Planes e Informes de Publicidad e Comunicación Institucional
Información das campañas institucionais de publicidade e de comunicación promovidas ou contratadas pola Administración Xeral do Estado e polas demais entidades integrantes do sector público estatal.
Campaña institucional de publicidade, toda actividade orientada e ordenada á difusión dunha mensaxe ou obxectivo común, dirixida a unha pluralidade de destinatarios, que utilice un soporte publicitario pagado ou cedido e sexa promovida ou contratada por algún dos organismos da Administración Xeral do Estado.
Campaña institucional de comunicación, comunicación non publicitaria para difundir unha mensaxe ou obxectivo común a unha pluralidade de destinatarios.
Plan anual de publicidade e comunicación institucional integrará todas as campañas institucionais que, calquera sexa a súa duración, prevexa desenvolver ao longo do exercicio a Administración Xeral do Estado e os seus organismos e entidades adscritos.
Real Decreto 947/2006, do 28 de agosto, polo que se regula a Comisión de publicidade e comunicación institucional e a elaboración do Plan anual de publicidade e comunicación da Administración Xeral do Estado.
Órgano competente
Comisión de Publicidade e Comunicación Institucional. É un órgano colexiado interministerial, adscrito ao Ministerio da Presidencia, Xustiza e Relacións coas Cortes a través da Secretaría de Estado de Comunicación, encargado da planificación, a asistencia técnica, a avaliación e a coordinación das actividades de publicidade e de comunicación da Administración Xeral do Estado e das demais entidades integrantes do sector público estatal.
Planes
A Comisión de Publicidade e Comunicación Institucional debe elaborar anualmente un plan de publicidade e comunicación no que se incluirán todas as campañas institucionais que prevexa desenvolver a Administración Xeral do Estado e as súas entidades adscritas.
O Goberno debe elaborar un informe anual de publicidade e comunicación no que se inclúan todas as campañas institucionais levadas a cabo previstas na Lei, o seu importe, os adxudicatarios dos contratos celebrados e, no caso das campañas publicitarias, os plans de medios correspondentes.