(*) De acordo con o artigo 24 da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno, a competencia para coñecer das reclamacións que poidan interporse fronte ás resolucións recaídas en procedementos de acceso á información pública corresponderá ao Consello de Transparencia e Bo Goberno, salvo naqueles supostos en que as Comunidades Autónomas atribúan esta competencia a un órgano específico.
Neste sentido, a disposición adicional cuarta da mesma Lei 19/2013, do 9 de decembro, establece que a resolución da reclamación corresponderá, nos supostos de resolucións ditadas polas Administracións das Comunidades Autónomas e o seu sector público, e polas Entidades Locais comprendidas no seu ámbito territorial, ao órgano independente que determinen as Comunidades Autónomas.
A mesma norma prevé tamén que as Comunidades Autónomas e as Cidades con Estatuto de Autonomía poderán atribuír esta competencia para a resolución das reclamacións ao Consello de Transparencia e Bo Goberno, celebrando para o efecto un convenio.