2.2. Mellora do Portal da Transparencia, e rendición de contas
2.2.2. Outras melloras
01/11/2020
30/09/2024
Finalizada
Estado de execución
Realizáronse outras melloras da información publicada no Portal:
Altos Cargos:
- Currículos e Retribucións: realizáronse melloras no proceso de descarga de ficheiros en excell.
- Autorizacións do exercicio de actividade privada tras o cesamento de altos cargos: ofrécese información do seguimento destas autorizacións mediante gráficos.
- Retribucións vense ordenadas por orde xerárquicos mellorando a usabilidade evitando ter que acceder a páxinas independentes por ministerios e anos.
Normativa:
Normativa en tramitación e en vigor: Melloras na descarga da información. A actualización da información proveniente do Secretariado do Goberno é quincenal. Mellorouse o seguimento da normativa mediante gráficos e táboas para facilitar a comprensión.
- Vaise a proceder a unha modificación da materia Normativa e Outras Disposicións.
Planificación e estatística:
- Cartas de servizos. Pódense ordenar por anos.
Contratos, convenios e subvencións:
- Creación dun elemento de información que recolle toda a información dos Plans Estratéxicos de Subvencións dos departamentos ministeriais. - Subvencións: enlazouse de forma específica en cada departamento á páxina de concesión de subvencións da Base de Datos Nacional de Subvencións
Outras melloras:
- Na actualidade, a PT recolle unha tripla clasificación dos elementos de información segundo a lei de transparencia, por categorías segundo unha clasificación de materias máis detallada e intuitiva e por ministerios. No marco do plan estratéxico da Dirección Xeral de Gobernación Pública, e de acordo con a recomendación efectuada polo Consello de Transparencia e Bo Goberno, vaise a eliminar a clasificación por ministerios de modo a facilitar a comprensión e procura da información.