Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Ministerioko funtzio publikoko eta eraldaketa digitalerako

Funtzioei buruzko informazioa eskuratzeko, ministerioaren eraldaketa digitalerako eta horien erakunde publikoek, eta funtzio publikoa edo hari lotutako edo haren mendeko.


Funtzioak

  1. Ministerioari dagokio eraldaketa digitalaren funtzio publikoko eta proposatu eta betearaztea, jaurlaritzaren politika informazioaren gizartea eta telekomunikazioak, eraldaketa digitala garatzeko eta sustatzeko adimen artifiziala.
  2. Halaber, funtzio publikoko eta eraldaketa digitalerako ministerioari proposatu eta betearaztea, jaurlaritzaren politika administrazio publikoaren, funtzio publikoa, eta gobernantza publikoa.
subir
  1. Proposamena, koordinatu eta jarraipena egitea nazioarteko harremanen arloko sozietate digitala, nazioarteko eta espainiako erresuma gai horiek kanpo arazoetako ministerioarekin lankidetzan, europako batasunean eta lankidetza eta bere eskumenen kalterik gabe.
  2. Económico-presupuestaria kudeaketa dagozkion gastuen aurrekontu-kredituen estatuko idazkaritzarena, digitalizazioa eta Adimen Artifiziala, aurrekontua egitea. estatu idazkaritzaren eta beronen jarraipena egitea.
  3. Prestatu eta tramitatzea aurrekontu-aldaketak aurrekontuan eremuari dagozkion estatu idazkaritzaren digitalizazioa eta adimen artifiziala, kudeaketa ekonomikoaren eta administratiboa dirulaguntza izendunak eta transferentzia aurrekontuan ezarritako esparruari dagozkion estatu idazkaritzaren.
  4. Programen kudeaketa económico-presupuestaria laguntza publikoen eskumenekoak diren secretaría de Estado de digitalizazioa eta adimen artifiziala eta, bereziki, hartutako finantza-betebeharrak estatu idazkaritzaren digitalizazioa eta Adimen Artifiziala duten onuradunen aipatutako laguntzak, espedienteak instruitzea amortizazio aurreratua, eta zorra, hartutako erabakiak betearazteko edo bermeak deuseztatzea onuradunei emandako laguntza guztiak ere eta diru-laguntza publikoak, bere eskumenen esparruan, materialen izapidetza eta kudeaketa erakundeen finantza-betebeharrak eta burutzapen ekonomikoaren onuradun lehiaketa erabakiak Organo judizialak.
  5. Jarduerak koordinatzeko, estatu idazkaritzaren digitalizazioa eta adimen artifiziala, kontratazio-aietarako.
  6. Económico-presupuestaria kudeaketa arloan secretaría de Estado de digitalizazioa eta adimen artifiziala eta, kontratazioa, enkarguak a norberaren baliabideak eta kudeaketa económico-administrativa esparruko hitzarmenak estatuko idazkaritzarena, komunikazioa eta izena emateko, eremuko kontratazio-espedienteak estatu idazkaritzaren eskumenekoak diren kontratazio batzordea edo ministerioaren kontratazio mahaiak.
  7. Araugintza ko zuzendaritza nagusiarekin eta Arrazionalizatzeko kudeaketan ogasun ministerioaren Kontratazio modu zentralizatuan eskumenen arloan estatuko idazkaritzarena, digitalizazioa eta Adimen artifiziala.
  8. Diru-laguntzak eta laguntzak emateko-kredituen kontura estatu idazkaritzaren gastu propio egiteko barne, finantziazio-proposamenen laguntzak ematerakoan, ebazpenak, atzera egiteko eskaerak ukatzea eta kontzesio-emititzeko hala badagokio, ebaluazio batzordeak bai eta egin litezkeen aldaketak ere, jarraipena, kontrola egiaztatzea, técnico-económico justifikatzeko kontuak publizitatea dela eta xedatutako betebeharrak eta ziurtatzeko, itzulketa prozedurak ezagutu eta betetzen direla eta okerreko sarrerak itzultzeko izapideak eta sinadura, likidazioak eta likidazioak egitea, eta, izaera teknikoa eta eragilea izan daitezen beharrezkoak diren eskakizunak behar bezala, eskolaratze-prozeduraren fase bakoitza aldarazten denean kontuan hartu beharrekorik gainerako Zuzendariordetza Nagusi, baina proposatzen dutenek premiaren eta prozedurak kudeatzeko ikasketa-laguntzak emateko deialdiak; hori guztia gorabehera, zuzendariordetzari esleitutako ziber-segurtasunaren Orokorra baztertu gabe eskumena txosten teknikoak hala eskatuta, baina proposatzen dutenek premiaren Zuzendariordetza Nagusi zuzendariordetza nagusia izango diren Laguntzak, laguntzeko. ebaluazio batzordea.
Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka ezkutatu
Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka ezkutatu
  1. Bultzada, programatzea eta ikuskatze-lanak burutzen ari diren jarduketak duen politikaren arloko gobernu administrazio digitala eta administrazio elektronikoa sustatzeko, batez ere, prozesuari buruzko transformazio digitala eta berrikuntza administrazioa informazioaren eta komunikazioaren teknologiak eta komunikazioak, irtenbide digitaletan modu eraginkorrean eman ahal daitezen zerbitzu publikoen funtsezko zerbitzu publikoak barne.
  2. Zerbitzu publikoak elektronikoak sortzeko unibertsal eta eta, hala badagokio.
  3. Sustapen-lana, esparru batean, administrazio publikoekiko lankidetza administrazio digitala indartuz, elkarreragingarritasuna eta zerbitzuak erabiltzeko titulartasuna informazioa estatu idazkaritzak ezabatu eten digitala, bai eta programak sustatzea, herritarrei arreta eskaintzeko eta, bereziki, plataforma komunak erabiltzea sustatuz zerbitzuen integrazioa hainbat egoitza elektronikoen herri-administrazioek.
  4. Sailari indarrean dagoen legeriak ematen dizkioten gainerako eginkizunak, administrazio elektronikoaren esparruan eta zerbitzu publiko digitalak eta informazio- eta komunikazio-teknologiak, oro har, estatuko administrazio orokorraren eta estatuko sektore publiko instituzionalaren.
  5. Funtzio publikoaren araubide juridikoa eta ordainketari buruzkoa eta enplegu publikoaren estatuko administrazio orokorra.
  6. Funtzio publikoaren araubide juridikoa eta ordainketari buruzkoa eta enplegu publikoaren erakunde publikoen eta administrazioaren sektore publikoko erakundeak eta sektore publikoko enpresa eta fundazio izaera teknologikoa eta zientifikoa, baimentzeko mugarik gabe kontratatzea, edo lan-kontratuko langileak aldi batez horretan Eremu subjektiboa.
  7. Sailkapen-proposamena organismo publikoen eta zuzenbide publikoko entitateen administrazioko sektore publikoko eta sektore publikoko enpresa eta fundazio izaera teknologikoa eta zientifikoa.
  8. Politika koordinatzea artean langileak estatuko administrazio orokorraren, autonomia-erkidegoetako administrazioak eta Ceuta eta melillako hirietan, eta toki-erakundeak.
  9. Talentu-kudeaketa, estatuko administrazio orokorraren eta sartzeko hautaproben deialdiaren kidegoak eta eskalak atxikita dauden edo bertan sartzea, departamentuen arteko funtzio publikoaren estatu idazkaritzako.
  10. Harremanak izatea sindikalak estatuko administrazio orokorraren eremuan, koordinazioa; erabakiak eta itunak negoziazio kolektiboa dela-eta langile publikoek ondoriozko estatuko administrazio orokorraren negoziazio mahaien funtzionarioen eta lan-kontratuko langileen.
  11. Proposamenak bultzatzea administrazio publikoaren, kontuan hartuta, bereziki, honako ekimen proposatzen dituzten entitate, erakunde, organo, erakunde sektorialak eta beste elkarte edo erakunde publiko edo pribatu batzuekin. edozein
  12. Antolakuntza-egiturak arrazionalizatzeko eta modernizatzea, estatuko administrazio orokorraren eta bere prozedura-zerbitzuen ikuskaritza eta administrazio horri lotutako edo haien mendeko erakunde publikoak.
  13. Proiektuak arloan, xedapen orokorrak antolaketa, prozedurak, bai eta sektore publikoaren jardute eta funtzionamendu bitarteko elektronikoen bidez egitea.
  14. Administrazio-kargak murrizteko politika da, eta sinplifikazioa eta administrazio-prozedurak hobetu eta zerbitzu publikoen kalitatea, estatuko administrazio orokorraren eremuan.
  15. Ñ) sustatzea, herritarrei arreta eskaintzeko programak eta gardentasun-ataria, estatuaren administrazio orokorraren eta sarbide-puntu Orokorra.
  16. Bultzatzea, koordinazioa eta jarraipena gobernu planen irekia, helburu duten ekimenak garatzen laguntzen du gardentasunaren printzipioak, herritarren parte-hartzea, kontu-ematea eta lankidetza.
