Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

10.21.5. Canales para la formulación y resolución de consultas

Tabla resum de l'activitat
 Compromiso, iniciativa i activitat  Inicio  Fi  Estat

 COMUNITAT VALENCIANA

 10.21. C. Valenciana: Construcció d'un sistema valencià d'integritat institucional

 10.21.5. Posada en marxa de canals per a la formulació i resolució de consultes, dilemes o queixes sobre l'aplicació de codis de conducta

 01/06/2022

31/12/2022

Finalitzada

 bola grisa: activitat no iniciada

                            

Estat d'execució

Previst en l'article 56 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.

A pesar que no s'ha creat un canal exprés per a la formulació i resolució de consultes, dilemes o queixes sobre l'aplicació de codis de conducta, l'Agència Valenciana Antifrau atén consultes en esta matèria, i la Inspecció General de Servicis de la Generalitat té una bústia de denúncies.

  • Agència Valenciana Antifrau

https://www.antifraucv.es/buzon-de-denuncias-2/

  • Inspecció de servicis, denúncies relatives a irregularitats en el funcionament de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic

https://hisenda.gva.es/es/web/inspeccion-general-servicios/acces-confident-gva