8.1.1. Creación dun grupo de traballo de comunicación de Goberno Aberto.
8.1.2. Planificación de accións de comunicación.
8.1.3. Mantemento dun espazo web dedicado no Portal da Transparencia.
8.1.4. Plan de medios online.
8.1.5. Plan de medios offline.
8.1.6. Actuacións de relacións públicas.
8.1.7. Difusión en redes sociais.
8.1.8. Vídeos divulgativos.
8.1.9. Produción de cartelaría, folletería e material promocional.
8.1.10. Iniciativas dirixidas: Semana da Administración Aberta, Goberno Aberto na túa cidade, debates, encontros, talleres.
8.1.11. Premio Cidadanía.
8.1.12. Seguimento e avaliación do plan de comunicación.
8.2.1. Acciones de participación y colaboración con organizaciones internacionales (OCDE, OGP, ONU).
8.2.2. Publicación e difusión das actividades realizadas.
8.3.1. Actualización del plan de publicaciones.
8.3.2. Difusión de prioridades das axudas á investigación.
8.3.3. Impulso á produción de estudos, investigacións, publicacións.
8.3.4. Deseño e realización de encontros e debates relacionados con Goberno Aberto, Administración dixital, responsabilidade social, carreira funcionarial.
8.4.1. Reunión de expertos 1: sobre o estado da lexislación.
8.4.2. Reunión de expertos 2: sobre as resolucións de órganos administrativos e xudiciais.
8.4.3. Reunión de expertos 3: sobre novas tecnoloxías e Administración pública.
8.4.4. Reunión de expertos 4: sobre as resolucións de órganos administrativos e xudiciais.
8.4.5. Creación e deseño dun espazo na web do CEPC.
8.4.6. Localización de accións dentro do espazo web do CEPC.
Código de identificación do estado das actividades:
Finalizada.
Execución parcial: en curso.
Non iniciada: data de inicio planificada futura ou atraso no inicio de execución.
Cancelada.