Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Plans e Informes de Publicidade e Comunicación Institucional

Información das campañas institucionais de publicidade e de comunicación promovidas ou contratadas pola Administración Xeral do Estado e polas demais entidades integrantes do sector público estatal.


Conceptos

  • Campaña institucional de publicidade, toda actividade orientada e ordenada á difusión dunha mensaxe ou obxectivo común, dirixida a unha pluralidade de destinatarios, que utilice un soporte publicitario pago ou cedido e sexa promovida ou contratada por algún dos organismos da Administración Xeral do Estado.
  • Campaña institucional de comunicación, comunicación non publicitaria para difundir unha mensaxe ou obxectivo común a unha pluralidade de destinatarios.
  • Plan anual de publicidade e comunicación institucional integrará todas as campañas institucionais que, calquera sexa a súa duración, prevexa desenvolver ao longo do exercicio a Administración Xeral do Estado e os seus organismos e entidades adscritos.

 

subir

Normativa reguladora

 

subir

Órgano competente

  • Comisión de Publicidade e Comunicación Institucional. É un órgano colexiado interministerial, adscrito ao Ministerio da Presidencia, Xustiza e Relacións coas Cortes a través da Secretaría de Estado de Comunicación, encargado da planificación, a asistencia técnica, a avaliación e a coordinación das actividades de publicidade e de comunicación da Administración Xeral do Estado e das demais entidades integrantes do sector público estatal.

 

subir

Plans

A Comisión de Publicidade e Comunicación Institucional debe elaborar anualmente un plan de publicidade e comunicación no que se incluirán todas as campañas institucionais que prevexa desenvolver a Administración Xeral do Estado e as súas entidades adscritas.

O plan debe conter:

  • obxectivo
  • custo previsible
  • período de execución
  • ferramentas de comunicación utilizadas
  • sentido das mensaxes
  • destinatarios e
  • organismos e entidades afectadas. 

 

Relación de plans publicados.

 

subir

Informes

O Goberno debe elaborar un informe anual de publicidade e comunicación no que se inclúan todas as campañas institucionais levadas a cabo previstas na Lei, o seu importe, os adxudicatarios dos contratos celebrados e, no caso das campañas publicitarias, os plans de medios correspondentes.

 

subir