2015/ASAT. Servicio de gestión y atención telefónica y de consultas derivadas de las redes sociales de la TGSS.
Procedimiento Abierto. Adjudicado el 19-05-2015.TGSS-Unidad de Contratación de la Subdirección General de Patrimonio y Contratación. Ministerio de Empleo y Seguridad Social.
Última actualització: 05/08/2020
Dades del contracte:
Objecte del contracto
2015/ASAT. Servicio de gestión y atención telefónica y de consultas derivadas de las redes sociales de la TGSS..
Nombre d'expedient
5060/2015/04A00993
Procediment de contratació
Órgan de contractació
TGSS-Unidad de Contratación de la Subdirección General de Patrimonio y Contratación.
Durada del contracte
24 meses
Dades de la licitació:
Resultat de la licitació
Adjudicado
Adjudicatari
EXTEL CONTACT CENTER, SAU. - A80221781
Importi de licitació
8.583.947,36€
Importi d'adjudicació
8.583.947,36€
Nombre de licitadors
6
Per a més informació:
Més informació sobre aquest contracte a la Plataforma de Contractació del Sector Públic