Adquisición y suministro de material de oficina no inventariable "Confección de impresos con destino al Almacén Central y Servicios Periféricos del Departamento", mediante acuerdo marco con un único empresario.
Procedimiento Abierto. Adjudicado el 04-04-2014.Junta de Contratación de la Subsecretaría de Fomento. Ministerio de Fomento.
Azken eguneratzea: 12/08/2020
Kontratuaren datuak:
Kontratuaren xedea
Adquisición y suministro de material de oficina no inventariable "Confección de impresos con destino al Almacén Central y Servicios Periféricos del Departamento", mediante acuerdo marco con un único empresario..
Fitxategi-zenbakia
13T109
Kontratazio prozedura
Kontratazio organoa
Junta de Contratación de la Subsecretaría de Fomento.
Kontratuaren iraupena
12 meses
Lizitazioari buruzko datuak:
Estatu
Zenbatekoa lizitazio
179.817,34€
Lizitatzaile kopurua
2
Lizitazioaren emaitza
LOT: 1
Emaitza samurra: Adjudicado
Saridunaren xehetasunak:
Esleitutako INTERCO S.A. ( NIF: A81605602 )
Saria zenbatekoa: 126,506.8€
LOT: 2
Emaitza samurra: Adjudicado
Saridunaren xehetasunak:
Esleitutako MANGRAF S.L. ( NIF: B83900837 )
Saria zenbatekoa: 23,009.84€
Informazio gehiago lortzeko:
Kontratu honi buruzko informazio gehiago Sektore Publikoaren Kontratazio Plataforma