Información sobre las funciones del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública y sus organismos públicos, vinculados o dependientes.
Actualizado a 5/12/2024.
Información sobre las funciones del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública y sus organismos públicos, vinculados o dependientes.
Actualizado a 5/12/2024.
Corresponde ao Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública a proposta e execución da política do Goberno en materia de telecomunicacións, sociedade da información, transformación dixital e o desenvolvemento e fomento da intelixencia artificial.
Así mesmo corresponde ao Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública a proposta e execución da política do Goberno en materia de administración pública, función pública, e gobernación pública.
A xestión económico-orzamentaria dos gastos correspondentes aos créditos orzamentarios da Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial, elaboración do Orzamento da Secretaría de Estado e o seguimento da súa execución.
A preparación e tramitación das modificacións orzamentarias no orzamento que correspondan ao ámbito da Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial, así como da xestión económica e administrativa das subvencións nominativas e transferencias establecidas no orzamento que correspondan ao ámbito da Secretaría de Estado.
A xestión económico-orzamentaria dos programas de axudas públicas que sexan competencia da Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial e, en particular, o seguimento das obrigas financeiras contraídas pola Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial cos beneficiarios das citadas axudas, a instrución dos expedientes de amortización anticipada, e de asunción de débeda, os acordos de execución ou cancelación das garantías prestadas polos beneficiarios de todo tipo de axudas e subvencións públicas, no ámbito das súas competencias materiais, a tramitación e xestión de obrigas financeiras de entidades beneficiarias en concurso e a execución económica de decisións de órganos xudiciais, así como a tramitación da devolución de ingresos indebidos.
A coordinación das actuacións da Secretaría de Estado Dixitalización e Intelixencia Artificial en materia de contratación.
A xestión económico-orzamentaria no ámbito da Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial e, a xestión económico-administrativa da contratación, encargos a medios propios e convenios no ámbito da Secretaría de Estado, a comunicación e inscrición dos mesmos, a elevación dos expedientes de contratación no ámbito da Secretaría de Estado que sexan competencia da Xunta de Contratación ou da Mesa de contratación do Ministerio.
A colaboración coa Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación do Ministerio de Facenda na xestión centralizada da contratación no ámbito competencial da Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial.
A xestión dos procedementos de solicitude e instrución para a concesión de subvencións e axudas, a excepción das subvencións previstas nominativamente nos Orzamentos Xerais do Estado, con cargo aos créditos de gasto propios da Secretaría de estado, incluíndo a elaboración das propostas de concesión das axudas para as solicitudes que determinase a Comisión de Avaliación e o seu traslado ao órgano competente para a firma; a elaboración das resolucións de desistencia, denegación e concesión para as solicitudes que determinase a Comisión de Avaliación, e o seu traslado ao órgano competente para a firma, así como a súa posterior notificación. Todo iso sen prexuízo dos informes técnicos competencia das subdireccións xerais proponentes, que, a pedimento da Subdirección Xeral de Axudas, sirvan de apoio á Comisión de Avaliación.
A xestión do seguimento técnico-económico, incluíndo: a elaboración de autorizacións e modificacións sobre as resolucións de concesión, e o seu traslado ao órgano competente para a firma; a comprobación de contas justificativas; a certificación da realización da actividade e do cumprimento das condicións da concesión; así como a instrución dos procedementos de reintegro, incluído o trámite de audiencia, a tramitación das liquidacións de reintegro, e a suspensión e levantamento de liquidacións.
A elaboración dos requisitos de carácter técnico, normativo e operativo necesarios para a adecuada funcionalidade e tramitación de cada fase do procedemento de instrución que deban ser tidos en conta nos documentos e instrumentos xurídicos elaborados polo resto de Subdireccións Xerais proponentes.
A definición e o liderado na elaboración e formulación de estratexias de transformación dixital e visión de país para 2030, en coordinación e apoiado pola Dirección Xeral competente na materia. En particular, analizará e fará prospectiva coas que identificar e determinar os desafíos e tendencias no ámbito das tecnoloxías dixitais e a transformación dixital na súa dimensión máis estratéxica e proporá liñas de acción, iniciativas ou posicionamento estratéxico.
A definición, coordinación e seguimento das relacións internacionais en materia da sociedade e economía dixital, incluíndo en tecnoloxías habilitadoras e estratéxicas da súa competencia, coa Unión Europea e a representación internacional do Reino de España nestas materias de competencia da SEDIA, incluíndo en foros rexionais, con especial foco na rexión iberoamericana, e outros foros globais en materia de política dixital en colaboración co Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea e Cooperación e sen prexuízo das súas competencias.
O deseño, liderado e coordinación de proxectos estratéxicos clave para a transformación dixital de España, en coordinación e co apoio da Dirección Xeral competente, así como a interlocución con actores estratéxicos, incluíndo industriais, académicos, do sector público e da sociedade civil.
A promoción e asistencia á internacionalización das empresas de tecnoloxías dixitais, da sociedade dixital e de contidos dixitais, sen prexuízo das competencias da Secretaría de Estado de Comercio e en coordinación e co apoio da Dirección Xeral competente na materia.
O estudo, proposta e execución da política xeral e a planificación estratéxica e de acción sobre telecomunicacións e as infraestruturas dixitais, así como a elaboración e proposta de normativa á ordenación e regulación nestas materias, en consonancia coas disposicións nacionais, europeas e internacionais vixentes.
A promoción e desenvolvemento das infraestruturas dixitais e das redes e servizos de telecomunicacións.
A elaboración, xestión e seguimento de plans, proxectos tecnolóxicos e programas de actuacións orientados ao desenvolvemento das infraestruturas dixitais e a conectividade para impulsar a vertebración territorial, o fomento da oferta de novas tecnoloxías, servizos, aplicacións e contidos no ámbito das telecomunicacións e xestión coordinada desta política cos correspondentes programas europeos e internacionais nestas materias.
O impulso e a coordinación dos plans, proxectos e programas para o fomento da actividade de normalización, estandarización e certificación no sector das telecomunicacións e infraestruturas dixitais.
La propuesta, coordinación y seguimiento de las relaciones internacionales en materia de telecomunicaciones e infraestructuras digitales, y la representación internacional del departamento en estas materias en colaboración con el Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea y Cooperación.
A análise e avaliación do impacto doutras políticas públicas no sector das telecomunicacións e as infraestruturas dixitais.
A elaboración, xestión e seguimento de programas e actuacións para fomentar o acceso e uso das telecomunicacións e facilitar a dispoñibilidade e accesibilidade das infraestruturas e as tecnoloxías dixitais, especialmente para aqueles cidadáns con necesidades específicas, no seu caso en coordinación con outros departamentos ministeriais con competencias noutras políticas coas que esas materias estean relacionadas.
