2.2. Millora del Portal de la Transparència, i rendició de comptes
2.2.2. Altres millores
01/11/2020
30/09/2024
Finalitzada
Estat d'execució
S'han realitzat altres millores de la informació publicada en el Portal:
Alts Càrrecs:
- Currículums i Retribucions: s'han realitzat millores en el procés de descàrrega de fitxers en excell.
- Autoritzacions de l'exercici d'activitat privada després del cessament d'alts càrrecs: s'oferix informació del seguiment d'estes autoritzacions mitjançant gràfics.
- Retribucions es veuen ordenades per ordre jeràrquics millorant la usabilitat evitant haver d'accedir a pàgines independents per ministeris i anys.
Normativa:
Normativa en tramitació i en vigor: Millores en la descàrrega de la informació. L'actualització de la informació provinent del Secretariat del Govern és quinzenal. S'ha millorat el seguiment de la normativa mitjançant gràfics i taules per a facilitar la comprensió.
- Es procedirà a una modificació de la matèria Normativa i Altres Disposicions.
Planificació i estadística:
- Cartes de serveis. Es poden ordenar per anys.
Contractes, convenis i subvencions:
- Creació d'un element d'informació que recull tota la informació dels Plans Estratègics de Subvencions dels departaments ministerials. - Subvencions: s'ha enllaçat de manera específica en cada departament a la pàgina de concessió de subvencions de la Base de dades Nacional de Subvencions
Altres millores:
- En l'actualitat, el PT recull una triple classificació dels elements d'informació segons la llei de transparència, per categories segons una classificació de matèries més detallada i intuïtiva i per ministeris. En el marc del pla estratègic de la Direcció General de Governança Pública, i d'acord amb la recomanació efectuada pel Consell de Transparència i Bon Govern, s'eliminarà la classificació per ministeris de manera a facilitar la comprensió i cerca de la informació.