Simplificación das convocatorias, no que a linguaxe clara refírese
Táboa resumen da actividade
Compromiso, iniciativa e actividade
Inicio
Fin
Estado
MADRID
10.44. C. Madrid: Comunicación clara e transparencia
10.44.5. Simplificación das convocatorias, no que a linguaxe clara refírese (esta medida debería ser cuberta en paralelo cun proceso de simplificación administrativa)
01/04/2021
30/05/2023
Finalizada
Estado de execución
Neste ámbito, desde a Administración da Comunidade de Madrid traballouse intensamente para publicar os trámites que teñen que realizar os cidadáns con esta administración nunha linguaxe clara e sinxela e desde un único punto de acceso: a sede electrónica da Comunidade de Madrid dispoñible desde xaneiro de 2023 no seguinte enlace
A simplificación das convocatorias e a súa presentación en linguaxe claro é unha tarefa de mellora continua que se implementou xa nos protocolos de traballo dos redactores web que se encargan de facilitar esta información, polo que pode darse por finalizada a súa implantación.
En xuño de 2021 realizouse a migración dos trámites do antigo portal madrid.org ao novo servizo de tramitación dixital TRAMITAna contorna DRUPAL. Desde entón, abordouse a revisión dos contidos dos trámites migrados e os novos para mellorar substancialmente a súa comprensión pola ciudadania. A nova estrutura en seccións permitiu unha mellor organización dos contidos, así como unha simplificación e homoxeneización dos textos. Por outra banda, se dió un enfoque novo á edición dos trámites ao implicar ás persoas responsables dos mesmos na redacción dos seus contidos en termos de comunicación clara.
Desde marzo de 2022 institucionalizouse o novo proceso para a edición de trámites que implicaba aos responsables dos procedementos asociados. Por tanto, nos novos trámites que se van publicando, trabállase previamente na redacción dos contidos en termos de comunicación clara xunto con as unidades responsables. Así mesmo, revisáronse os trámites migrados para a adecuación das seccións Documentación a presentar e Presentación de solicitudes especialmente, realizando actuacións de adecuación en aproximadamente un 65% deles.