Plans e Informes de Publicidade e Comunicación Institucional
Información das campañas institucionais de publicidade e de comunicación promovidas ou contratadas pola Administración Xeral do Estado e polas demais entidades integrantes do sector público estatal.
Conceptos
- Campaña institucional de publicidade, toda actividade orientada e ordenada á difusión dunha mensaxe ou obxectivo común, dirixida a unha pluralidade de destinatarios, que utilice un soporte publicitario pago ou cedido e sexa promovida ou contratada por algún dos organismos da Administración Xeral do Estado.
- Campaña institucional de comunicación, comunicación non publicitaria para difundir unha mensaxe ou obxectivo común a unha pluralidade de destinatarios.
- Plan anual de publicidade e comunicación institucional integrará todas as campañas institucionais que, calquera sexa a súa duración, prevexa desenvolver ao longo do exercicio a Administración Xeral do Estado e os seus organismos e entidades adscritos.
subir
Normativa reguladora
- Lei 29/2005, do 29 de decembro, de Publicidade e Comunicación Institucional
- Real Decreto 947/2006, do 28 de agosto, polo que se regula a Comisión de publicidade e comunicación institucional e a elaboración do Plan anual de publicidade e comunicación da Administración Xeral do Estado.
subir
Órgano competente
- Comisión de Publicidade e Comunicación Institucional. É un órgano colexiado interministerial, adscrito ao Ministerio da Presidencia, Xustiza e Relacións coas Cortes a través da Secretaría de Estado de Comunicación, encargado da planificación, a asistencia técnica, a avaliación e a coordinación das actividades de publicidade e de comunicación da Administración Xeral do Estado e das demais entidades integrantes do sector público estatal.
subir
Plans
A Comisión de Publicidade e Comunicación Institucional debe elaborar anualmente un plan de publicidade e comunicación no que se incluirán todas as campañas institucionais que prevexa desenvolver a Administración Xeral do Estado e as súas entidades adscritas.
O plan debe conter:
- obxectivo
- custo previsible
- período de execución
- ferramentas de comunicación utilizadas
- sentido das mensaxes
- destinatarios e
- organismos e entidades afectadas.
Relación de plans publicados.
- Plan 2025
- Plan 2024
- Plan 2023
- Plan 2022
- Plan 2021
- Plan 2020
- Plan 2019
- Plan 2018
- Plan 2017
- Plan 2015
- Plan 2014
- Plan 2013
- Plan 2012
- Plan 2011
- Plan 2010
- Plan 2009
- Plan 2008
- Plan 2007
subir
Informes
O Goberno debe elaborar un informe anual de publicidade e comunicación no que se inclúan todas as campañas institucionais levadas a cabo previstas na Lei, o seu importe, os adxudicatarios dos contratos celebrados e, no caso das campañas publicitarias, os plans de medios correspondentes.
- Informe 2024
- Informe 2023
- Informe 2022
- Informe 2021
- Informe 2020
- Informe 2019
- Informe 2018
- Informe 2017
- Informe 2016
- Informe 2015
- Informe 2014
- Informe 2013
- Informe 2012
- Informe 2011
- Informe 2010
- Informe 2009
- Informe 2008
- Informe 2007
- Informe 2006
- Anexo Informe 2006
subir