Seguiment dels avantatges obtinguts per la ciudadania
Tabla resumeixen de l'activitat
Compromiso, iniciativa i activitat
Inicio
Fin
Estat
GALÍCIA
10.7. Galicia: Sistema integrado de atención ciudadanía y Gobierno abierto
10.7.2. Seguiment dels avantatges obtinguts per la ciutadania, després de la posada en funcionament de l'aplicació SIACI, en la tramitació dels procediments a través de l'aplicació SIACI
01/01/2022
30/06/2024
Finalizada
Estat d'execució
A lo largo del año 2021 se han puesto en marcha cinco grupos de trabajo para la mejora de 5 procedimientos concretos que han culminado en los correspondientes planes de mejora. Los resultados y conclusiones de dichos planes de mejora pueden consultarse en el Portal de Transparencia y Gobierno Abierto: https://transparencia.xunta.gal/participacion-e-relacions/procedementos-e-servizos/oficina-defensa
Fruit d'aquests treballs s'han identificat propostes de millora d'aquests cinc procediments concrets, però també millores generals en la prestació dels serveis públics no vinculades a un únic procediment, com la posada en marxa del Canal 65, un canal específic d'atenció directa i preferent per a les persones majors de 65 anys.
Respeto a l'any 2023, es van elaborar tres plans de millora relatius a proves de competències clau, certificat de professionalitat, i borses i ajudes per a persones treballadores desocupades que participin en accions de formació professional per a l'ocupació.