Campanya de Comunicació inclusiva del Govern Obert:
Contrato de creatividad. La estrategia offline de la Campaña de comunicación inclusiva del Gobierno Abierto consta de los siguientes materiales:
Spot para televisión, locutado y subtitulado en castellano y con lenguaje de signos. Así mismo, se realizarán versiones en las lenguas cooficiales (locución, subtítulos y lenguaje de signos). No obstante, si el diseño de la creatividad así lo requiere, se incluirá la audiodescripción como medida de accesibilidad complementaria.
Tascó de radi en castellà i en les llengües cooficials.
Mitjans gràfics i publicitat exterior (revistes, periòdics, marquesines, tanques publicitàries)
Contracte de compra d'espais publicitaris mitjançant AM50/20
La documentació del contracte licitat inclou la següent proposta de distribució de mitjans offline:
TV. 20%
Ràdio: 10%
Mitjans gràfics: 10%
Publicitat exterior: 15%
Mitjans digitals: 45%
Material divulgatiu a través de mitjans offline:
En 2022 s'han realitzat les següents actuacions:
Publicació de l'IV Pla de Govern Obert, versió ciutadania, en espanyol (500 exemplars), basc (200 exemplars), català (200 exemplars), gallec (200 exemplars), valencià (200 exemplars).
Publicació de la Guia de Govern Obert per a empleades i empleats públics (500 exemplars)
Publicación de la Guía de Gobierno abierto para Educación primaria en lectura fácil en euskera (100 ejemplares), catalán (100 ejemplares), gallego (100 ejemplares) y valenciano (100 ejemplares).
Publicació de la Guia de Govern obert per a Educació secundària en lectura fàcil en basca (100 exemplars), català (100 exemplars), gallec (100 exemplars) i valencià (100 exemplars).
Publicación de la Guía de Gobierno abierto para Bachillerato en lectura fácil en euskera (100 ejemplares), catalán (100 ejemplares), gallego (100 ejemplares) y valenciano (100 ejemplares).
En 2021:
S'ha reeditat l'IV Pla de Govern Obert d'Espanya 2020-2024 en format paper.
Estas publicaciones se han distribuido a los miembros del Foro y otros organismos e instituciones.
Guies per a la participació ciutadana en plans i programes, a través de mitjans electrònics i xarxes socials. A través d'un encàrrec a ISDEFE s'ha previst la redacció i impressió d'aquestes guies. Es troba en execució. Veure fitxa 3.3.1
En 2020:
S'ha editat l'IV Pla de Govern Obert d'EspCña 2020-2024 en format paper, i s'ha distribuït a tots els membres del Fòrum de Govern Obert i a les Delegacions i Subdelegacions del Govern.
Conveni de col·laboració entre l'AGe i la PTS per a la Comunicació inclusiva del Govern Obert
Les actuacions de sensibilització i comunicació previstes en la clàusula segona del Conveni, subscrit el 30 de novembre de 2021, són les següents:
Jornadas: Organización, al menos de seis jornadas con colectivos vulnerables o en riesgo de exclusión social, antes del 30 de octubre de 2023, para la difusión de los valores del Gobierno Abierto, dos de las cuales irán dirigidas a personas consumidoras y usuarias en situación de pobreza y especial vulnerabilidad y a la visibilidad de la juventud vulnerable y/o a la promoción de sus derechos a la información y a la participación.
Tallers. Organització de tallers dirigits als col·lectius més vulnerables i/o afectats per la bretxa digital per a promoure un comportament més actiu en l'exercici dels seus drets d'accés a la informació pública i a la participació.
Organización de dos eventos durante la Semana de la Administración Abierta correspondiente a 2022 y 2023
Panells. Organització de panells amb una mostra representativa de persones pertanyents a col·lectius vulnerables o en risc d'exclusió social. Tenint en compte joves en situació de pobresa o risc d'exclusió social i/o persones consumidores i usuàries en circumstància de vulnerabilitat i/o afectades per la bretxa digital amb la finalitat de detectar els dèficits i emprendre accions específiques.
Octubre 2022: “Panell: "Govern Obert i Comunicació Inclusiva”
Setembre 2022: “Jornada Govern Obert, Bretxes digitals i Participació” Destinataris:persones en situació d'exclusió social, de les diferents comunitats i ciutats autònomes d'Espanya, pertanyents als grups de participació de les Xarxes Territorials d'EAPN-ÉS i personal tècnic i voluntari de suport.
Juliol 2022: Taller “Govern Obert, Innovació i Participació Juvenil” Destinataris:Joves d'entre 18 i 35 anys, en situació d'exclusió social, de les diferents comunitats i ciutats autònomes d'Espanya, pertanyents als grups de participació de les Xarxes Territorials i de les Entitats Estatals d'EAPN-ÉS.
Junio 2022:“Gobierno Abierto para todas las personas” Destinatarios: entidades de la Plataforma del Tercer Sector, técnicos y técnicas de las entidades, personas de la Administración General del Estado, así como público en general.