Declaración de Accesibilidad
- Introdución
- Situación de cumprimento
- Contido non accesible
- Preparación da presente declaración de accesibilidade
- Observaciones e datos de contacto
- Procedemento de reclamación
- Contido opcional
Introdución
O Ministerio de Facenda e Función Pública – Dirección Xeral de Gobernación Pública comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público, polo que se traspón a Directiva (UE) 2016/2102 do Parlamento Europeo e do Consello, do 26 de outubro de 2016.
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://transparencia.gob.es/ excluíndo os contidos incrustados provenientes doutros dominios.
Situación de cumprimento
Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018 debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a seguir.
Contido non accesible
O contido que se recolle a seguir non é accesible polos seguintes motivos:
-
Falta de conformidade con Real Decreto 1112/2018
-
Nalgunha páxina a información, estrutura e relacións non están determinadas por software ou non teñen alternativa como texto [requisito número 9.1.3.1 de ÚNEA-EN 301549:2022 De información e relacións].
-
Nalgunha páxina utilizouse a cor como único medio visual para transmitir información, indicar unha acción, provocar unha resposta ou distinguir un elemento visual [requisito número 9.1.4.1 da norma UNE-EN 301549:2022 Uso da cor].
-
Nalgunha páxina a relación de contraste en texto podería non ser de polo menos 4.5:1 [requisito número 9.1.4.3 da norma UNE-EN 301549:2022 Contraste mínimo].
-
Nalgunha páxina o contraste dos compoñentes de interface de usuario e de obxectos gráficos podería non chegar ao 3:1 coas cores adxacentes [requisito número 9.1.4.11 da norma UNE-EN 301549:2022 Contraste non textual].
-
Nalgunha páxina pode haber atributos e IDE duplicados [requisito número 9.4.1.1 da norma UNE-EN 301549:2022 Procesamento].
-
Algunhas imaxes non están etiquetadas ou teñen unha alternativa textual xenérica [requisito número 10.1.1.1 da norma UNE-EN 301549:2022 Contido non textual].
-
Pode haber algún encabezado ou algún nome de control que non sexa suficientemente descritivo do seu propósito [requisito número 10.2.4.6 da norma UNE-EN 301549:2022 Encabezados e etiquetas].
-
-
Carga desproporcionada
-
Non aplica.
-
-
O contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable
-
Poden existir arquivos de ofimática en PDF e outros formatos publicados antes do 20 de setembro de 2018 que non cumpran na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade. Aínda que se procurou que a maioría deles si o cumpran.
-
Pode haber contidos de terceiros que non estean desenvolvidos nesta Unidade ou que non estean baixo o seu control, por exemplo, arquivos ofimáticos.
-
Poden existir arquivos pregrabados publicados antes do 20 de setembro de 2018 que non cumpran na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade.
-
Preparación da presente declaración de accesibilidade
A presente declaración foi preparada o día 28/09/2023.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo por inSuit inSuit o día 17/07/2023.
Última revisión da declaración: 28/09/2023
Observaciones e datos de contacto
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a de o RD 1112/2018) como, por exemplo:
- Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web.
- Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
- Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web a través.
Para estas comunicacións ten dispoñible estas canles de comunicación:
- Ligazón a formulario: "A súa opinión conta"
Acorde ao artigo 10.2.b do RD 1112/2018, tamén pode presentar:
- Unha queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018.
- Unha solicitude de información accesible relativa a:
- Contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4.
- Contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.
Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.
As solicitudes de información accesible e queixas pódense presentar a través de _blank procedemento de solicitude de información accesible e queixas, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Dirección Xeral de Gobernación Pública.
Procedemento de reclamación
Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos considerados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que transcorrese o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.
A reclamación pode ser presentada través deste procedemento de reclamación, así como no resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Subdirección Xeral de Servizos Web, Transparencia e Protección de Datos do Ministerio de Facenda e Función Pública.
Contido opcional
O sitio web está optimizado para os navegadores Microsoft Internet Explorer 8.0 e/ou versións superiores, así como as últimas versións vixentes dos navegadores máis populares como Edge, Google Chrome, Firefox, Safari e Opera. A resolución web mínima recomendada é de 1280x1024.
O sitio web conta cun deseño adaptable, polo que se visualizará de forma óptima en dispositivos móbiles.