Planes e Informes de Publicidad i Comunicació Institucional
Informació de les campanyes institucionals de publicitat i de comunicació promogudes o contractades per l'Administració General de l'Estat i per les altres entitats integrants del sector públic estatal.
Campaña institucional de publicitat, tota activitat orientada i ordenada a la difusió d'un missatge o objectiu comú, dirigida a una pluralitat de destinataris, que utilitze un suport publicitari pagat o cedit i siga promoguda o contractada per algun dels organismes de l'Administració General de l'Estat.
Campaña institucional de comunicació, comunicació no publicitària per a difondre un missatge o objectiu comú a una pluralitat de destinataris.
Pla anual de publicitat i comunicació institucional integrarà totes les campanyes institucionals que, qualsevol siga la seua duració, preveja desenvolupar al llarg de l'exercici l'Administració General de l'Estat i els seus organismes i entitats adscrits.
Reial decret 947/2006, de 28 d'agost, pel qual es regula la Comissió de publicitat i comunicació institucional i l'elaboració del Pla anual de publicitat i comunicació de l'Administració General de l'Estat.
Órgano competent
Comissió de Publicitat i Comunicació Institucional. És un òrgan col·legiat interministerial, adscrit al Ministeri de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts a través de la Secretaria d'Estat de Comunicació, encarregat de la planificació, l'assistència tècnica, l'avaluació i la coordinació de les activitats de publicitat i de comunicació de l'Administració General de l'Estat i de les altres entitats integrants del sector públic estatal.
Planes
La Comissió de Publicitat i Comunicació Institucional ha d'elaborar anualment un pla de publicitat i comunicació en el qual s'inclouran totes les campanyes institucionals que preveja desenvolupar l'Administració General de l'Estat i les seues entitats adscrites.
El Govern ha d'elaborar un informe anual de publicitat i comunicació en el qual s'incloguen totes les campanyes institucionals dutes a terme previstes en la Llei, el seu import, els adjudicataris dels contractes celebrats i, en el cas de les campanyes publicitàries, els plans de mitjans corresponents.