Os requisitos de accesibilidade pódense comunicar (artigo 10.2.a do RD 1112/2018) para:
- Informar sobre calquera posible incumprimento deste sitio web.
- Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
- Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web.
Para estas comunicacións, ten dispoñible as seguintes canles:
Segundo o artigo 10.2.b do RD 1112/2018, tamén pode presentar:
- Unha queixa sobre o cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018.
- Unha solicitude de información accesible sobre:
- Contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o artigo 3, apartado 4.
- Contidos que están exentos de cumprir os requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.
En a solicitude de información accesible, debe especificar con claridade os feitos, razóns e pedimento para confirmar que é unha solicitude razoable e lexítima.
Las solicitudes de información accesible e queixas pódense presentar segundo as opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Las comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e xestionadas pola Dirección Xeral de Gobernación Pública do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.