Planes i Informes de Publicitat i Comunicació Institucional
Informació de les campanyes institucionals de publicitat i de comunicació promogudes o contractades per l'Administració General de l'Estat i per les altres entitats integrants del sector públic estatal.
Conceptes
- Campanya institucional de publicitat, tota activitat orientada i ordenada a la difusió d'un missatge o objectiu comú, dirigida a una pluralitat de destinataris, que utilitze un suport publicitari pagat o cedit i siga promoguda o contractada per algun dels organismes de l'Administració General de l'Estat.
- Campanya institucional de comunicació, comunicació no publicitària per a difondre un missatge o objectiu comú a una pluralitat de destinataris.
- Pla anual de publicitat i comunicació institucional integrarà totes les campanyes institucionals que, qualsevol siga la seua durada, preveja desenvolupar al llarg de l'exercici l'Administració General de l'Estat i els seus organismes i entitats adscrits.
subir
Normativa reguladora
- Llei 29/2005, de 29 de desembre, de Publicitat i Comunicació Institucional
- Reial decret 947/2006, de 28 d'agost, pel qual es regula la Comissió de publicitat i comunicació institucional i l'elaboració del Pla anual de publicitat i comunicació de l'Administració General de l'Estat.
subir
Òrgan competent
- Comissió de Publicitat i Comunicació Institucional. És un òrgan col·legiat interministerial, adscrit al Ministeri de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts a través de la Secretaria d'Estat de Comunicació, encarregat de la planificació, l'assistència tècnica, l'avaluació i la coordinació de les activitats de publicitat i de comunicació de l'Administració General de l'Estat i de les altres entitats integrants del sector públic estatal.
subir
Planes
La Comissió de Publicitat i Comunicació Institucional ha d'elaborar anualment un pla de publicitat i comunicació en el qual s'inclouran totes les campanyes institucionals que preveja desenvolupar l'Administració General de l'Estat i les seues entitats adscrites.
El pla ha de contindre:
- objectiu
- cost previsible
- període d'execució
- ferramentes de comunicació utilitzades
- sentit dels missatges
- destinataris i
- organismes i entitats afectades.
Relació de plans publicats.
- Pla 2025
- Pla 2024
- Pla 2023
- Pla 2022
- Pla 2021
- Pla 2020
- Pla 2019
- Pla 2018
- Pla 2017
- Pla 2015
- Pla 2014
- Pla 2013
- Pla 2012
- Pla 2011
- Pla 2010
- Pla 2009
- Pla 2008
- Pla 2007
subir
Informes
El Govern ha d'elaborar un informe anual de publicitat i comunicació en el qual s'incloguen totes les campanyes institucionals dutes a terme previstes en la Llei, el seu import, els adjudicataris dels contractes celebrats i, en el cas de les campanyes publicitàries, els plans de mitjans corresponents.
- Informe 2024
- Informe 2023
- Informe 2022
- Informe 2021
- Informe 2020
- Informe 2019
- Informe 2018
- Informe 2017
- Informe 2016
- Informe 2015
- Informe 2014
- Informe 2013
- Informe 2012
- Informe 2011
- Informe 2010
- Informe 2009
- Informe 2008
- Informe 2007
- Informe 2006
- Annex Informe 2006
subir