Suministro de mobiliario de despacho y complementario, de archivo, de bibliotecas, mamparas, clinico y geriatrico, y de laboratorio ( Subsecretaria de Derechos Sociales, Consumo y Agenda 2030 )
Procedimiento Abierto de D.G. de Racionalización y Centralización de la Contratación. . Adjudicado el 16-08-2024.Dirección General de Racionalización y Centralización de la Contratación-Junta de Contratación Centralizada. Ministerio de Hacienda.
Azken eguneratzea: 13/02/2025
Kontratuaren datuak:
Kontratuaren xedea
Suministro de mobiliario de despacho y complementario, de archivo, de bibliotecas, mamparas, clinico y geriatrico, y de laboratorio ( Subsecretaria de Derechos Sociales, Consumo y Agenda 2030 ).
Fitxategi-zenbakia
CB01328/2024
Tratamendu mota
Ordinaria
Kontratazio prozedura
Abierto
Bere ospakizunerako kontratazio-sistema
Contrato basado en un Acuerdo Marco
Kontratu mota
Suministros
Kontratazio organoa
Dirección General de Racionalización y Centralización de la Contratación-Junta de Contratación Centralizada.
Kontratazio organo mota:
D.G. de Racionalización y Centralización de la Contratación.
Kontratuaren iraupena
10 días
Lizitazioari buruzko datuak:
Estatu
Ajudicada (ADJ)
Zenbatekoa lizitazio
3.070€
Lizitatzaile kopurua
1
ETEetatik jasotako eskaintza kopurua
1
Lizitazioaren emaitza
Adjudicado
Saridunaren xehetasunak:
Esleitutako
HIDEMAR, S.A.. ( NIF: A80515422 )
Esleipenduna ETE bat al da?
Si
Saria zenbatekoa
3,070€
Informazio gehiago lortzeko:
Kontratu honi buruzko informazio gehiago Sektore Publikoaren Kontratazio Plataforma