La relació de llocs de treball (RPT) recull tots els llocs de treball que hi ha en l'Administració i, sense perjudici que s'afegeix al final de cada document, explicació detallada de les claus utilitzades, convé assenyalar uns comentaris per a una millor comprensió d'aquest.
Un código, una denominación, y un estado de ocupación (vacante, no vacante).
Un nivell de complement de destinació, un complement específic, el tipus de lloc (singularitzat, indistintament personal eventual o funcionari o no singularitzat) la forma de provisió (indistintament personal eventual o funcionari, lliure designació o concurs) i o requisits, el seu si hi hagués, en relació amb la residència del funcionari.
L'adscripció a alguna Administració (de l'Estat, Autonòmica, Local i/ o diferents combinacions d'aquestes), adscripció a grups i subgrups de classificació professional de funcionaris de carrera (A1, A2, B, C1 i C2) i l'adscripció a Cossos de funcionaris. Aquestes claus s'utilitzen per a concretar quins funcionaris poden ocupar o no poden ocupar determinats llocs per la pertinença a una administració, un cos o un grup professional.
En su caso titulación exigida para el desempeño del puesto, formación específica y si hay alguna observación (puesto a amortizar, horario especial, disponibilidad horaria…).
Cada lloc té assignat:
Un codi, una denominació i un grup professional en virtut de les categories del corresponent conveni.
Els complements retributius que tingui assignat cada lloc(de lloc, horari/jornada, transitori i especial responsabilitat) així com l'Àrea funcional del lloc (administrativa i gestió de tributs, oficis i especialitats, vigilància, salut i prevenció de riscos laborals i informàtica).
El código del convenio por el que se regula, la titulación que, en su caso se requiera, requisitos de residencia si los hubiera (provincia/localidad) y las observaciones (jornada en festivos, conocimiento de lenguas, puesto a regularizar) que en su caso tuviera.
Al final apareix l'estat d'ocupació del lloc (vacant, no vacant)