioten iradokizun eta kexei erantzungo die.