La Carpeta Ciutadana del Punt d'Accés General (PAG) és l'àrea privada dels ciutadans en la seua relació amb l'administració, disponible en l'adreça https://sede.administracion.gob.es/carpeta, permet als ciutadans:
- Realitzar el seguiment de la seua activitat amb l'Administració. Es mostren els expedients en tramitació, l'estat de les sol·licituds i escrits presentats; es facilita l'accés a les notificacions podent comparéixer a les notificacions pendents; i es consulten i gestionen les representacions atorgades i les que li han atorgat.
- Conéixer i accedir a les seues dades en poder de l'administració amb la consulta, com a dades d'empadronament, situacions personals, dades d'ocupació, etc, amb la possibilitat, si és aplicable, d'obtindre un justificant o certificat dels mateixos que pot ser utilitzat i verificat mitjançant el Codi Segur de Verificació (CSV).
- Conéixer l'ús que les Administracions Públiques realitzen de les seues dades, en visualitzar la informació que es transmet entre administracions.


Futura (activitat la data d'inici de la qual planificada és posterior al 30/06/2019).
Finalitzada amb retard (activitat finalitzada fora del termini establit en el Pla).
No iniciada (activitat pendent d'execució).
Cancel·lada.