Por esta razón, a Secretaría de Estado de Función Pública, a través da Dirección Xeral de Gobernación Pública, convidou o Portal da Transparencia a presentar as candidaturas para formar parte do Foro de Goberno Aberto ás organizacións que reunisen os seguintes requisitos:
Ser unha asociación ou fundación de natureza privada e sen ánimo de lucro.
Estar inscrita no rexistro público español de ámbito estatal ou autonómico correspondente á súa natureza xurídica.
Garantir a participación democrática no seu seo e actuar de modo transparente no desenvolvemento do seu obxecto social actividades e rendición de contas.
Que o seu obxecto social estea relacionado con actividades de goberno aberto e transparencia.
Desenvolver ou participar nos últimos tres anos en actividades ou proxectos relacionados co goberno aberto e a transparencia.
Ademais, para a selección, teríase en conta a implantación territorial, a antigüidade, a conexión do obxecto social coas actividades de goberno aberto e o número de actividades ou proxectos despregados no este ámbito nos últimos 3 anos.
O prazode presentación de solicitudesfinalizou o 7 de marzo de 2018.
Informe de valoración de las candidaturas presentadas por asociaciones y fundaciones sin ánimo de lucro para formar parte del Pleno del Foro de Gobierno Abierto en representación de la sociedad civil.
Resolución da Secretaria de Estado de Función Pública pola que se designa aos representantes de asociacións e fundacións sen ánimo de lucro como vogais do Foro de Goberno Aberto, en representación da sociedade civil.