10.21.5. Canales para la formulación y resolución de consultas
Compromiso, iniciativa i activitat | Inicio | Fi | Estat | |
---|---|---|---|---|
COMUNITAT VALENCIANA 10.21. C. Valenciana: Construcció d'un sistema valencià d'integritat institucional 10.21.5. Engegada de canals per a la formulació i resolució de consultes, dilemes o queixes sobre l'aplicació de codis de conducta |
01/06/2022 |
31/12/2022 |
Finalitzada
|
Estat d'execució
Previst en l'article 56 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.
A pesar que no s'ha creat un canal exprés per a la formulació i resolució de consultes, dilemes o queixes sobre l'aplicació de codis de conducta, l'Agència Valenciana Antifrau atén consultes en aquesta matèria, i la Inspecció General de Serveis de la Generalitat té una bústia de denúncies.
- Agència Valenciana Antifrau
https://www.antifraucv.es/buzon-de-denuncias-2/
- Inspecció de serveis, denúncies relatives a irregularitats en el funcionament de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic
https://hisenda.gva.es/es/web/inspeccion-general-servicios/acces-confident-gva