A Dirección Xeral de Gobernación Pública asina convenios anualmente con determinadas organizacións profesionais e sociais para a identificación de cargas administrativas e simplificación de procedementos. Os procedementos identificados son distribuídos aos Departamentos xestores para a súa análise e valoración da viabilidade de modificación.
Compensación de cargas administrativas. One in - One out
Aplicación do principio de compensación de cargas administrativas en España.
Un marco regulatorio eficiente e unha redución ambiciosa en cargas administrativas innecesarias nun país son importantes para fortalecer a competitividade e a capacidade innovadora da economía, e para aumentar a valoración positiva de cidadáns e empresas cara ás administracións. A adopción dalgunhas normas para a limitación das cargas administrativas pretende establecer unha disciplina aos reguladores que oriente a elixir opcións máis eficientes e eficaces.
Unha das competencias da Dirección Xeral de Gobernación Pública é o deseño, impulso e seguimento no ámbito da Administración Xeral do Estado das actuacións para reducir as cargas administrativas e regulatorias, e simplificar os procedementos administrativos.