10.21.5. Canales para la formulación y resolución de consultas
Compromís, iniciativa i activitat | Inici | Fi | Estat | |
---|---|---|---|---|
COMUNITAT VALENCIANA 10.21. C. Valenciana: Construcció d'un sistema valencià d'integritat institucional 10.21.5. Posada en marxa de canals per a la formulació i resolució de consultes, dilemes o queixes sobre l'aplicació de codis de conducta |
01/06/2022 |
31/12/2022 |
Parcialment executada |
Estat d'execució
Previst en l'article 56 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.
No s'ha creat un canal per a la formulació i resolució de consultes, dilemes o queixes sobre l'aplicació de codis de conducta, però tant l'Agència Valenciana Antifrau com la inspecció general de servicis de la Generalitat tenen una bústia de denúncies.
-Agència Valenciana Antifrau
https://www.antifraucv.es/buzon-de-denuncias-2/
-Inspecció de servicis, denúncies relatives a irregularitats en el funcionament de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic
https://hisenda.gva.es/es/web/inspeccion-general-servicios/acces-confident-gva