  17. Informazio-unitateak koordinatzea, estatuko administrazio orokorraren 21. artikuluan ageri diren 19/2013 legea, abenduaren 9koa, gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeari eta gobernu egokia, bai eta argibideak emateko dinamizatzeko eta sustatzeko datuetan sartzeko eskubidea.
  18. Bateraezintasun-araubidea kudeatzea eta gobernuko kideen interes-gatazkak, goi-kargudun eta langileen, estatuko administrazio orokorraren eta estatuko sektore publiko instituzionalaren.
  19. Langile publikoek prestakuntza.
  20. Mutualismo administratiboaren araubidea estatuko funtzionarioen zibila.
  21. Koordinazioa eta bultzada nazioarteko gaiak eremuaren barruan, estatu idazkaritzaren funtzioak eragotzi gabe, izango duen arren, kanpo arazoetako ministerioa, europar batasunean eta Lankidetza.
  22. Administrazio kudeatzailearen lanbidearen harremanak tituluduna.
  23. Onespenaren izapidetzeak artikuluak aipatzen duen aurretiazko 26.5 50/1997 legearen gobernuaren azaroaren 27ko.
  1. Bultzada, programatzea eta gainbegiratzea, jarduketa horien inguruko politika arloko gobernu eta administrazio elektronikoa sustatzeko administrazio digitalaren dagokionez, bereziki transformazio-prozesuaren digitala eta berrikuntza administrazioa informazioaren eta komunikazioaren teknologiak eta komunikazioak, irtenbide digitaletan modu eraginkorrean eman ahal daitezen zerbitzu publikoen funtsezko zerbitzu publikoak barne.
  2. Zerbitzu publikoak elektronikoak sortzeko unibertsal eta eta, hala badagokio.
  3. Sustapen-lana, esparru batean, administrazio publikoekiko lankidetza administrazio digitalaren arloan, informazio-zerbitzuak titulartasun estatu idazkaritzak ezabatu eten digitala, bai eta herritarrentzako arreta-programak sustatzea, eta, bereziki erabiltzea sustatuz plataforma komunak hainbat egoitza elektronikoen zerbitzuen integrazioa.
  4. Sailari indarrean dagoen legeriak ematen dizkioten gainerako eginkizunak, administrazio elektronikoaren esparruan eta zerbitzu publiko digitalak, eta informazioaren eta komunikazioen teknologiak sartzea, oro har, estatuko administrazio orokorraren eta estatuko sektore publiko instituzionalaren.
  5. Organo legez jardutea erreferente nazionala eta europako eta nazioarteko erakunde eta instituzio aurrean solaskide administrazioaren eremuan digitala.
  6. Ikuskapena, laguntza administrazio digitalaren Ministerio-Batzorde egiteko berariazko neurri ekintza-planetan ezarritako departamentuetan transformazio digitalari buruz.
  7. Egitea, garatzea, ezarri eta kudeatzea katalogoaren, eta zerbitzu komunak, Partekatutako barne.
  8. Nola prestatzen diren esku jarritako gaien batzordeak Estrategia-IKT (CE-TIC), batzorde betearazlea Estrategia batzordearen IKT (CE-CETIC), zuzendaritza batzordeak, informazioaren eta komunikazioen (CD-TIC), baita administrazio elektronikoaren batzorde sektoriala (CSAE).
  9. Dituen eskumenak dagozkio pasabidearen Koordinatzaile Nazionala europako digital bakarra erregelamenduan (EB) 2018/1724, europako parlamentuarena eta kontseiluarena, urriaren 2koa, 2018 buruzko pasabide baten digital bakarra sortzea, informazioa eskuratzeko, prozedurak eta laguntza-zerbitzuak eta arazoak konpontzea eta erregelamendua aldatzen duena (EB) 1024/2012 zk. Bat etorriz jardungo du gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiak egiten dituen informazio-koordinatzaile gisa betetzen hori pasabidearen Digital Bakarra aurreikusitako Europako erregelamendu hori.
  10. Eginkizunak betetzea jarraipen-organoa eta txostenak aurkeztea errege dekretuan ezarritako 1112/2018, irailaren 7koa, irisgarritasunari buruzko web guneetan eta sektore publikoaren aplikazio mugikorrak.
  11. Diseinu teknikoa, ezarri eta kudeatzea baliabide eta zerbitzu digitalak garatzeko beharrezkoak diren zerbitzu publikoen aldera bideratutako zerbitzu publikoak kalitate-unibertsalak gaur egungo herritarren eta enpresen sartzea sustatuz, informazioaren eta komunikazioaren teknologiak digitalizazio komunikazioetan eta administrazio-prozedurei eta kudeaketa publikoa erabiltzeko digitalak.
