Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

10.21.5. Canales para la formulación y resolución de consultas

Tabla resumo da actividade
 Compromiso, iniciativa e actividade  Inicio  Fin  Estado

 COMUNIDADE VALENCIANA

 10.21. C. Valenciana: Construción dun sistema valenciano de integridade institucional

 10.21.5. Posta en marcha de canles para a formulación e resolución de consultas, dilemas ou queixas sobre a aplicación de códigos de conduta

 01/06/2022

31/12/2022

Finalizada

 bóla gris: actividade non iniciada

                            

Estado de execución

Previsto no artigo 56 da Lei 1/2022, do 13 de abril, da Generalitat, de Transparencia e Bo Goberno da Comunidade Valenciana.

A pesar de que non se creou unha canle expreso para a formulación e resolución de consultas, dilemas ou queixas sobre a aplicación de códigos de conduta, a Axencia Valenciana Antifraude atende consultas nesta materia, e a Inspección Xeral de Servizos da Generalitat ten unha caixa de correos de denuncias.

  • Axencia Valenciana Antifraude

https://www.antifraucv.es/buzon-de-denuncias-2/

  • Inspección de servizos, denuncias relativas a irregularidades no funcionamento da Administración da Generalitat e o seu sector público

https://hisenda.gva.es/é/web/inspeccion-xeral-servizos/acces-confident-gva