Suministro de una solución de Contact Center para el servicio 060 de la Administración General del Estado (4139)
Procedimiento Abierto. Adjudicado el 13-03-2022.Secretaría General de Administración Digital. Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública.
Última actualització: 14/02/2025
Dades del contracte:
Objecte del contracte
Suministro de una solución de Contact Center para el servicio 060 de la Administración General del Estado (4139).
Número d'expedient
2021PA004139
Tipus de Tramitació
Urgente
Procediment de contractació
Abierto
Òrgan de contractació
Secretaría General de Administración Digital.
Durada del contracte
45 días
Dades de la licitació:
Estat
Ajudicada (ADJ)
Import de licitació
4.150.457,48€
Nombre de licitadors
2
Resultat de la licitació
Adjudicado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari
Vodafone España, S.A.U.. ( NIF: A80907397 )
Import d'adjudicació
3,320,363€
Per a més informació:
Més informació sobre este contracte en la Plataforma de Contractació del Sector Públic