Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Planak eta txostenak publizitate eta komunikazio instituzionalari buruzkoa

Informazioa publizitateko eta komunikazioko kanpaina instituzionalak sustatu edo kontratatu eta estatuko administrazio orokorrak gainerako estatuko sektore publikoa osatzen duten entitateak.


Kontzeptuak

  • Publizitate-kanpaina instituzionalabideratutako jarduera guztiak, eta ordenaz bat jendartean zabaldu mezuan edo helburu bera, hartzaile askori zuzenduta, publizitate-euskarri bat ordaindu edo lagatako egina, bide hauetako bat edo kontratatua eta estatuko administrazio orokorreko erakundeen.
  • Komunikazio-kanpaina instituzionalakomunikazio, publizitate-ez zabaltzeko, hartzaile askori mezu bat edo helburu komuna.
  • Publizitate eta komunikazio instituzionalari buruzko urteko planaguztiak integratuko kanpaina instituzionalak, iraupena edozein izanik ere, edozein garatzea aurreikusten, ekitaldian zehar estatuaren administrazio orokorraren eta haren erakunde eta entitateak.

subir

Araudi erregulatzailea

subir

Organo eskudunak

  • Publizitate- eta Komunikazio instituzionalari buruzkoa. Kide anitzeko organo bat da, lehendakaritza, justizia eta ministerio arteko ministerioari atxikia Gorteekiko harremanetarako estatuko idazkaritzaren bidez, plangintza, laguntza teknikoa, komunikazio-arduraduna ebaluazioa eta jardueren koordinazioa estatuko administrazio orokorraren publizitate- eta komunikazio eta estatuko sektore publikoa osatzen duten gainerako entitateak.

subir

Planak

Batzordeak publizitate eta komunikazio instituzionalari buruzko plan bat prestatu behar du urtero jasotzen dituen publizitate eta komunikazio-kanpaina instituzionalen garatzea aurreikusten duen estatuko administrazio orokorraren eta haren erakunde.

Eduki behar du planak:

  • helburua
  • aurreikusitako kostua
  • gauzatze-epe
  • erabilitako komunikazio-tresnak
  • mezuen zentzua
  • hartzaileak eta
  • erakunde eta erakundeak.

Planen zerrenda argitaratzeko.

subir

Txostenak

Gobernuak urteko txosten bat egin behar du publizitate eta komunikazio guztiak barne hartzen dituen egindako kanpaina instituzionalak, legeak ezarritako zenbatekoa, egindako kontratuen esleipendunek azaldu behar da, eta, publizitate-kanpainak, hedabide planak.

subir