Máis información sobre as Relacións de Postos de Traballo
A relación de postos de traballo (RPT) recolle todos os postos de traballo que hai na Administración e, sen prexuízo de que se engade ao final de cada documento, explicación detallada das claves utilizadas, convén sinalar uns comentarios para unha mellor comprensión do mesmo.
A información que figura nos ficheiros en formato PDF correspóndese coa existente á data de extracción dos datos, sen que sexa obxecto de actualización posterior á data de referencia. A columna de estado pretende simplificar a información ofrecida ao cidadán, polo que non se corresponde estritamente con situacións xurídicas. A cualificación dun posto como vacante tampouco é obxecto de actualización e non exclúe que á data de extracción de datos este posto estea comprometido ou se prevexa o seu compromiso nalgún procedemento de provisión ou nunha modificación da relación de postos de traballo.
Cada posto ten asignado:
Un código, unha denominación, e un estado de ocupación (vacante, non vacante).
Un nivel de complemento de destino, un complemento específico, o tipo de posto (singularizado, indistintamente persoal eventual ou funcionario ou non singularizado) a forma de provisión (indistintamente persoal eventual ou funcionario, libre designación ou concurso) e ou requisitos, o seu se houbese, en relación coa residencia do funcionario.
A adscrición a algunha Administración (do Estado, Autonómica, Local e/ ou distintas combinacións destas), adscrición a grupos e subgrupos de clasificación profesional de funcionarios de carreira (A1, A2, B, C1 e C2) e a adscrición a Corpos de funcionarios. Estas claves utilízanse para concretar que funcionarios poden ocupar ou non poden ocupar determinados postos pola pertenza a unha administración, un corpo ou un grupo profesional.
No seu caso titulación esixida para o desempeño do posto, formación específica e se hai algunha observación (posto a amortizar, horario especial, dispoñibilidade horaria…).
Cada posto ten asignado:
Un código, unha denominación e un grupo profesional en virtude das categorías do correspondente convenio.
Os complementos retributivos que teña asignado cada posto(de posto, horario/xornada, transitorio e especial responsabilidade) así como a Área funcional do posto (administrativa e xestión de tributos, oficios e especialidades, vixilancia, saúde e prevención de riscos laborais e informática).
O código do convenio polo que se regula, a titulación que, no seu caso requírase, requisitos de residencia se os houbese (provincia/localidade) e as observacións (xornada en festivos, coñecemento de linguas, posto a regularizar) que no seu caso tivese.
Ao final aparece o estado de ocupación do posto (vacante, non vacante)