Lan horien ondorioz, bost prozedura zehatz horiek hobetzeko proposamenak identifikatu dira, baina baita prozedura bakar bati lotuta ez dauden zerbitzu publikoen prestazioaren hobekuntza orokorrak ere, hala nola Canal 65 abian jartzea, 65 urtetik gorakoentzako arreta zuzeneko eta lehentasunezko kanal espezifikoa.
2023. urteari dagokionez, hiru hobekuntza-plan egin ziren: funtsezko gaitasunen probei buruzkoak, profesionaltasun-ziurtagiriari buruzkoak eta enplegurako lanbide-heziketako ekintzetan parte hartzen duten langabeentzako poltsa eta laguntzei buruzkoak.
Hobekuntza-plan horiek guztiak herritarrei zuzenduak badaude ere, administrazio-kudeaketa ere hobetzen dute, aplikazio berrien erabilerari, elkarreragingarritasun handiagoari eta abarri egin ahal zaizkien hobekuntzen artean sartzen baitira.
Gainera, nabarmendu behar da SIACI aplikazioak hainbat funtzionalitate dituela, hala nola ebazpen-ereduak, epearen amaierari buruzko oharrak eta abar, eta horrek kudeaketa hobetzea dakarrela.