Desde o inicio do proxecto realizouse un importante labor para identificar as necesidades e definir as diferentes liñas de traballo. Todas estas liñas de traballo agrupáronse baixo o proxecto “Norma” que, actualmente está deseñado e orzado.
El proxecto foi desenvolvido conxuntamente pola Secretaría Xeral Técnica e a Subdirección Xeral de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións e grazas a iso conta coa dobre perspectiva, normativa e tecnolóxica, o que lle permite dispor dun enfoque moi completo.
Desde o punto de vista orzamentario o proxecto foi presentado á Secretaría Xeral de Administración Dixital e estase á espera de concretar o financiamento a cargo dos Fondos Europeos dentro dos proxectos de Modernización da Administración.
En todo caso, desde o Ministerio da Presidencia seguiuse avanzando en concretar e definir cada unha das liñas de traballo identificadas dentro do deseño do proxecto Norma e avanzouse con varias delas, entre as que destacan: A mellora da aplicación encargada da xestión do Plan Anual Normativo, adaptando a ferramenta ao procedemento a levar a cabo para a súa xestión; a mellora de lle ferramenta Comisión Virtual, encargada de xestionar os asuntos a tratar nos distintos órganos colexiados, incorporando mellora nos procesos de firma electrónica; e a mellora da ferramenta LEOS, utilizada para a edición colaborativa de normas, na cal se incorporaron melloras en relación á xestión das referencias internas a artigos dentro do texto así como na incorporación de novos persoais para distintos tipos de textos normativos.