10.32. Estremadura: Simplificación do dereito de acceso e redución de prazos de resposta
10.32.1. Deseño, elaboración e aprobación da instrución Interna de acceso á información pública e guía
01/10/2020
15/02/2021
Finalizada
Estado de execución
A modificación da Instrución interna sobre a xestión das solicitudes de dereito de acceso á información pública (que sustituira á Instrución actual do 30 de abril de 2019, sobre a xestión das solicitudes de dereito de acceso á información pública) tiña como propósito a simplificación e axilización das respostas ás Solicitudes de Acceso á Información Pública erroneamente formuladas por estar referidas as mesmas a cuestións relacionadas coa información pública e que deban seguir outra canle, como poden ser informacións xa publicadas e accesibles noutros portais de Xunta de Estremadura talles como informacións de carácter tributario, de emprego público, trámites administrativo dispoñibles electronicamente, etc.
Co citado propósito, redeseñouse o contido do Portal de Transparencia para que, de forma previa a acceder ao formulario electrónico de solicitude, o interesado obteña información dos supostos que constitúen ou non solicitudes de acceso á información pública. Esta actuación no ámbito da información e concienciación dos Cidadáns tivo como consecuencia a redución substancial de solicitudes erroneamente formuladas, o que fai innecesaria a modificación da Instrución Interna de acceso á Información Pública, posto que a modificación perseguía como finalidade fundamental o obxectivo logrado coa acción de información e concienciación levada a efecto.