A colaboración coa Secretaría de Estado de Economía e Apoio á Empresa en materia de prezos e valoración dos custos de prestación dos servizos de comunicacións electrónicas.
A planificación, xestión e control dos recursos públicos no ámbito das telecomunicacións, en particular, do dominio público radioeléctrico, a numeración, encamiñamento, denominación e os recursos órbita espectro, e a tramitación e o outorgamento dos títulos habilitantes para o uso dos estes recursos.
O mantemento das relacións da Administración Xeral do Estado cos fornecedores de redes e servizos de comunicacións electrónicas, así como o control do cumprimento das obrigas de servizo público.
O control, a inspección e a imposición de sancións en materia de telecomunicacións.
A resolución de controversias entre operadores e usuarios de telecomunicacións e dos servizos dixitais nos termos previstos na normativa vixente.
A xestión, liquidación e recadación en período voluntario das taxas en materia de telecomunicacións, o pago da porcentaxe sobre o rendemento da taxa sobre reserva de dominio público radioeléctrico para o financiamento da Corporación de Radio e Televisión Española e o apoio á súa xestión en período executivo, de acordo con o previsto na normativa vixente.
A xestión de Programas Operativos cofinanciados polos fondos comunitarios (Dixital Europe, Horizon Europe, Connecting Europe Facility) e, en particular, o Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) respecto das actuacións da súa competencia.
Aqueloutras que atribúa a lexislación vixente ao departamento nos sectores das telecomunicacións e as infraestruturas dixitais.
A xestión económico-orzamentaria dos gastos correspondentes aos créditos orzamentarios da Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais, da Secretaría Xeral de Telecomunicacións, Infraestruturas Dixitais e Seguridade Dixital, elaboración do Orzamento da Secretaría de Estado e o seguimento da súa execución.
A preparación e tramitación das modificacións orzamentarias no Orzamento que correspondan ao ámbito da Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais, a Secretaría Xeral de Telecomunicacións, Infraestruturas Dixitais e Seguridade Dixital, así como da xestión económica e administrativa das subvencións nominativas e transferencias establecidas no Orzamento que correspondan ao ámbito da Secretaría de Estado.
A xestión económico-orzamentaria dos ingresos da Secretaría de Estado, en particular o seguimento da recadación en período voluntario das taxas en materia de telecomunicacións e o apoio á súa xestión en período executivo, de acordo con o previsto na normativa vixente. Tamén se inclúen as resolucións sobre devolución de ingresos indebidos de taxas en materia de telecomunicacións, incluída a sinatura de liquidacións de devolución de ingresos e a proposta de pago, así como as dilixencias de cancelación de avais relacionados coa suspensión de liquidacións de taxas en materia de telecomunicacións reguladas no anexo I da Lei 11/2022, do 28 de xuño, Xeral de Telecomunicacións, e as resolucións sobre suspensión da execución de liquidacións da taxa por reserva do dominio público radioeléctrico.
A xestión económico-orzamentaria dos programas de axudas públicas que sexan competencia da Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais e, en particular, o seguimento das obrigas financeiras contraídas polos beneficiarios das citadas axudas, a devolución de ingresos indebidos, a tramitación e sinatura das liquidacións, as propostas de pago e a suspensión/levantamento de liquidacións, a instrución dos expedientes de amortización anticipada, e de asunción de débeda, os acordos de execución ou cancelación das garantías prestadas polos beneficiarios de todo tipo de axudas e subvencións públicas, no ámbito das súas competencias materiais, a tramitación e xestión de obrigas financeiras de entidades beneficiarias en concurso e a execución económica de decisións de órganos xudiciais e as liquidacións de xuros de demora en casos de suspensión da liquidación por interposición de recurso de reposición ou reclamación económico administrativa con garantía, así como os acordos de inicio dos expedientes de perda de dereito de cobro e da axuda asociada e os de establecementos de medidas cautelares directamente relacionados cos mesmos dentro do ámbito das súas competencias materiais.
A coordinación das actuacións da Secretaría de Estado en materia de contratación.
A xestión económico-orzamentaria no ámbito da Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais, a xestión económico-administrativa da contratación, encargos a medios propios e convenios no ámbito da Secretaría de Estado, incluída a sinatura da memoria justificativa, cuestionario e a solicitude de autorizacións que haxan de acompañar aos convenios, a comunicación e inscrición dos mesmos, a elevación dos expedientes de contratación no ámbito da Secretaría de Estado que sexan competencia da Xunta de Contratación ou da Mesa de contratación do Ministerio.
A colaboración coa Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación do Ministerio de Facenda na xestión centralizada da contratación no ámbito competencial da Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais.
A titularidade do Organismo Intermedio do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) respecto das actuacións da súa competencia, cando así se acorde coa Autoridade de Xestión do FEDER, en atención ao disposto no Regulamento (UE) 2021/1060 do Parlamento Europeo e do Consello, do 24 de xuño de 2021, polo que se establecen as disposicións comúns relativas ao Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, ao Fondo Social Europeo Plus, ao Fondo de Cohesión, ao Fondo de Transición Xusta e ao Fondo Europeo Marítimo, de Pesca e de Acuicultura, así como as normas financeiras para os estes Fondos e para o Fondo de Asilo, Migración e Integración, o Fondo de Seguridade Interior e o Instrumento de Apoio Financeiro á Xestión de Fronteiras e a Política de Visados.
A supervisión das actuacións relacionadas coa xestión dos Programas de FEDER no ámbito das actuacións da súa competencia, realizando a selección de operacións, aprobación das verificacións, a presentación das solicitudes de reembolso e a xestión do Plan de control de riscos e fraude dos programas e actuacións cofinanciados polos Programas de FEDER, así como a representación nos comités de seguimento dos Programas.
A seguridade das redes e servizos de comunicacións electrónicas, no ámbito das competencias do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.
La planificación, coordinación, desarrollo e impulso de políticas, planes, programas, proyectos y actuaciones para la incorporación de la ciberseguridad en la transformación digital del sector privado y la ciudadanía, en coordinación con la sociedad mercantil estatal (en adelante, S.M.E) Instituto Nacional de Ciberseguridad de España, M.P., SA y departamentos ministeriales con competencias en la materia.
A elaboración e proposta de normativa en materia de ciberseguridade e ciberresiliencia para o sector privado, en colaboración con outros órganos ou organismos con competencias na materia e os sectores económicos e sociais públicos e privados afectados, para a transformación segura da economía e a sociedade, no ámbito competencial do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.
A ordenación, promoción e desenvolvemento das telecomunicacións e as infraestruturas dixitais e a participación nos organismos e grupos de traballo internacionais en ambos os sectores.
A elaboración e proposta de normativa referente á ordenación e regulación do sector das telecomunicacións e infraestruturas dixitais.
