La Cimera comptarà amb una agenda dinàmica que inclourà en el seu programa més de 50 sessions entre sessions tècnic-temàtiques, sessions plenàries, sessions alt nivell en format de taula redona i una àmplia varietat d'esdeveniments paral·lels i oportunitats de creació de xarxes. En conjunt, estos elements busquen garantir un programa divers, inclusiu i orientat a l'acció.
Ens complau compartir un avançament de les sessions tècnic-temàtiques, que esperem reflectisquen els desafiaments més urgents i les prioritats emergents de la comunitat de govern obert.
El disseny de les sessions tècnic-temàtiques és el resultat d'un procés col·laboratiu liderat per l'Equip Organitzador de la Cimera***i guiat per:
- Una consulta pública a través de la plataforma Consider.it, amb més de 675 participants de 96 països, més de 300 temes proposats i quasi 500 vots sobre els temes. Això inclou a persones representants de governs nacionals i locals, societat civil, acadèmia i institucions multilaterals.
- Les prioritats dels Copresidents, basades en els temes de Persones, Institucions i Tecnologia, i alineades amb el Pla d'Acció Nacional d'Espanya.
- La dirección estratégica de OGP, incluyendo el Open Gov Challenge y compromisos emergentes.
- Comentaris del Consell Assessor de la Cimera* i del Comité Organitzador Espanyol**, recollits a través de reunions i un diàleg continu.
És especialment rellevant que més de 450 membres de la comunitat van expressar interés a participar activament en la Cimera — com a ponents, organitzadors de sessions o amfitrions d'esdeveniments paral·lels — el que demostra el fort compromís i energia de la comunitat.
Durant els pròxims mesos, l'Equip Organitzador de la Cimera* col·laborarà amb els organitzadors dels grups de treball temàtics tècnics per a ultimar els continguts, formats i ponents d'estes sessions, així com de les plenàries i taules redones d'alt nivell.
Les actualitzacions de l'agenda — incloent detalls sobre les sessions plenàries, les taules redones d'alt nivell i altres elements del programa — es publicaran en la web de la Cimera cap a mitjan juliol. També es compartirà un informe més detallat sobre el procés de disseny de l'agenda per a oferir una visió clara de com es va construir el programa en col·laboració amb la comunitat de govern obert.
Pots consultar el programa provisional de la Cimera en este enllaç
Esperem veure't a Vitòria-Gasteiz, Espanya, per a la IX Cimera Global d'OGP del 6 al 10 d'octubre de 2025! 
* Consell Assessor de la Cimera: líders en govern obert que contribuïxen al disseny del programa de la Cimera, incloent representants governamentals i de la societat civil.
** Comité Organitzador Espanyol: òrgan interministerial de l'Administració General de l'Estat liderat pel Ministeri de Transformació Digital i Funció Pública, amb participació de la societat civil.
*** Equip Organitzador de la Cimera: Ministeri de Transformació Digital i Funció Pública d'Espanya i la Unitat de Suport d'OGP.