La Carpeta Ciutadana del Punt d'Accés General (PAG) és l'àrea privada dels ciutadans en la seva relació amb l'administració, disponible en l'adreça https://sede.administracion.gob.es/carpeta, permet als ciutadans:
- Realizar el seguiment de la seva activitat amb l'Administració. Se mostren els expedients en tramitació, l'estat de les sol·licituds i escrits presentats; es facilita l'accés a les notificacions podent comparèixer a les notificacions pendents; i es consulten i gestionen les representacions atorgades i les que li han atorgat.
- Conocer y acceder a sus datos en poder de la administración con la consulta, como datos de empadronamiento, situaciones personales, datos de empleo, etc, con la posibilidad, si es de aplicación, de obtener un justificante o certificado de los mismos que puede ser utilizado y verificado mediante el Código Seguro de Verificación (CSV).
- Conèixer l'ús que les Administracions Públiques realitzen de les seves dades, en visualitzar la informació que es transmet entre administracions.
Futura (activitat la data d'inici de la qual planificada és posterior al 30/06/2019).
Parcialment executada.
Finalitzada (activitat finalitzada dins del termini establert en el Pla).
Finalitzada amb retard (activitat finalitzada fora del termini establert en el Pla).
No iniciada (activitat pendent d'execució).
Cancel·lada.