A elaboración e proposta de normativa técnica referente á regulación dos sistemas de radiodifusión e televisión, calquera que sexa o seu soporte técnico.
A supervisión do cumprimento dos requisitos e condicións esixibles para a instalación e explotación de redes públicas e prestación de servizos de comunicacións electrónicas.
A tramitación dos asuntos relacionados cos dereitos dos operadores de redes e servizos de comunicacións electrónicas á ocupación do dominio público e da propiedade privada e ao seu uso compartido, a ser beneficiarios no procedemento de expropiación forzosa e ao establecemento ao seu favor de servidumes e limitacións á propiedade.
As relacionadas coa numeración, encamiñamento e denominación, en particular, a proposta de plans nacionais de numeración, levar a cabo a atribución dos dereitos de uso dos recursos públicos regulados nos estes plans e exercer as demais competencias que lle atribúe o capítulo VII do título II da Lei 11/2022, do 28 de xuño, así como as actuacións contra o tráfico non permitido e o tráfico irregular con fins fraudulentos en redes e servizos de comunicacións electrónicas.
As relacionadas coas obrigas de servizo público e as restantes obrigas de carácter público, en particular, o servizo universal de telecomunicacións.
El estudio de los instrumentos de planificación territorial o urbanística que afecten a la instalación o explotación de las redes públicas de comunicaciones electrónicas y recursos asociados a efecto de emitir el informe contemplado en el artículo 50.2 de la Ley 11/2022, de 28 de junio.
Las relacionadas con la colaboración entre las administraciones públicas que afecten al despliegue de las redes públicas de comunicaciones electrónicas, previstas en la Ley 11/2022, de 28 de junio, y en su normativa de desarrollo.
Las relacionadas con las condiciones técnicas que deben cumplir las redes e infraestructuras de comunicaciones electrónicas tanto en exteriores como las infraestructuras comunes de telecomunicaciones y redes de comunicaciones en los edificios; con el acceso a las infraestructuras susceptibles de alojar redes públicas de comunicaciones electrónicas, así como las relacionadas con las condiciones que deben cumplir las instalaciones y los instaladores de telecomunicaciones, y su supervisión, incluyendo la gestión del Registro de empresas instaladoras de telecomunicación.
A definición, xestión e seguimento de programas e actuacións para promover a extensión, o desenvolvemento e a cobertura das comunicacións electrónicas para impulsar a vertebración territorial en particular os relativos á Estratexia Nacional de Redes Ultrarrápidas, incluíndo a elaboración de estudos xeográficos sobre o alcance e extensión das redes de banda larga, do informe de cobertura e os programas para promover a extensión e adopción da banda larga, así como a coordinación de diferentes programas de extensión de redes de banda larga, e coas iniciativas da Unión Europea e outros programas internacionais nestas materias.
La realización de actuaciones de impulso y de ejecución de la planificación estratégica y de acción en materia de infraestructuras digitales.
A execución das actuacións de promoción e desenvolvemento das infraestruturas dixitais.
A elaboración, xestión e seguimento de plans, proxectos tecnolóxicos e programas de actuacións orientados ao desenvolvemento das infraestruturas dixitais.
A promoción e desenvolvemento das infraestruturas de microelectrónica e semiconductores e a coordinación das actuacións do Departamento neste ámbito.
A proposta de planificación do uso do dominio público radioeléctrico, incluíndo a elaboración de propostas do Cadro nacional de atribución de frecuencias e dos plans técnicos nacionais de radiodifusión e televisión, e o seu desenvolvemento.
A xestión do dominio público radioeléctrico e o establecemento das condicións de uso das bandas de frecuencias para os diferentes servizos de radiocomunicacións, as actuacións para o outorgamento, modificación, extinción e revogación dos títulos habilitantes para o uso do dominio público radioeléctrico e a asignación dos recursos órbita espectro.
La gestión del registro público de concesiones de dominio público radioeléctrico.
A tramitación dos procedementos para a aprobación de proxectos técnicos de radiocomunicacións, así como as actuacións relativas ao mercado secundario do dominio público radioeléctrico e a xestión e liquidación en período voluntario da taxa por reserva do dominio público radioeléctrico.
O exercicio das funcións inspectoras en materia de telecomunicacións, a inspección e o control das redes e dos servizos de telecomunicacións e das condicións para a súa prestación e explotación, das obrigas dos operadores, en particular, das establecidas para a protección dos dereitos dos usuarios finais de comunicacións electrónicas, dos equipos e aparellos de telecomunicacións e das instalacións.
O control e protección do dominio público radioeléctrico, incluíndo a inspección ou recoñecemento das instalacións radioeléctricas e a autorización para a súa posta en servizo, a comprobación técnica de emisións radioeléctricas, en particular, para a localización, identificación e eliminación de interferencias prexudiciais e de emisións non autorizadas, así como o control dos niveis únicos de exposición ás emisións radioeléctricas a que se refire o artigo 86.b) da Lei 11/2022, do 28 de xuño, e das relacionadas coa protección activa do espectro.
A avaliación da conformidade de equipos e aparellos de telecomunicacións, incluídas as potestades como autoridade de vixilancia do mercado e como autoridade notificante, á normalización técnica, así como a inspección e control dos equipos e aparellos de telecomunicación postos no mercado e comprobación do cumprimento da avaliación da conformidade.
As funcións relacionadas co segredo das comunicacións e a interceptación legal das telecomunicacións que correspondan á Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais.
As funcións relacionadas coa calidade das redes e servizos de comunicacións electrónicas que correspondan á Secretaría de Estado.
A coordinación das Xefaturas Provinciais de Inspección de Telecomunicacións, así como a xestión dos medios e recursos necesarios para realizar as súas funcións.
A tramitación e supervisión dos asuntos relacionados cos dereitos dos consumidores e usuarios finais dos servizos de comunicacións electrónicas, así como os relativos aos contratos e a transparencia e publicación de información, e aos servizos de tarificación adicional e as súas condicións de uso.
A resolución de controversias entre operadores e usuarios finais dos servizos de comunicacións electrónicas, así como a información e atención ao usuario de servizos de telecomunicacións e dixitais.
A supervisión do cumprimento dos requisitos, acordos e as condicións establecidas no artigo 76 da Lei 11/2022, do 28 de xuño, para garantir o dereito dos usuarios finais de acceso aberto a internet e publicar o informe anual ao que se refire este artigo.
