Des de l'inici del projecte es va realitzar una important labor per a identificar les necessitats i definir les diferents línies de treball. Totes aquestes línies de treball s'han agrupat sota el projecte “Norma” que, actualment està dissenyat i pressupostat.
El projecte ha estat desenvolupat conjuntament per la Secretaria General Tècnica i la Subdirecció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions i gràcies a això compta amb la doble perspectiva, normativa i tecnològica, la qual cosa li permet disposar d'un enfocament molt complet.
Des del punt de vista pressupostari el projecte ha estat presentat a la Secretaria General d'Administració Digital i s'està a l'espera de concretar el finançament a càrrec dels Fons Europeus dins dels projectes de Modernització de l'Administració.
En tot cas, des del Ministeri de la Presidència s'ha continuat avançant a concretar i definir cadascuna de les línies de treball identificades dins del disseny del projecte Norma i s'ha avançat amb diverses d'elles, entre les quals destaquen: La millora de l'aplicació encarregada de la gestió del Pla Anual Normatiu, adaptant l'eina al procediment a dur a terme per a la seva gestió; la millora de li eina Comissió Virtual, encarregada de gestionar els assumptes a tractar en els diferents òrgans col·legiats, incorporant millora en els processos de signatura electrònica; i la millora de l'eina LEOS, utilitzada per a l'edició col·laborativa de normes, en la qual s'han incorporat millores en relació a la gestió de les referències internes a articles dins del text així com en la incorporació de noves plantilles per a diferents tipus de textos normatius.