Realitzar una avaluació de mesures de promoció de la PIA
Taula resumeixen de l'activitat
Compromís, iniciativa i activitat
Inici
Fi
Estada
ILLES BALEARS
10.37. I. Balears: Difusió i formació en matèria de Govern Obert
10.37.1. Introducció de temari sobre Govern Obert en els programes de selecció (Iniciat en cossos generals. Pendent per a programes de cossos facultatius)
Iniciat
31/12/2021
Finalitzada
Estat d'execució
Des de 2019 s'han anat revisant tots els temaris a fi d'incloure el tema de govern obert i les seues matèries relacionades (transparència, participació, bon govern..) en tots els nivells funcionarials i escales.
Cos Tecnico superior: s'han inclòs, 4 temes (36, 37, 38 i 39, sobre bon govern, govern obert i transparència, publicitat activa i dret d'accés).
Lògicament en nivells funcionarials A2, C1 i C2, asi com en les escales facultatives s'inclouen menys temes, centrant-se més en les obligacions de transparència i dret d'accés que han de conéixer en l'acompliment del seu treball.
Igualment, durant 2019 i 2020 es va realitzar la base de dades de preguntes per als exàmens tipus test relacionades amb estes matèries. Els processos selectius s'han realitzat des de llavors, si bé encara no han culminat les proves per estar moltes de les convocatòries suspeses per motiu de la pandèmia.
Ja està introduït en tots els temaris, tant de cossos generals com facultatius i tant respecte de processos selectius convocats o com de les arracades de convocar. En els cossos administratiu o auxiliar, o en els cossos facultatius se centra mes en el portal de transparència i en dret d'accés. En els cossos generals de gestió i superior s'inclouen específicament, a més, temes o epígrafs sobre govern obert.