La verificación del cumplimiento de los requisitos y las condiciones establecidas en el Reglamento (UE) 2022/612 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 6 de abril de 2022, relativo a la itinerancia en las redes públicas de comunicaciones móviles en la Unión, en materia de acceso de los usuarios finales a los servicios de comunicaciones electrónicas de voz, SMS y datos en itinerancia en la Unión Europea, incluida su venta por separado, la correcta prestación de servicios regulados de itinerancia al por menor, la correcta aplicación de las tarifas al por menor de servicios regulados de itinerancia, la no inclusión de recargos y de sus condiciones y mecanismos de transparencia, así como la correcta aplicación por los operadores de itinerancia de su política de utilización razonable al consumo de servicios regulados de itinerancia al por menor, la resolución de controversias entre usuarios finales y operadores por la prestación de servicios de itinerancia y el control y supervisión de la itinerancia involuntaria en zonas fronterizas.
A verificación da correcta aplicación das tarifas polo miúdo das comunicacións intracomunitarias reguladas nos termos establecidos no Regulamento (UE) 2015/2120 do Parlamento Europeo e do Consello, do 25 de novembro de 2015, a excepción da materia relativa á sustentabilidade do modelo de tarificación nacional dun operador.
A incoación e tramitación de procedementos correspondentes á aplicación do réxime sancionador relacionado coas redes e servizos de comunicacións electrónicas e os servizos de tarificación adicional.
A seguridade das redes e servizos de comunicacións electrónicas, no ámbito das competencias do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.
Aquelas funcións relacionadas coa seguridade que se atribúen ao Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, como Autoridade competente en materia de seguridade na Lei 11/2022, do 28 de xuño, Xeral de Telecomunicacións.
A supervisión, control, e inspección, como autoridade competente no sector de Infraestrutura dixital en coordinación con outros órganos e organismos con competencia na materia.
Aquellas que se atribuyen al Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública en el Real Decreto-ley 7/2022, de 29 de marzo, sobre requisitos para garantizar la seguridad de las redes y servicios de comunicaciones electrónicas de quinta generación y en el Real Decreto 443/2024, de 30 de abril, por el que se aprueba el Esquema Nacional de Seguridad de redes y servicios 5G.
Formular propostas para desenvolver, concretar e detallar o contido do Esquema Nacional de Seguridade de redes e servizos 5G.
A xestión e coordinación do Centro de Operacións de Seguridade 5G de referencia.
Formular requirimentos de información aos suxeitos obrigados pola normativa reguladora dos requisitos de seguridade para a instalación, o despregamento e a explotación de redes de comunicacións electrónicas e a prestación de servizos de comunicacións electrónicas e inalámbricas baseados na tecnoloxía de quinta xeración (5G).
Verificar e controlar o cumprimento das obrigas impostas aos suxeitos obrigados pola normativa reguladora dos requisitos de seguridade para a instalación, o despregamento e a explotación de redes de comunicacións electrónicas e a prestación de servizos de comunicacións electrónicas e inalámbricas baseados na tecnoloxía 5G.
Realizar auditorías ou ordenar a súa realización para verificar e controlar o cumprimento das obrigas mencionadas na letra anterior.
La participación en comisiones, grupos de trabajo y otros foros de carácter nacional, europeo e internacional, tanto públicos como privados, en el ámbito de la seguridad de las redes y servicios de comunicaciones electrónicas y de infraestructuras digitales.
La planificación, coordinación, desarrollo e impulso de políticas, planes, programas, proyectos y actuaciones para la incorporación de la ciberseguridad en la transformación digital del sector privado y la ciudadanía, en coordinación con la sociedad mercantil estatal (en adelante, S.M.E.) Instituto Nacional de Ciberseguridad de España, M.P., SA y departamentos ministeriales con competencias en la materia así como la gestión coordinada de los correspondientes programas europeos e internacionales en esta materia, sin perjuicio de las competencias de otros órganos en la materia.
Fomento del ecosistema de empresas emergentes en materia de ciberseguridad y ciberresiliencia.
O impulso e a promoción da definición de regulación e estratexias que fomenten desde a administración a mellora das políticas de ciberseguridade na contorna privada, en especial as relativas aos seus Centros Operativos de Seguridade (SOC), en colaboración co S.M.E Instituto Nacional de Ciberseguridade de España, M.P., SA.
A elaboración e proposta de normativa en materia de ciberseguridade e ciberresiliencia para o sector privado, en colaboración con outros órganos ou organismos con competencias na materia e os sectores económicos e sociais públicos e privados afectados, para a transformación segura da economía e a sociedade, no ámbito competencial do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.
A participación en comisións, grupos de traballo e outros foros de carácter nacional, europeo e internacional, tanto públicos como privados, no ámbito da ciberseguridade, sen prexuízo da participación dos órganos da Axencia Estatal de Administración Dixital.
O fomento de actuacións e programas en materia de ciberseguridade, sen prexuízo das competencias doutros órganos na materia.
La gestión de programas operativos cofinanciados por los fondos comunitarios y, en particular el Digital Europe, en el ámbito de la ciberseguridad, de la ciber-resiliencia y de la cibersolidaridad; y la representación nacional en dichos fondos.
La recopilación de datos y la realización de estudios e informes sobre la realidad corporativa, económica y tecnológica existente en el mercado de las telecomunicaciones y de las infraestructuras digitales, así como de sus mercados conexos.
Análise sobre a participación dos diferentes axentes e a interacción dos mesmos no mercado das telecomunicacións e das infraestruturas dixitais, especialmente en función das interrelacións existentes con mercados conexos, nas súas vertentes corporativa, económica e tecnolóxica.
Elaboración de informes e estudos sobre as últimas tendencias tecnolóxicas no sector das telecomunicacións e das infraestruturas dixitais, a súa repercusión noutros mercados e as consecuencias económicas que das mesmas pódense derivar.
Análise prospectivo das evolucións e avances tecnolóxicos que se van a deseñar e implantar no futuro no sector das telecomunicacións e das infraestruturas dixitais e a súa capacidade de afectación tanto ao mercado, como aos axentes que o integran e a mercados conexos, como á regulación e ás políticas públicas que estes avances puidesen requirir para o seu desenvolvemento.
A análise e avaliación do impacto doutras políticas públicas no sector das telecomunicacións e as infraestruturas dixitais.
O impulso e a coordinación dos plans, proxectos e programas para o fomento da actividade de normalización, estandarización e certificación no sector das telecomunicacións e infraestruturas dixitais.
A participación nos foros dedicados á definición de estándares, de directrices técnicas e fixación de parámetros tecnolóxicos no sector das telecomunicacións e infraestruturas dixitais.
As funcións relativas ao acceso ás redes e recursos asociados e á súa interconexión, así como no referente á interoperabilidade dos servizos de comunicacións electrónicas que correspondan á Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais.
As funcións relativas á regulación consistente na definición de mercados de referencia, determinación de operadores con poder significativo no mercado e establecemento de obrigas específicas, así como as relacionadas coa separación funcional que corresponden á Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais.
A definición, xestión e instrución de procedementos de concesión de axudas dos programas de impulso e actuacións para a promoción de investimentos dentro das materias da súa competencia.
