10.1. País Vasco. Rendición de cuentas a través de planes de mandato
10.1.3. Establecer, a partir da colaboración coas e os expertos, unha primeira proposta de categorización dos elementos que debe incorporar o proceso de elaboración e rendición de contas dun Plan local de Mandato
28/02/2019
30/09/2019
Finalizada
Estado de execución
Esta actividade baséase na formación dun taller de traballo co obxectivo único de establecer de forma acordada os elementos a incorporar nun estándar básico e avanzado da información a publicar sobre os compromisos de mandato das institucións vascas a nivel autonómico, foral e local.
De forma acordada, durante o taller apóstase por definir un modelo básico sobre o que cada institución poida profundar.
Así mesmo, defínense dúas fichas: de concreción inicial e de seguimento ou avaliación.
No que respecta á ficha de concreción inicial, determínanse tres niveis de actuación segundo as accións que integran un plan de mandato:
Nivel 1-Imprescindible: accións, indicador principal
Nivel 2-Desexable: eixos estratéxicos, obxectivo estratéxico, ODS relacionado, prazos, temáticas, orzamentos, unidade responsable, outro indicadores…
Nivel 3-con gran percorrido previo: áreas municipais implicadas na acción, outros axentes implicados
Para a ficha de seguimento/avaliación, determínanse os seguintes elementos segundo os tres niveis de actuación definidos:
Nivel 1-Imprescindible: principais accións realizadas e o seu estado
Nivel 2-Desexable: grao de avance e medición do indicadores
Nivel 3-con gran percorrido previo: evidencias, detalle da perspectiva de xénero, instrumentos de participación cidadá…
Durante estes meses de traballo, vaise perfilando un modelo piloto cos elementos a incorporar definidos durante o taller de traballo, ata que se define o Modelo Vasco de Rendición de Contas a través de Plans de Mandato.