8.1.1. Creació d'un grup de treball de comunicació de Govern Obert.
8.1.2. Planificació d'accions de comunicació.
8.1.3. Manteniment d'un espai web dedicat en el Portal de la Transparència.
8.1.4. Pla de mitjans online.
8.1.5. Pla de mitjans offline.
8.1.6. Actuacions de relacions públiques.
8.1.7. Difusió en xarxes socials.
8.1.8. Vídeos divulgatius.
8.1.9. Producció de cartelleria, folletería i material promocional.
8.1.10. Iniciatives dirigides: Setmana de l'Administració Oberta, Govern Obert a la teua ciutat, debats, trobades, tallers.
8.1.11. Premie Ciutadania.
8.1.12. Seguiment i avaluació del pla de comunicació.
8.2.1. Accions de participació i col·laboració amb organitzacions internacionals (OCDE, OGP, ONU).
8.2.2. Publicació i difusió de les activitats realitzades.
8.3.1. Actualització del pla de publicacions.
8.3.2. Difusió de prioritats de les ajudes a la recerca.
8.3.3. Impuls a la producció d'estudis, recerques, publicacions.
8.3.4. Disseny i realització de trobades i debats relacionats amb Govern Obert, Administració digital, responsabilitat social, carrera funcionarial.
8.4.1. Reunió d'experts 1: sobre l'estat de la legislació.
8.4.2. Reunió d'experts 2: sobre les resolucions d'òrgans administratius i judicials.
8.4.3. Reunió d'experts 3: sobre noves tecnologies i Administració pública.
8.4.4. Reunió d'experts 4: sobre les resolucions d'òrgans administratius i judicials.
8.4.5. Creació i disseny d'un espai en la web del CEPC.
8.4.6. Ubicació d'accions dins de l'espai web del CEPC.
Codi d'identificació de l'estat de les activitats:
Finalitzada.
Execució parcial: en curs.
No iniciada: data d'inici planificada futura o retard en l'inici d'execució.
Cancel·lada.