El asesoramiento técnico al seguimiento, supervisión y verificación administrativa y material de las ayudas concedidas en los programas de impulso y actuaciones de promoción.
Cualesquiera otras relativas al sector de las telecomunicaciones e infraestructuras digitales que el ordenamiento jurídico atribuya al departamento, y que no estén específicamente asignadas a otros órganos.
El impulso, la programación y la supervisión de las actuaciones en ejecución de la política del Gobierno en materia de administración digital y del fomento de la administración electrónica, en especial en lo referente al proceso de transformación digital e innovación de la Administración a través de las tecnologías de la información y de las comunicaciones, y la adopción de soluciones digitales que permitan la prestación eficiente de los servicios públicos incluyendo los servicios públicos esenciales.
A creación de servizos públicos electrónicos universais e de calidade, e no seu caso transfronteirizos.
A promoción, nun marco de corresponsabilidade, da cooperación coas administracións públicas en materia de administración dixital, potenciando a interoperabilidade e o uso dos servizos de información titularidade da Secretaría de Estado para eliminar a fenda dixital, así como o fomento de programas de atención á cidadanía e, en particular, promovendo o uso de plataformas comúns para a integración dos servizos das diferentes sedes electrónicas das administracións públicas.
Aqueloutras que atribúa a lexislación vixente ao departamento no ámbito da administración electrónica e servizos públicos dixitais e a incorporación das tecnoloxías da información e comunicacións no conxunto da Administración Xeral do Estado e do sector público institucional estatal.
O réxime xurídico e retributivo da función pública e do emprego público na Administración Xeral do Estado.
El régimen jurídico y retributivo de la función pública y del empleo público en los organismos públicos y entidades del sector público administrativo y del sector público empresarial y fundacional de carácter tecnológico y científico, así como la autorización de contratación indefinida o temporal del personal laboral en ese ámbito subjetivo.
La propuesta de clasificación de organismos públicos y entidades de Derecho Público del sector público administrativo y del sector público empresarial y fundacional de carácter tecnológico y científico.
A coordinación da política de persoal entre a Administración Xeral do Estado, as administracións das comunidades autónomas e das cidades de Ceuta e Melilla, e as entidades locais.
A xestión de talento na Administración Xeral do Estado e a convocatoria de probas selectivas para o acceso ou integración nos corpos e escalas de carácter interdepartamental adscritas á Secretaría de Estado de Función Pública.
As relacións coas organizacións sindicais no ámbito da Administración Xeral do Estado; a coordinación de acordos e pactos en relación coa negociación colectiva das empregadas e empregados públicos da Administración Xeral do Estado derivadas das mesas de negociación de persoal funcionario e laboral.
O impulso de propostas de reforma da Administración Pública, tendo en conta, en particular, as iniciativas que propoñan os órganos, entidades, organismos, organizacións sectoriais e calquera outras asociacións ou entidades públicas ou privadas.
La racionalización y modernización de las estructuras organizativas de la Administración General del Estado y de sus procedimientos, así como la inspección de servicios de dicha administración y los organismos públicos vinculados o dependientes de ella.
La elaboración de proyectos de disposiciones de carácter general en materia de organización, procedimientos, así como de actuación y funcionamiento del sector público por medios electrónicos.
La política de reducción de cargas administrativas y la simplificación y mejora de los procedimientos administrativos y de la calidad de los servicios públicos, en el ámbito de la Administración General del Estado.
ñ) O fomento dos programas de atención á cidadanía e a xestión do Portal de Transparencia da Administración Xeral do Estado e o Punto de Acceso Xeral.
O impulso, a coordinación e o seguimento dos plans de goberno aberto, en iniciativas orientadas ao desenvolvemento dos principios da transparencia, a participación cidadá, a rendición de contas e a colaboración.
A coordinación das unidades de información da Administración Xeral do Estado previstas no artigo 21 da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno, así como ditar indicacións para a dinamización e impulso do dereito de acceso.
A xestión do réxime de incompatibilidades e conflitos de intereses dos membros do Goberno, altos cargos e do persoal ao servizo da Administración Xeral do Estado e do sector público institucional estatal.
A formación das empregadas e empregados públicos.
O réxime do mutualismo administrativo do persoal funcionario civil do Estado.
A coordinación e impulso dos asuntos de carácter internacional que se produzan no ámbito da Secretaría de Estado, sen prexuízo das funcións que correspondan ao Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea e Cooperación.
Las relaciones con la profesión titulada de gestor administrativo.
A tramitación da aprobación previa a que se refire o artigo 26.5 da Lei 50/1997, do 27 de novembro, do Goberno.
O impulso, a programación e a supervisión das actuacións en execución da política de Goberno en materia de administración dixital e do fomento da administración electrónica, en especial o referente ao proceso de transformación dixital e innovación da Administración a través das tecnoloxías da información e das comunicacións, e a adopción de solucións dixitais que permitan a prestación eficiente dos servizos públicos incluíndo os servizos públicos esenciais.
A creación de servizos públicos electrónicos universais e de calidade, e no seu caso transfronteirizos.
A promoción, nun marco de corresponsabilidade, da cooperación coas administracións públicas en materia de administración dixital, potenciando o uso dos servizos de información titularidade da Secretaría de Estado para eliminar a fenda dixital, así como o fomento de programas de atención ao cidadán e, en particular promovendo o uso de plataformas comúns para a integración dos servizos das diferentes sedes electrónicas das administracións públicas.
Aqueloutras que atribúa a lexislación vixente ao departamento no ámbito da administración electrónica e servizos públicos dixitais, e a incorporación das tecnoloxías da información e as comunicacións no conxunto da Administración Xeral do Estado e do sector público institucional estatal.
La actuación como órgano referente nacional e interlocutor ante organismos e instituciones europeas e internacionales en el ámbito de la administración digital.
A supervisión, co apoio das Comisións Ministeriais de Administración Dixital, da execución das medidas específicas establecidas nos plans de acción departamentais en materia de transformación dixital.
A elaboración, desenvolvemento, implantación e xestión do Catálogo de Medios e Servizos Comúns, incluídos os Compartidos.
A preparación dos asuntos que se sometan á Comisión de Estratexia TIC (CE-TIC), o Comité Executivo da Comisión de Estratexia TIC (CE-CETIC), o Comité de Dirección das Tecnoloxías de Información e as Comunicacións (CD-TIC), así como á Comisión Sectorial de Administración Electrónica (CSAE).
O exercicio das competencias que corresponden ao Coordinador Nacional da pasarela dixital única europea previstas no Regulamento (UE) 2018/1724 do Parlamento Europeo e do Consello do 2 de outubro de 2018, relativo á creación dunha pasarela dixital única de acceso a información, procedementos e servizos de asistencia e resolución de problemas e polo que se modifica o Regulamento (UE) n.º 1024/2012. Actuará de acordo con a Dirección Xeral de Gobernación Pública nas funcións que esta desempeñe como coordinador de información da Pasarela Dixital Única Europea previstas no este Regulamento.
