Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

10.21.5. Canales para la formulación y resolución de consultas

Taula resumixen de l'activitat
 Compromís, iniciativa i activitat  Inici  Fi  Estat

 COMUNITAT VALENCIANA

 10.21. C. Valenciana: Construcció d'un sistema valencià d'integritat institucional

 10.21.5. Posada en marxa de canals per a la formulació i resolució de consultes, dilemes o queixes sobre l'aplicació de codis de conducta

 01/06/2022

31/12/2022

Parcialment executadabola grisa: activitat no iniciada

                            

Estat d'execució

Previst en l'article 56 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.

No s'ha creat un canal per a la formulació i resolució de consultes, dilemes o queixes sobre l'aplicació de codis de conducta, però tant l'Agència Valenciana Antifrau com la inspecció general de servicis de la Generalitat tenen una bústia de denúncies.

-Agència Valenciana Antifrau

https://www.antifraucv.es/buzon-de-denuncias-2/

-Inspecció de servicis, denúncies relatives a irregularitats en el funcionament de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic

https://hisenda.gva.es/es/web/inspeccion-general-servicios/acces-confident-gva