La Carpeta Ciutadana del Punt d'Accés General (PAG) és l'àrea privada dels ciutadans en la seua relació amb l'administració, disponible en l'adreça https://sede.administracion.gob.es/carpeta, permet als ciutadans:
- Realitzar el seguiment de la seua activitat amb l'Administració. Es mostren els expedients en tramitació, l'estat de les sol·licituds i escrits presentats; es facilita l'accés a les notificacions podent comparéixer a les notificacions pendents; i es consulten i gestionen les representacions atorgades i les que li han atorgat.
- Conéixer i accedir a les seues dades en poder de l'administració amb la consulta, com a dades d'empadronament, situacions personals, dades d'ocupació, etc, amb la possibilitat, si és aplicable, d'obtindre un justificant o certificat dels mateixos que pot ser utilitzat i verificat mitjançant el Codi Segur de Verificació (CSV).
- Conéixer l'ús que les Administracions Públiques realitzen de les seues dades, en visualitzar la informació que es transmet entre administracions.