El desempeño de las funciones de órgano de seguimiento y presentación de informes establecidas en el Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones móviles del sector público.
O deseño técnico, implantación e xestión dos medios e servizos dixitais necesarios para evolucionar os servizos públicos actuais cara a servizos públicos universais de calidade orientados aos cidadáns e empresas, promovendo a incorporación das tecnoloxías da información e as comunicacións e a dixitalización aos procedementos administrativos e a adaptación da xestión pública ao uso de medios dixitais.
En coordinación coa Dirección Xeral do Dato, a aplicación de políticas para a gobernación e a xestión de datos na Administración Xeral do Estado e os seus organismos públicos e entidades de Dereito Público vinculados ou dependentes e o desenvolvemento de accións para coordinar aos diferentes organismos e entidades co obxectivo de conseguir unha efectiva implementación das mesmas para a prestación dos servizos públicos dixitais e garantir o cumprimento das previsións das Leis 39/2015, do 1 de outubro, e 40/2015, do 1 de outubro.
A elaboración, desenvolvemento, implantación, coordinación e seguimento do Catálogo de tipos de datos compartibles para facilitar a localización e acceso a información elaborada pola Administración Xeral do Estado que sexan necesarios para efectos dun procedemento administrativo, mediante o uso de instrumentos como a Plataforma de Intermediación de Datos, e para implementar os mecanismos de conexión coa pasarela dixital única da Unión Europea.
La definición de estándares, de directrices técnicas y de gobierno TIC, de normas de calidad e interoperabilidad de aplicación a las Administraciones Públicas y el desarrollo y aplicación de lo dispuesto en el Real Decreto 4/2010, de 8 de enero, por el que se regula el Esquema Nacional de Interoperabilidad en el ámbito de la Administración Electrónica y sus Normas Técnicas de Interoperabilidad, sin perjuicio de las competencias de la Dirección General del Dato en lo relativo a las tecnologías y estándares de datos.
ñ) A análise de requirimentos, deseño técnico e desenvolvemento do rexistro de funcionarios habilitados, do rexistro electrónico de apoderamentos, do rexistro electrónico xeral da Administración Xeral do Estado, do Sistema de Información Administrativa dos procedementos no ámbito da Administración Xeral do Estado e o sistema de notificacións, de acordo con as instrucións da Dirección Xeral de Gobernación Pública e en coordinación cos departamentos ministeriais e os seus organismos públicos e entidades de dereito público vinculadas ou dependentes.
A análise de requirimentos, deseño, implantación e a xestión compartida, mediante coordinación ou prestación directa, nun marco de corresponsabilidade, dos servizos comúns, declarados ou non como compartidos, de sistemas de información e comunicación para a Administración Xeral do Estado e os seus organismos públicos e entidades de dereito público vinculados ou dependentes, nos termos que se establezan por resolución da persoa titular da Secretaria Xeral de Administración Dixital.
O deseño técnico, implantación e xestión do Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas (FACe) que corresponden ao ámbito da Administración Xeral do Estado e a outras administracións públicas adheridas ao mesmo, de acordo con o previsto na Lei 25/2013, do 27 de decembro, de impulso da factura electrónica e creación do rexistro contable de facturas no Sector Público.
A análise de requirimentos, deseño técnico e desenvolvemento do Punto de Acceso Xeral Electrónico da Administración Xeral do Estado do Directorio Común de Unidades Orgánicas e Oficinas, nos termos que estableza a Dirección Xeral de Gobernación Pública e en coordinación cos departamentos ministeriais e os seus organismos públicos e entidades de dereito público vinculadas ou dependentes.
A análise de requirimentos, deseño técnico e desenvolvemento do Portal de Transparencia da Administración Xeral do Estado previsto na Lei 19/2013, do 9 de decembro, nos termos que estableza a Dirección Xeral de Gobernación Pública e en coordinación cos departamentos ministeriais e os seus organismos públicos e entidades de dereito público vinculadas ou dependentes.
A elaboración e tramitación, xunto con a Dirección Xeral de Gobernación Pública, dos proxectos normativos en materia de organización e procedementos que afecten á actuación e funcionamento do sector público por medios electrónicos.
A colaboración coa Dirección Xeral de Gobernación Pública na identificación, deseño, e impulso de programas e proxectos para facilitar o acceso dos cidadáns e as empresas aos servizos públicos así como a elaboración e desenvolvemento de programas de atención, información e asistencia aos cidadáns a través das distintas canles dispoñibles, todo iso nos aspectos relativos á administración electrónica, e en coordinación cos departamentos ministeriais e os seus organismos públicos dependentes, así como con outras administracións públicas.
O estudo e planificación da evolución das plataformas tecnolóxicas para a prestación de servizos comúns, incluídos os declarados compartidos.
El diseño, provisión, explotación y evolución de los centros de proceso de datos de referencia para la prestación de servicios comunes, en coordinación con la Dirección General del Dato.
O deseño, provisión e explotación dos servizos e as infraestruturas de comunicacións unificadas da Administración Xeral do Estado e os seus organismos públicos e entidades de dereito público vinculados ou dependentes, así como da Rede SARA, que interconecta con outras administracións públicas e a Unión Europea.
O deseño, provisión e explotación das infraestruturas tecnolóxicas e dos servizos de seguridade necesarios para a prestación de servizos comúns, incluídos os declarados compartidos, que correspondan á Secretaría Xeral de Administración Dixital.
O deseño, provisión e explotación das infraestruturas tecnolóxicas e dos servizos do teléfono 060, nos termos que estableza a Dirección Xeral de Gobernación Pública e no marco dos convenios subscritos.
A análise de requirimentos, deseño, desenvolvemento, probas e mantemento das aplicacións e ferramentas necesarias para dar soporte aos servizos horizontais da Administración Xeral do Estado e os seus organismos públicos e entidades de dereito público vinculados ou dependentes, entre outros os relativos á xestión de recursos humanos, nos termos que estableza a Dirección Xeral de Función Pública.
En relación coa xestión do portal e sede electrónica do persoal ao servizo da Administración Xeral do Estado (FUNCIONA) e a súa autenticación, o deseño técnico e xestión das plataformas tecnolóxicas que os soportan, nos termos que estableza a Dirección Xeral da Función Pública.
La provisión de aplicaciones y servicios en materia de tecnologías de la información y comunicaciones prestados a las Delegaciones y Subdelegaciones del Gobierno y a las Direcciones Insulares en todos sus ámbitos de actuación, en los términos que establezca la Dirección General de la Administración General del Estado en el Territorio, en coordinación con los ministerios implicados por cuestión de la materia.
