As partes interesadas foron convocadas á primeira reunión de presentación da Rede, que tivo lugar o 12/11/2020 de modo telemático (Webex).
En dicho encuentro se expuso, a los principales representantes de las Administraciones públicas, las líneas estratégicas y los objetivos que se pretenden conseguir con la creación de esta Red, que, a su vez, forma parte de uno de los dos compromisos del Gobierno de Canarias con el IV Plan de Gobierno Abierto de España. De igual modo, se propuso el borrador del Convenio de Colaboración de adhesión a la Red que fue enviado, posteriormente, a todas las partes para que pudieran realizar sus aportaciones y modificaciones.
O 05/03/2021, recibindo as achegas, convocouse de novo á Rede, para debater o contido do Convenio e aprobar o seu redactado final. Nesta reunión expúxose, tamén, o plan de formación para empregados e empregadas das Administracións públicas para 2021, que será xestionado a través do ICAP (Instituto Canario de Administración Pública).
De igual modo, presentouse o novo portal de datos abertos de Canarias, explicando os pasos a seguir e a planificación estimada para a federación das Administracións públicas de Canarias no portal. Ademais, avanzouse información do novo portal de participación cidadá e do Ecosistema de Aplicacións Cívicas (ECOCIV) que o Goberno de Canarias está a desenvolver.
O pasado 18 de febreiro de 2022 realizouse o acto de sinatura daRede Interadministrativa Canaria de Goberno Aberto entre a Consellería de Administracións Públicas, Xustiza e Seguridade, os sete cabidos insulares, o Instituto Canario de Administración Pública, e a Federación Canaria de Municipios. O día 12 de abril publicouse no Boletín Oficial de Canarias a resolución pola que se ordenou a publicación no mesmo do citado convenio.
Unha vez hase oficializado a creación desta rede e os convenios remitíronse ás distintas institucións que conforman parte da mesma, durante o mes de xuño puxéronse en marcha os grupos de traballo de transparencia, participación cidadá e datos abertos coas persoas responsables destas áreas nos cabidos e concellos.
Desde a súa constitución oficial, optouse por dividir a axenda de traballo en tres grupos segundo os ámbitos de transparencia, participación e datos abertos. A modalidade de traballo foi rotando entre encontros presenciais como o III Xornadas de Goberno Aberto de Canarias e unha dinámica de traballo telemática para facilitar maior dinamismo nas reunións. Xa se levaron adiante reunións periódicas dos tres grupos, acordando unha metodoloxía de traballo sostida por unha plataforma en Moodle que permite a interacción e o intercambio de contidos.
Durante o ano 2024 celebráronse os encontros denominados “Compartindo Goberno Aberto” con participación de responsables políticos, técnicos e administrativos municipais e insulares das áreas de Goberno Aberto (transparencia, participación cidadá, datos,...) nas illas de Lanzarote, A Gomera,El Hierro, Tenerife, Forteventura, Gran Canaria e A Palma, comezando o 13 de xuño de 2024 e finalizando o 24 de setembro de 2024. O obxectivo destas xornadas fundamentouse en compartir experiencias e necesidades, coa idea de afrontar os obxectivos e retos comúns, con solucións válidas para todos, e fomentando a colaboración entre as administracións e a relación e comunicación cos seus cidadáns. Unha vez recompilada toda a información recollida nos distintos encontros tense previsto convocar, no último trimestre de 2024, unha reunión para comunicar o resultado dos encontros co obxectivo de unificar as necesidades expostas polos distintos intervenientes, e poder afrontar aqueles retos que sexan posibles desde a Rede Canaria Interadministrativa de Goberno Aberto (RedGA).