  12. Zuzendaritza nagusiarekin koordinatuta, datuaren politika-gobernantza eta datuak kudeatzeko estatuko administrazio orokorrean eta haren erakunde publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko ekintzak garatzea eta koordinatzea, erakunde eta entitate bat izan nahi dituzten egiazki ezartzeko, eta zerbitzu publikoak emateko digitalak eta egindako aurreikuspenak betetzen direla bermatzea eta 39/2015 Legeak, urriaren 1ekoa, eta 40/2015., urriaren 1ekoa.
  13. Egitea, garatzea, ezarpen, koordinazio eta jarraipen-moten katalogoa compartibles datuak errazago aurkitzeko eta estatuko administrazio orokorrak egindako informazioa eskuratzeko beharrezkoak diren prozedura administratibo, eta antzeko tresnak erabiliz, datuen bitartekotza Plataforma, eta mekanismoak abian jartzeko pasabidearekiko konexioan europar batasuneko digital bakarra.
  14. Estandarrak definitzen, jarraibide teknikoak eta kalitate-arauak aplikatzeko eta elkarreragingarritasuna IKT gobernu, administrazio publikoei eta garapen eta 4/2010 errege dekretua, urtarrilaren 8koa, elkarreragingarritasun eskema nazionala arautzen duen administrazio elektronikoaren esparruan elkarreragingarritasun eta haren arau Teknikoak, eskumenen kaltetan jo gabe Datu zuzendaritza nagusiaren jarduerei dagokienez, teknologia eta estandarrei buruzko datuak.
  15. Ñ) Du eskakizunen azterketa, diseinu teknikoa eta garatzeko gaitutako funtzionarioen erregistro, erregistro elektronikoaren erregistro elektronikoaren ahalordeak, estatuaren administrazio orokorraren informazio-sistemaren administrazio-prozedurak, estatuko administrazio orokorraren eremuan, eta jakinarazpen-sistema, jarraibideak betez gobernantza publikoaren Zuzendaritza Nagusia eta ministerio-sailek eta horien erakunde publikoek eta zuzenbide pribatuko erakunde lotu edo mendekoetako.
  16. Du eskakizunen azterketa, diseinua, ezarpena eta kudeaketa partekatua, koordinazio edo zuzenean ematea, esparru batean, eta erantzukizun partekatuaren bidez, zerbitzu komunak, dauden edo ez partekatuak, informazio-sistemen eta komunikazio-estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko ezartzen den moduan, titularrak ebazpen-bidez administrazio digitalaren idazkari nagusia.
  17. Diseinu teknikoa, ezarri eta kudeatzea faktura elektronikoen sarrera-puntu orokorra (FACe) esparruari dagozkion estatuko administrazio orokorrari eta beste administrazio publiko, hari atxikitako legean ezarritakoarekin bat etorriz 25/2013 legea, abenduaren 27koa, faktura elektronikoa sustatzekoa eta sektore publikoan fakturen kontularitza-erregistroa sortzekoa.
  18. Eskakizun-analisia, diseinu teknikoa eta garatzeko estatuko administrazio orokorraren sarbide-puntu Orokor Elektronikoak direktorioaren komuna unitate organikoak eta bulegoak, ezartzen duen moduan gobernantza publikoaren Zuzendaritza Nagusia eta ministerio-sailek eta horien erakunde publikoek eta zuzenbide pribatuko erakunde lotu edo mendekoetako.
  19. Eskakizun-analisia, diseinu teknikoa eta gardentasun ataria garatzea. estatuko administrazio orokorraren aurreikusitako 19/2013 legea, abenduaren 9koa, ezartzen duen moduan gobernantza publikoaren Zuzendaritza Nagusia eta ministerio-sailek eta horien erakunde publikoek eta zuzenbide pribatuko erakunde lotu edo mendekoetako.
  20. Prestatzea eta izapidetzea, gobernantza publikoaren zuzendaritzarekin batera, Orokorra, araugintza-proiektuei antolaketa eta prozedurei eragiten dioten sektore publikoaren jardute eta funtzionamendu bitarteko elektronikoen bidez egitea.
  21. Gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiarekin identifikazioan, diseinua, eta programak eta proiektuak bultzatzea errazteko herritarrek eta enpresek zerbitzu publikoak egitea eta hedatzeko programak garatzea, informazioa herritarrei laguntza eta eskura dauden bide desberdinen bidez, hori guztia administrazio elektronikoari buruzko alderdiak eta ministerio-sailek eta haren mendeko erakunde publikoak, bai eta beste herri administrazio batzuekin.
