Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Convenios e encomendas

Convenios e encomendas de xestión realizadas por órganos da Administración do Estado.

A xestión dos convenios correspondentes á Presidencia do Goberno correspóndelle ao Ministerio da Presidencia, Xustiza e  Relacións coas Cortes.

Fonte dos datos

SG de Produción Normativa e Convenios - Mº Facenda e Función Pública

Periodicidade da publicación

Diaria
Criterio de ordenación

Tipo de organismo e Ministerio do que depende

Formato Formato PDF

 

Os convenios e encoméndalas de xestión vixentes asinados pola Administración Xeral do Estado desde xaneiro de 2014.

Como Administración do Estado, as unidades asinantes dos convenios e encoméndalas de xestión que se publican neste portal poden pertencer á Administración Xeral do Estado, ás Entidades Xestoras e servizos comúns da Seguridade Social, a Organismos Autónomos, Axencias Estatais, Entidades Públicas Empresariais e Entidades de Dereito Público, incluídas as Universidades Públicas, e ás Sociedades Mercantís con participación pública maioritaria.

Os convenios son instrumentos de colaboración mediante os que se formalizan compromisos entre dous ou máis partes. Están previstos na Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público.(artigo 47

Neste sitio web incorporouse a información básica relativa aos convenios subscritos pola Administración Xeral do Estado con Comunidades Autónomas, con entidades e organismos dependentes da mesma Administración ou coas Entidades ou organismos dependentes das Entidades que forman a Administración Local, e convenios subscritos con persoas xurídicas ou físicas sometidas ao dereito privado.

Recóllese, identificados como convenios, información relativa a Acordos de colaboración entre entes das Administración. Coa entrada en vigor da Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público, este tipo de instrumentos xurídicos deixan de ter a consideración de convenios, ao non ter a asinantes personalidade xurídica distinta ex. art. 3.4 Lei 40/2015, non cumprindo o requisito de alteridade establecido no art. 47 da devandita lei.

Encoméndalas  de xestión, pola súa banda, son figuras administrativas que permiten ao órgano encomendante encargar a outros órganos ou entidades da mesma administración ou de distinta, a realización de actividades de carácter material, técnico ou de servizos, ben por razóns de eficacia ou ben porque non posúa os medios técnicos, sempre sen alterar a súa titularidade competencial. Encoméndalas que se mostran aquí están previstas na  Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público. (artigo 11)

Información clasificada por Ministerios