10.21.5. Canales para la formulación y resolución de consultas
Compromiso, iniciativa e actividade | Inicio | Fin | Estado | |
---|---|---|---|---|
COMUNIDADE VALENCIANA 10.21. C. Valenciana: Construción dun sistema valenciano de integridade institucional 10.21.5. Posta en marcha de canles para a formulación e resolución de consultas, dilemas ou queixas sobre a aplicación de códigos de conduta |
01/06/2022 |
31/12/2022 |
Finalizada
|
Estado de execución
Previsto no artigo 56 da Lei 1/2022, do 13 de abril, da Generalitat, de Transparencia e Bo Goberno da Comunidade Valenciana.
A pesar de que non se creou unha canle expreso para a formulación e resolución de consultas, dilemas ou queixas sobre a aplicación de códigos de conduta, a Axencia Valenciana Antifraude atende consultas nesta materia, e a Inspección Xeral de Servizos da Generalitat ten unha caixa de correos de denuncias.
- Axencia Valenciana Antifraude
https://www.antifraucv.es/buzon-de-denuncias-2/
- Inspección de servizos, denuncias relativas a irregularidades no funcionamento da Administración da Generalitat e o seu sector público
https://hisenda.gva.es/é/web/inspeccion-xeral-servizos/acces-confident-gva