Els requisits d'accessibilitat es poden comunicar (article 10.2.a del RD/RD 1112/2018) para:
- Informar sobre qualsevol possible incompliment d'este lloc web.
- Transmitir altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat del lloc web.
Per a estes comunicacions, té disponible els següents canals:
Segons l'article 10.2.b del RD/RD 1112/2018, també pot presentar:
- Una queixa sobre el compliment dels requisits del RD/RD 1112/2018.
- Una sol·licitud d'informació accessible sobre:
- Continguts que estan exclosos de l'àmbit d'aplicació del RD/RD 1112/2018 segons l'article 3, apartat 4.
- Continguts que estan exempts de complir els requisits d'accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.
En la sol·licitud d'informació accessible, ha d'especificar amb claredat els fets, raons i petició per a confirmar que és una sol·licitud raonable i legítima.
Las sol·licituds d'informació accessible i queixes es poden presentar segons les opcions recollides en la Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Las comunicacions, queixes i sol·licituds d'informació accessible seran rebudes i gestionades per la Direcció General de Governança Pública del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública.