Premio Ciudadanía
O Premio Ciudadanía é unha modalidade de os Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública destinado a recoñecer a calidade e impacto en a cidadanía de iniciativas singulares de mellora nos sistemas de relación cos cidadáns, ou que revertan nunha maior transparencia, participación, rendición de contas ou integridade na provisión dos servizos públicos.
O desenvolvemento do programa de recoñecemento (certificacións e premios) do Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado, está regulado en a Orde Ministerial TFP 967/2019 do 18 de Setembro. Segundo o artigo 1.2 da dita Orde, as certificacións e os premios serán obxecto de convocatoria anual mediante Orde ministerial, na que se establecerá o contido das solicitudes de participación, así como os prazos, especificacións técnicas e os criterios de valoración.
XVIII edición dos Premios Cidadanía
Convocouse a XVIII edición dos Premios Cidadanía mediante a Orde TDF/168/2025, do 12 de febreiro, pola que se convocan o proceso de Recoñecemento do Nivel de Excelencia e os Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública, XVIII edición.
📅 Las solicitudes poderán presentarse na sede electrónica ata o 13 de marzo de 2025.
XVII edición dos Premios Ciudadanía
A XVII edición dos premios ciudadania convocouse por Orde TDF/118/2024, do 6 de febreiro, pola que se convocan o proceso de Recoñecemento do nivel de excelencia e os Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública.
As solicitudes presentáronse na sede electrónica ata o 15 de marzo de 2024.
Esta edición resolveuse mediante a Orde TDF/1246/2024, do 6 de novembro, pola que se conceden os Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública, XVII edición
🏆 Premio: Entidad Pública Empresarial Red.es, pola práctica «Programa Kit Dixital»
🏅 Accésit: Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET), pola práctica «Medina (Meteoroloxía e Divulgación no ámbito Nacional)»
🏅 Accésit: Dirección Xeral da Garda Civil, pola práctica «Guía de comunicación con pictogramas para situacións de emerxencia, proximidade da Garda Civil con persoas que poidan presentar dificultades de comunicación efectiva»
🏅 Accésit: Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS), pola práctica «InfoVídeo: Novos formatos de información».
XVI edición de los Premios Ciudadanía
La XVI edición de los premios ciudadania se convocó por Orden HFP/83/2023, de 19 de enero, por la que se convocan el proceso de Reconocimiento del nivel de excelencia y los Premios a la Calidad e Innovación en la Gestión Pública, XVI edición Abre en ventana nueva.
El procedimiento permaneció abierto desde el día 2 de febrero de 2023 hasta el 15 de marzo de 2023, ambos inclusive.
Esta edición se ha resuelto mediante la Orden HFP/851/2023, de 14 de julio, por la que se conceden los Premios a la Calidad e Innovación en la Gestión Pública, XVI edición.
🏆 Premio Ciudadanía: Agencia Estatal de Administración Tributaria, por la práctica «Nueva funcionalidad de la app AEAT: pagar, aplazar y consultar».
XV edición dos Premios Cidadanía
O Boletín Oficial do Estado do 19 de febreiro de 2022 publicou a Orde HFP/105/2022 do 16 de febreiro, pola que se convocan o proceso de Recoñecemento do nivel de excelencia e os Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública, .
O prazo de presentación de solicitudes finalizou o 28 de marzo de 2022, presentándose 6 candidaturas.
Esta edición resolveuse mediante Orde HFP/779/2022, do 28 de xullo, pola que se conceden os Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública, XV edición, publicada no BOE do 10 de agosto de 2022.
Axencia Estatal Boletín Oficial do Estado, polos práctica "Códigos electrónicos Covid-19".
Axencia Tributaria da Rexión de Murcia, pola práctica "ATRM próxima e responsable ao servizo do cidadán".
Accésit de Cidadanía XV edición:
"Índice nacional de calidade do aire en España", presentada pola Secretaría de Estado de Medio Ambiente do Ministerio para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico.
XIV edición de los Premios Ciudadanía
La XIV edición del Premio Ciudadanía se convocó mediante la Orden TFP/16/2021.Esta edición se resolvió mediante Orden HFP/1103/2021, de 5 de octubre, por la que se conceden los Premios a la Calidad e Innovación en la Gestión Pública, XIV edición, se dispuso conceder el Premio Ciudadanía a la práctica «La transparencia en la información al servicio de la salud», presentada por la Junta de Castilla y León. El Jurado determinó también conceder accésit a la práctica «CIDO: acercar la información pública a la ciudadanía», presentada por la Diputación de Barcelona. Servei del «Butlletí Oficial de la Provincia de Barcelona» i d'altres Publicacions Oficials.
En este vídeo puede verse la ceremonia de entrega de los XIV Premios a la Calidad e Innovación en la Gestión Pública.
Junta de Castilla y León, por la práctica "La transparencia en la información al servicio de la salud". La Junta de Castilla y León ha obtenido el premio en una de sus tres modalidades, el Premio Ciudadanía
Accésits de Ciudadanía XIV edición:
CIDO: acercar la información pública a la ciudadanía, presentada por la Diputación de Barcelona. Servei del «Butlletí Oficial de la Província de Barcelona» i d'altres Publicacions Oficials.
XIII edición de los Premios Ciudadanía
Premio Ciudadanía XIII edición:
Agencia Española de Protección de Datos (AEPD), por la práctica "Del plan estratégico al plan de sostenibilidad y responsabilidad social: menores y uso responsable de Internet, canal prioritario, espacio web de ayuda para las víctimas de violencia de género, prevención del acoso digital en el ámbito laboral y código ético de la AEPD". El Marco de Actuación de Responsabilidad Social y Sostenibilidad de la AEPD estructura el compromiso de esta Agencia en cuatro grandes ejes: Sociedad; Buen Gobierno, transparencia y rendición de cuentas; Medioambiente; y Empleados. En él se recogen los compromisos internos y externos alineados con los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) de las Naciones Unidas para la Agenda 2030.
Accésits de Ciudadanía XIII edición:
Gerencia de Atención Integrada de Ciudad Real, del Servicio de Salud de Castilla-La Mancha, por la práctica "Abriendo caminos a la participación ciudadana en salud", basada en un modelo de gestión institucional innovador que integra a las asociaciones de pacientes y familiares, creando un espacio de colaboración y comunicación bidireccional, en el que se incorpora la voz de pacientes y sus representantes a la gestión sanitaria.
Hospital Universitario Ramón y Cajal, del Servicio Madrileño de Salud, por la práctica "Humanización de los espacios del hospital de día médico del Hospital Universitario Ramón y Cajal", basada en mejorar la experiencia de paciente así como del personal profesional en torno a los espacios y a los puestos de administración de tratamiento. Se utilizó la metodología del diseño centrado en las personas, incorporando activamente a pacientes y profesionales con el objetivo de conocer sus necesidades y adaptar los espacios a las mismas.
Entidad Pública Empresarial Red.es, por la práctica "Programa Escuelas conectadas", el convenio marco para la extensión del acceso a la banda ancha ultrarrápida de los centros docentes españoles, que permite reducir la brecha digital e impulsar una educación innovadora, moderna y de calidad