Campaña de Comunicación Inclusiva do Goberno Aberto
Como se ha señalado en el apartado 8.1.2, la citada Campaña se articula a través de las siguientes actuaciones:
Contrato de creatividade da Campaña de comunicación inclusiva do Goberno aberto. O Prego de Prescricións técnicas incluíu:
O Deseño e desenvolvemento dos distintos formatos a utilizar para a estratexia de comunicación en liña (como banner, botón, infografías, anuncios gráficos e de texto para redes sociais e buscadores ou outros), en castelán e as distintas linguas cooficiais do Estado Español, estando incluída a realización de distintos formatos de banner para a web e as redes sociais do Ministerio de Facenda e Función Pública (MHFP).
GIF que inclúa, polo menos, imaxe principal do vídeo e hashetiqueta. Versión redes sociais e versión publicidade dixital.
Documento explicativo coas accións que a empresa se propón realizar en internet e redes sociais.
A DGGP poderá solicitar os materiais creativos para a súa posta en marcha.
Este contrato adxudicouse á empresa QUALITY MEDIA PRODUCIÓNS S.L. Xa se deu a aprobación a todo o material creativo.
Así mesmo, no documento de licitación do contrato baseado no Acordo Marco 50/2020 para a prestación dos servizos de compra de espazos en medios de comunicación e demais soportes publicitarios para a difusión da campaña de publicidade institucional denominada “plan de comunicación inclusiva do goberno aberto”, estableceuse que a axencia de medios realizará unha proposta de combinación de medios que obteña a máxima cobertura e difusión posibles, coa repartición porcentual por soportes que considere que obteña a máxima cobertura e difusión posibles de acordo ao orzamento dispoñible, entrándose o investimento en medios dixitais, que terán un peso do 45% en medios dixitais na proposta de distribución.
Este contrato foi adxudicado á empresa MEDIASAPIENS. A campaña difundiuse entre novembro de 2022 e outubro de 2023.
Debido á celebración de eleccións autonómicas e municipais en maio de 2023, así como de xenerais en xullo do mesmo ano, como consecuencia do silencio electoral non se difundiu a campaña durante os períodos comprendidos entre o 3 de abril e o 28 de maio, nin do 31 de maio ao 23 de xullo.
Actualmente só queda pendente o peche.
También se ha licitado el contrato centralizado de evaluación ex post de la eficacia de la campaña de publicidad institucional, adjudicado a la empresa Memorándum Multimedia.
Debido á celebración de eleccións autonómicas e municipais en maio de 2023, así como de xenerais en xullo do mesmo ano, como consecuencia do silencio electoral non se difunde a campaña durante os períodos comprendidos entre o 3 de abril e o 28 de maio, nin do 31 de maio ao 23 de xullo
Material divulgativo en liña
No Portal da Transparencia da Administración Xeral do Estado publicáronse os seguintes contidos:
En 2023:
VÍDEOS:
Continuando co Ciclo de Conferencias de HazLab realizáronse as seguintes sesións:
Confianza e participación cidadá; acurtar distancias, crear sentidos compartidos, C. Güemes Vídeo
Que cidadanía para que democracia? O caso da Asemblea Cidadá para o Clima, C. Monge Vídeo
Las políticas públicas: entre la tecnocracia y la democracia, J. Subirats Vídeo
Iniciado el Ciclo de Conferencias sobre participación ciudadana a través de medios digitales
El uso de las redes sociales de la AGE en el fomento de la participación ciudadana, David Álvarez Vídeo
Tamén se levou a cabo a edición e publicación do seguinte material:
IV Plan de Gobierno Abierto, reedición 2021, en PDF accesible, en español e inglés.
Procedeuse á publicación no Portal da Transparencia das Guía de Goberno Aberto para educación primaria, secundaria e bacharelato en lectura fácil en castelán.
Ademais, difundiuse no Portal a Guía publicada polo Centro de Estudos Políticos e Constitucionais (CEPC). Descarga da Guía.
Por último, na Sección de Goberno Aberto do Portal da Transparencia abriuse unha subsección co Ciclo Administración Aberta, cuxa finalidade é desenvolver accións de sensibilización e formación, con obxecto de mellorar as condicións para o exercicio da cidadanía democrática, contribuíndo así ao Obxectivo de Desenvolvemento sustentable 16 da Axenda 2030, e avanzar na construción dunha sociedade xusta, pacífica e inclusiva.
Os obxectivos deste Ciclo son informar, sensibilizar e concienciar á cidadanía sobre o seu dereito de acceso á información pública e á participación nos asuntos públicos, promovendo un comportamento cívico máis activo. Para iso, deseñouse un programa de contidos gratuítos, en formato dixital de audio e vídeo, que se emitirán periodicamente en directo a través da canle de Youtube "Portal de Transparencia - España", e que poden escoitarse nas principais plataformas de podcast (Spreaker, iVoox e Spotify).
Realizáronse os seguintes vídeos e podcast sobre a Administración Aberta:
Convenio de colaboración entre a Administración Xeral do Estado e a Plataforma do Terceiro Sector para a Comunicación Inclusiva do Goberno Aberto
O Convenio, subscrito o 30 de novembro de 2021, inclúe unha serie de compromisos en materia de comunicación en liña como a apertura na páxina web da Plataforma dunha sección de goberno aberto. Esta actuación xa foi realizada e a sección pode ser consultada na seguinte ligazón: http://www.plataformatercersector.es/es/gobierno-aberto
Nesta sección, denominada Goberno Aberto para todas as persoas, difúndense os valores do Goberno Aberto así como as actuacións que se van desenvolvendo en execución do Convenio. Estas actividades tamén son difundidas na web da Entidade do Terceiro Sector organizadora.
Algunhas das actividades acordadas como parte do Plan de Traballo acordado pola Comisión de Seguimento do Convenio desenvolveranse en formato en liña ou mixto.