Adquisición y suministro de material de oficina no inventariable "Confección de impresos con destino al Almacén Central y Servicios Periféricos del Departamento", mediante acuerdo marco con un único empresario.
Procedimiento Abierto. Adjudicado el 04-04-2014.Junta de Contratación de la Subsecretaría de Fomento. Ministerio de Fomento.
Última actualització: 12/08/2020
Dades del contracte:
Objecte del contracte
Adquisición y suministro de material de oficina no inventariable "Confección de impresos con destino al Almacén Central y Servicios Periféricos del Departamento", mediante acuerdo marco con un único empresario..
Número d'expedient
13T109
Procediment de contractació
Òrgan de contractació
Junta de Contratación de la Subsecretaría de Fomento.
Durada del contracte
12 meses
Dades de la licitació:
Estat
Import de licitació
179.817,34€
Nombre de licitadors
2
Resultat de la licitació
LOT: 1
Resultat de la licitació: Adjudicado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari INTERCO S.A. ( NIF: A81605602 )
Import d'adjudicació: 126,506.8€
LOT: 2
Resultat de la licitació: Adjudicado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari MANGRAF S.L. ( NIF: B83900837 )
Import d'adjudicació: 23,009.84€
Per a més informació:
Més informació sobre este contracte en la Plataforma de Contractació del Sector Públic