Custodia, archivo y gestión administrativa de los fondos documentales generados por los órganos judiciales adscritos a la Gerencia Territorial de Baleares
Procedimiento Abierto. Adjudicado el 27-03-2019.Junta de Contratación del Ministerio de Justicia. Ministerio de Justicia.
Última actualització: 14/02/2025
Dades del contracte:
Objecte del contracte
Custodia, archivo y gestión administrativa de los fondos documentales generados por los órganos judiciales adscritos a la Gerencia Territorial de Baleares.
Número d'expedient
ASE/2018/097
Tipus de Tramitació
Ordinaria
Procediment de contractació
Abierto
Òrgan de contractació
Junta de Contratación del Ministerio de Justicia.
Durada del contracte
24 meses
Dades de la licitació:
Estat
Resuelta (RES)
Import de licitació
997.257,5€
Nombre de licitadors
1
Resultat de la licitació
Adjudicado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari
SERVICIOS DE ADMINISTRACIÓN E INFORM??TICA BALEAR, S.L.. ( NIF: B07086572 )
Import d'adjudicació
725,257.5€
Dades de la modificació del contracte:
Número de modificació: 1
Nota sobre la modificació: PSE/2021/076
Termini de la modificació: 24 MESES
Termini final després modificació: 48 MESES
Referència de la modificació: ASE/2018/097
Import de la modificació: 725,257.5€
Import final després modificació: 1,450,515€
Per a més informació:
Més informació sobre este contracte en la Plataforma de Contractació del Sector Públic