10.7. Galicia: Sistema integrado de atención ciudadanía y Gobierno abierto
10.7.3. Seguimento das vantaxes obtidas pola Xunta, tras a posta en funcionamento da aplicación SIACI, na tramitación dos procedementos a través da aplicación SIACI
Froito destes traballos identificáronse propostas de mellora destes cinco procedementos concretos, pero tamén melloras xerais na prestación dos servizos públicos non vinculadas a un único procedemento, como a posta en marcha da Canle 65, unha canle específica de atención directa e preferente para as persoas maiores de 65 anos.
Respecto ao ano 2023, elaboráronse tres plans de mellora relativos a probas de competencias crave, certificado de profesionalidade, e bolsas e axudas para persoas traballadoras desempregadas que participen en accións de formación profesional para o emprego.
Todos estos planes de mejora, si bien están orientados a la ciudadanía, abordan también una mejora de cara a gestión administrativa, al abordar entre las posibles mejoras a utilización de nuevas aplicaciones, mayor interoperabilidad, etc..
Además, debe destacarse igualmente que la aplicación SIACI incorpora funcionalidades como modelos de resoluciones, avisos de finalización de plazo, etc, lo que redunda en una mejora de la gestión.