10.7. Galícia: Sistema integrat d'atenció ciutadania i Govern obert
10.7.3. Seguiment dels avantatges obtinguts per la Xunta, després de la posada en funcionament de l'aplicació SIACI, en la tramitació dels procediments a través de l'aplicació SIACI
Fruit d'estos treballs s'han identificat propostes de millora d'estos cinc procediments concrets, però també millores generals en la prestació dels serveis públics no vinculades a un únic procediment, com la posada en marxa del Canal 65, un canal específic d'atenció directa i preferent per a les persones majors de 65 anys.
Respecte a l'any 2023, es van elaborar tres plans de millora relatius a proves de competències clau, certificat de professionalitat, i borses i ajudes per a persones treballadores desocupades que participen en accions de formació professional per a l'ocupació.
Tots estos plans de millora, si bé estan orientats a la ciutadania, aborden també una millora de cara a gestió administrativa, en abordar entre les possibles millores a utilització de noves aplicacions, major interoperabilitat, etc..
A més, ha de destacar-se igualment que l'aplicació SIACI incorpora funcionalitats com a models de resolucions, avisos de finalització de termini, etc, el que redunda en una millora de la gestió.