La colaboración con la Dirección General de Racionalización y Centralización de la Contratación del Ministerio de Hacienda en la gestión centralizada de la contratación en el ámbito competencial de la Secretaría General de Administración Digital.
La elaboración, en colaboración con la Dirección General de Racionalización y Centralización de la Contratación del Ministerio de Hacienda, cuando afecte al ámbito de competencias de la Secretaría General de Administración Digital, de propuestas relacionadas con las políticas de adquisiciones de bienes informáticos y con los pliegos de prescripciones técnicas en la contratación pública de estos bienes y servicios TIC en la Administración General del Estado y sus organismos públicos y entidades de derecho público vinculados o dependientes.
El soporte a la contratación y a la gestión económico-presupuestaria en el ámbito de la Secretaría General de Administración Digital y el estudio, planificación, impulso y seguimiento de los procesos de contratación en materia TIC y aquellos otros ámbitos relacionados. Asimismo, emitir el Informe técnico preceptivo de los convenios y encargos que tengan por objeto la adquisición de bienes y servicios informáticos y de las memorias y pliegos de prescripciones técnicas de las contrataciones de bienes y servicios informáticos en la Administración General del Estado y sus organismos públicos y entidades de derecho público vinculados o dependientes en los términos establecidos en el Real Decreto 806/2014, de 19 de septiembre, sobre Organización e instrumentos operativos de las Tecnologías de la Información y las Comunicaciones en la Administración General del Estado y sus Organismos Públicos.
A definición e xestión dun sistema común de imputación de custos TIC para toda a Administración Xeral do Estado e os seus organismos públicos e entidades de dereito público vinculados ou dependentes.
A dirección técnica e estratéxica do Centro de Operacións de Ciberseguridade da Administración Xeral do Estado e os seus organismos públicos e entidades de dereito público vinculados ou dependentes. De forma especial, asumirá a coordinación na resposta a incidentes.
O desenvolvemento e aplicación do disposto no Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade e as súas Instrucións Técnicas de Seguridade. En especial, a definición de estándares, de directrices técnicas e de goberno TIC, de normas de seguridade de aplicación ás Administracións Públicas e a realización de propostas e interlocución co Centro Criptolóxico Nacional no desenvolvemento de guías de seguridade.
A provisión, xestión e administración de equipamentos informáticos e de comunicacións e a implantación de medidas de seguridade informática do Departamento.
O desenvolvemento e mantemento dos sistemas de información necesarios para o funcionamento dos servizos, o impulso da transformación dixital e a innovación no Departamento.
A coordinación e a publicación dos contidos dixitais en intranet, no Portal de internet e a xestión da sede electrónica asociada do Departamento.
A elaboración de informes sobre as Tecnoloxías da Información e as Comunicacións nas Administracións Públicas, así como colaborar co Instituto Nacional de Estatística na elaboración das operacións estatísticas relativas ás tecnoloxías da información e as comunicacións nas Administracións Públicas.
En relación coa Administración Xeral do Estado, os organismos e entidades integrantes do sector público administrativo con arranxo ao disposto polo artigo 3.1 da Lei 47/2003, do 26 de novembro, Xeral Orzamentaria, así como dos organismos e entidades do sector público empresarial e fundacional adscritos aos Ministerios para a Transformación Dixital e da Función Pública e de Ciencia, Innovación e Universidades, no marco de planificación estratéxica de recursos humanos e da envolvente aprobada de gasto dos réximes retributivos do sector público, de acordo con os criterios comúns adoptados no seo da Comisión Superior de Persoal, e sen prexuízo da independencia e autonomía funcional legalmente atribuída ás autoridades administrativas independentes e outras entidades de dereito público:
1.º A planificación dos recursos humanos, a partir da análise baseada en datos das necesidades de persoal, perfís profesionais e retribucións para asegurar a calidade do emprego público e unha asignación funcional e eficiente dos efectivos.
2.º La elaboración de normativa e informes en materia de empleo público.
3.º A aprobación e modificación das relacións, catálogos e dotacións de postos de traballo, retribucións e incentivos ao rendemento.
4.º A elaboración, proposta e seguimento da Oferta de Emprego Público, a autorización de nomeamentos de persoal funcionario interino, de persoal estatutario temporal e de contratos de persoal laboral temporal; así como a elaboración de bases comúns e o informe das convocatorias para o acceso á condición de persoal empregado público.
5.º A tramitación dos procesos de adquisición e perda da condición de persoal funcionario, o exercicio das competencias atribuídas á Secretaría de Estado de Función Pública en materia de situacións administrativas e a xestión dos procedementos de persoal derivados da dependencia orgánica dos corpos e escalas adscritos ao Ministerio a través da Secretaría de Estado de Función Pública.
6.º A proposta de medidas de estruturación do emprego público, tanto de persoal funcionario como de persoal laboral, así como a ordenación da provisión e da mobilidade mediante a autorización e, no seu caso, xestión dos procesos de mobilidade interministerial e provisión de postos de persoal funcionario e laboral do ámbito do convenio único da Administración Xeral do Estado.
7.º A coordinación da provisión e da mobilidade interadministrativa mediante a autorización e, no seu caso, tramitación das comisións de servizo e outras formas para a provisión de postos na Administración Xeral do Estado por persoal procedente doutras administracións públicas, coa excepción dos procedementos de concurso e libre designación, e a autorización previa para a provisión de postos noutras administracións públicas, mediante libre designación, por persoal funcionario de corpos e escalas adscritos á Secretaría de Estado de Función Pública.
8.º La asesoría en materia de recursos humanos a los departamentos ministeriales, así como la información a las empleadas y empleados públicos de la política de los recursos humanos.
9.º La coordinación funcional de las subdirecciones generales de recursos humanos e inspección de servicios de los departamentos ministeriales a los efectos de la ejecución de proyectos y programas que resulten estratégicos para el conjunto de la Administración General del Estado y de sus organismos vinculados o dependientes, cuando sean acordados en el seno de la Comisión Superior de Personal.
10.º El diseño del Sistema de Datos sobre Empleo Público, en el que se integren el conjunto de datos relevantes para la adopción de las decisiones relativas a la planificación estratégica, oferta y estructuración de los recursos humanos, a partir del análisis de las necesidades de personal, evolución tecnológica, perfiles profesionales y retribuciones, entre otros elementos, con arreglo a las políticas y estándares en la gestión y análisis de datos que establezca la Dirección General del Dato.
11.º A elaboración e divulgación de estatísticas, indicadores e datos sobre emprego público, coa asistencia da Secretaría Xeral de Administración Dixital.
12.º A xestión do Rexistro Central de Persoal.
13.º A xestión do repertorio de postos de persoal directivo público profesional.
