La relació de llocs de treball (RPT) recull tots els llocs de treball que hi ha en l'Administració i, sense perjudici que s'afig al final de cada document, explicació detallada de les claus utilitzades, convé assenyalar uns comentaris per a una millor comprensió d'aquest.
Un codi, una denominació, i un estat d'ocupació (vacant, no vacant).
Un nivell de complement de destinació, un complement específic, el tipus de lloc (singularitzat, indistintament personal eventual o funcionari o no singularitzat) la forma de provisió (indistintament personal eventual o funcionari, lliure designació o concurs) i o requisits, el seu si hi haguera, en relació amb la residència del funcionari.
L'adscripció a alguna Administració (de l'Estat, Autonòmica, Local i/ o diferents combinacions d'estes), adscripció a grups i subgrups de classificació professional de funcionaris de carrera (A1, A2, B, C1 i C2) i l'adscripció a Cossos de funcionaris. Estes claus s'utilitzen per a concretar quins funcionaris poden ocupar o no poden ocupar determinats llocs per la pertinença a una administració, un cos o un grup professional.
En el seu cas titulació exigida per a l'acompliment del lloc, formació específica i si hi ha alguna observació (lloc a amortitzar, horari especial, disponibilitat horària…).
Cada lloc té assignat:
Un codi, una denominació i un grup professional en virtut de les categories del corresponent conveni.
Els complements retributius que tinga assignat cada lloc(de lloc, horari/jornada, transitori i especial responsabilitat) així com l'Àrea funcional del lloc (administrativa i gestió de tributs, oficis i especialitats, vigilància, salut i prevenció de riscos laborals i informàtica).
El codi del conveni pel qual es regula, la titulació que, en el seu cas es requerisca, requisits de residència si n'hi haguera (província/localitat) i les observacions (jornada en festius, coneixement de llengües, posat a regularitzar) que en el seu cas tinguera.
Al final apareix l'estat d'ocupació del lloc (vacant, no vacant)