Publizitate eta Komunikazio Instituzionaleko Planak eta Txostenak
Estatuko Administrazio Orokorrak eta Estatuko sektore publikoa osatzen duten gainerako erakundeek sustatutako edo kontratatutako publizitateko eta komunikazioko kanpaina instituzionalei buruzko informazioa.
Publizitateko kanpaina instituzionala: mezu edo helburu komun bat zabaltzera bideratu eta antolatutako jarduera oro, hartzaile askori zuzendua bada, ordaindutako edo lagatako publizitate-euskarria erabiltzen badu eta Estatuko Administrazio Orokorreko erakunderen batek sustatu edo kontratatzen badu.
Komunikazioko kanpaina instituzionala, publizitatekoa ez den komunikazioa, hartzaile askori mezu edo helburu komun bat zabaltzeko.
Publizitate eta komunikazio instituzionalaren urteko planak Estatuko Administrazio Orokorrak eta hari atxikitako organismo eta erakundeek ekitaldian zehar egitea aurreikusten dituzten kanpaina instituzional guztiak bilduko ditu, haien iraupena edozein dela ere.
947/2006 Errege Dekretua, abuztuaren 28koa, publizitate eta komunikazio instituzionalaren batzordea eta Estatuko Administrazio Orokorraren publizitateari eta komunikazioari buruzko urteko plana egitea arautzen dituena.
Organo eskuduna
Publizitate eta Komunikazio Instituzionalaren Batzordea. Ministerioen arteko kide anitzeko organoa da, Presidentetzako, Justiziako eta Gorteekiko Harremanetako Ministerioari atxikita dagoena, Komunikaziorako Estatu Idazkaritzaren bidez, eta Estatuaren Administrazio Orokorraren eta Estatuko sektore publikoa osatzen duten gainerako erakundeen publizitate- eta komunikazio-jardueren plangintzaz, laguntza teknikoaz, ebaluazioaz eta koordinazioaz arduratzen da.
Planak
Publizitate eta Komunikazio Instituzionalaren Batzordeak publizitate- eta komunikazio-plan bat egin behar du urtero, eta bertan jasoko dira Estatuko Administrazio Orokorrak eta hari atxikitako erakundeek egitea aurreikusten dituzten kanpaina instituzional guztiak.
Gobernuak publizitateari eta komunikazioari buruzko urteko txostena egin behar du. Txosten horretan, Legean aurreikusitako kanpaina instituzional guztiak, horien zenbatekoa, egindako kontratuen esleipendunak eta, publizitate-kanpainen kasuan, dagozkien bitartekoen planak jasoko dira.