14.º As relacións coas organizacións sindicais no ámbito da Administración Xeral do Estado; a dirección e coordinación da negociación colectiva do persoal empregado público deste ámbito e a proposta de acordos e pactos derivados das mesas de negociación de persoal funcionario e laboral, así como o asesoramento en materia de negociación colectiva e a coordinación e apoio nos procesos de eleccións sindicais no ámbito da Administración Xeral do Estado.
15.º O impulso da prevención de riscos laborais, no marco do disposto na normativa aplicable, así como de criterios comúns, funcións de coordinación e promoción, plans de formación, en materia de acción social, responsabilidade social corporativa e igualdade e non discriminación do persoal empregado da Administración Xeral do Estado.
16.º La elaboración de la propuesta de clasificación de entidades del sector público estatal contempladas en el apartado a), de acuerdo con su normativa específica, en colaboración con la Dirección General de Gobernanza Pública.
O estudo e análise baseada en datos en materia de emprego público e a preparación do Boletín estatístico do persoal ao servizo das Administracións Públicas.
A elaboración de normativa básica e informes en materia de emprego público sobre o conxunto das administracións públicas.
A asesoría en materia de recursos humanos ás administracións públicas, así como a asistencia técnico-xurídica na transposición e aplicación de directivas e outros instrumentos xurídicos da Unión Europea ou internacionais nesta materia.
A participación en foros europeos e outros organismos internacionais que afecten as competencias da Dirección Xeral, así como a coordinación e cooperación cos órganos competentes en materia de función pública das administracións das comunidades autónomas e administración local.
O informe dos actos e disposicións en materia de función pública emanadas das comunidades autónomas, o seguimento das súas ofertas de emprego público, o estudo da política de emprego público internacional, autonómico e local.
A emisión de informes e contestación de consultas formuladas por outras administracións públicas relativas á Función Pública Local respecto da normativa básica estatal.
O exercicio das funcións que correspondan á Administración Xeral do Estado en relación co persoal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional, salvo as que correspondan ao órgano competente en materia de Facendas Locais, e a xestión do rexistro integrado deste persoal.
A incoación de expedientes disciplinarios a persoal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional, no marco do disposto na normativa aplicable.
El informe y autorización, en los términos previstos en la correspondiente ley de presupuestos generales del estado, de los acuerdos, convenios, pactos o cualesquiera otros instrumentos de negociación colectiva, así como de las medidas que se adopten en su cumplimiento o desarrollo, cuyo contenido se refiera a gastos imputables al capítulo de gastos de personal de los presupuestos y demás condiciones de trabajo de los organismos y entidades mencionados en el párrafo a).
A realización de proxectos de atracción, desenvolvemento e retención de talento.
A elaboración da proposta de orzamento anual do Departamento e a coordinación dos correspondentes ás súas entidades adscritas, así como o seguimento da execución orzamentaria e a tramitación das súas modificacións.
A xestión económica e financeira e da tesouraría do Departamento, así como a planificación, tramitación e seguimento da contratación administrativa e a coordinación dos órganos colexiados do Departamento en materia de contratación.
A avaliación dos distintos programas de gasto desenvolvidos no ministerio, orientada a lograr políticas de gasto máis eficientes.
A planificación, xestión e administración dos recursos humanos do Departamento, a elaboración das propostas de aprobación e modificación das relacións de postos de traballo e os plans de emprego, a tramitación dos procesos para a cobertura dos postos de traballo, e as relacións coas organizacións sindicais e as asociacións profesionais de funcionarios, así como a xestión dos plans de formación, da acción social e dos programas de prevención de riscos laborais.
La ejecución de los planes y programas de inspección de los servicios y la evaluación del funcionamiento, la eficacia y rendimiento del personal y servicios de los órganos y unidades de los servicios centrales, entidades y organismos públicos adscritos así como la coordinación de las actividades vinculadas con las evaluaciones de las políticas públicas de competencia del Departamento.
El desarrollo de las funciones propias de la Unidad de Igualdad del Departamento, previstas en el artículo 77 de la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, para la igualdad efectiva de mujeres y hombres.
El ejercicio de las competencias relativas al Delegado de Protección de Datos, previstas en el Reglamento (UE) 2016/679, del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y por el que se deroga la Directiva 95/46/CE (Reglamento general de protección de datos) y en la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales, para el ámbito del Ministerio.
As actuacións relacionadas coa publicación de disposicións e actos administrativos do Departamento no «Boletín Oficial do Estado».
O exercicio das funcións da Unidade de Información de Transparencia do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, segundo o previsto no artigo 21 da Lei 19/2013, do 9 de decembro, e o apoio na coordinación das iniciativas en materia de Goberno aberto no ámbito do Ministerio.
O desenvolvemento e coordinación das actividades de información administrativa e atención ao cidadán, así como a publicidade institucional.
A xestión dos medios materiais do Departamento, mobles e inmobles; o seu inventario; a xestión dos arrendamentos; a adecuación e conservación dos estes inmobles; o mantemento das súas instalacións; e a planificación, coordinación, elaboración e dirección dos proxectos de obras correspondentes.
A xestión do rexistro xeral do Departamento, así como a dirección e xestión dos servizos técnicos, de seguridade, de reprografía e, en xeral, dos servizos xerais e de réxime interior.
A dirección, organización e xestión de bibliotecas, arquivos e servizos de documentación do Departamento.
A colaboración coas Secretarías de Estado na programación económica e orzamentaria relativa aos proxectos de investimento e ás medidas do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, do ámbito do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.
ñ) A coordinación e seguimento da execución dos investimentos e reformas do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia que correspondan ao Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, incluíndo o seguimento e detección de desviacións respecto do cumprimento de fitos e obxectivos e dos principios transversais definidos no artigo 2 da Orde HFP/1030/2021, do 29 de setembro, pola que se configura o sistema de xestión do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.
A realización de informes de seguimento de fitos e obxectivos e cumprimento de principios transversais, e informes en relación coa xestión económico-financeira da aplicación de fondos europeos, asociados ao Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia nos ámbitos propios do Ministerio.
O seguimento da aplicación de medidas correctoras por parte dos órganos responsables das medidas, en caso de desviacións respecto do cumprimento de fitos e obxectivos e o cumprimento de principios transversais.
Punto de contacto coa Secretaría Xeral de Fondos Europeos para o seguimento das medidas do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia que correspondan ao Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.
A interlocución con outros Departamentos e coas Secretarías de Estado do Ministerio en relación co seguimento do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.
A elaboración, firma e tramitación do Informe de xestión dos compoñentes dos cales é responsable o Ministerio.
A revisión dos informes de previsións asinados polos órganos responsables das medidas, identificación de riscos de incumprimento, desviacións respecto da planificación e seguimento da execución das accións correctivas por parte dos órganos responsables da medida.
A elaboración do Plan Estratéxico de Subvencións.