  22. Azterketa eta plangintza plataforma teknologikoak bilakaera emateko zerbitzu komunak, barne hartutakoak partekatuak.
  23. Diseinua, betetzeko, eta ustiapen-zentroen bilakaera erreferentzia-datuak prozesatzeko zerbitzu komunak emateko, datuaren zuzendaritza nagusiarekin koordinaturik.
  24. Diseinua, hornidura eta zerbitzuen ustiapenari eta komunikazio-azpiegituretatik bateratuak estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko, bai eta SARA sarearen, herri-administrazio batzuekin, elkarrekin eta europar batasuna.
  25. Diseinua, hornidura eta ustiatzeko segurtasun-zerbitzuen azpiegitura teknologikoen eta zerbitzua eskaintzeko beharrezkoak diren zerbitzu komunak, barne hartutakoak partekatuak, dagozkion administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia.
  26. Diseinua, hornidura eta ustiatzeko azpiegitura teknologikoak eta telefono-zerbitzuak 060 erabakiko duen eran gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiaren eta sinatutako hitzarmenen esparruan.
  27. Du eskakizunen azterketa, diseinua, garapena, probak eta dira aplikazioak mantentzeko lanak egiteko beharrezkoak diren tresna eta euskarri ematea zerbitzu horizontalak estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko, besteak beste, giza baliabideen kudeaketari buruzko erabakiko duen eran funtzio publikoaren zuzendaritza nagusiari.
  28. Kudeaketa eta administrazioaren zerbitzura dauden langileen ataria egoitza elektronikoan eta estatuko administrazio orokorraren (FUNTZIONATZEN DU) eta haren kautotzea, diseinu teknikoa eta kudeaketa plataforma teknologikoak horien euskarri diren erabakiko duen eran funtzio publikoaren zuzendaritza nagusiari.
  29. Aplikazioak eta zerbitzuak betetzeko arloan emandako informazioaren eta komunikazioen teknologiak gobernuaren ordezkaritzen eta ordezkariordetzen Uharteetako Zuzendaritzak eta jarduera-eremu guztietan zuzendaritza nagusiak erabakiko duen eran estatuko administrazio orokorraren Lurralde-ikerketa, estatuarekin koordinaturik parte hartzen duten ministerioetako direla eta.
  30. Araugintza ko zuzendaritza nagusiarekin eta ministerioaren Kontratazio Arrazionalizatzeko kudeaketan ogasun alorrean kontratazio zentralizatua idazkaritza nagusiaren Administrazio digitala
  31. Prestatu, zuzendaritza nagusiarekin batera arituz, eta ogasun ministerioaren Kontratazio Arrazionalizazio-eremuari eragiten diotenean, idazkaritza nagusiaren eskumenak administrazio digitalaren, proposamenak politikekin zerikusia duten ondasun erosketa informatikoak preskripzio teknikoen agiriak kontratazio publikoan ondasun eta zerbitzu ikt estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko.
  32. Kontratazio, euskarria eta económico-presupuestaria kudeaketa idazkaritzaren arloan administrazio digitalaren Orokorra eta azterketa, plangintza, bultzatzea eta jarraipena egitea kontratazio-prozesuak eta IKT arloan zerikusia duten beste arlo manuzko txosten teknikoa igorri. era berean, hitzarmenen eta enkargu erosteko xedea duten ondasun eta zerbitzu informatikoen eta memoriak eta preskripzio teknikoen pleguetan kontratazioen ondasun eta zerbitzu informatikoak estatuko administrazio orokorrean eta haren erakunde publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko 806/2014 errege dekretuan ezarritakoaren arabera, irailaren 19koa, lanabes operatiboak eta antolaketari buruzko informazio-teknologien eta komunikazioen estatuko administrazio orokorreko eta haren erakunde Publikoak.
  33. Definitzea eta kudeatzea-sistema erkide bat IKT-gastuak egoztea osorako estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko.
  34. Zuzendaritza teknikoak eta estrategikoaren ziber-segurtasunaren eragiketa-zentroa, estatuko administrazio orokorraren eta haren erakunde publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko. Bereziki, emandako erantzuna koordinatzeko eginkizuna bere gain hartuko ditu.
  35. Errege dekretuan xedatutakoa garatzeko eta aplikatzeko 311/2022, maiatzaren 3koa, segurtasun-eskema nazionala arautzen duena eta haren jarraibide tekniko. bereziki, segurtasun-estandarrak definitzen, jarraibide teknikoak eta IKT gobernu, administrazio publikoen aplikatu beharreko segurtasun-arauak eta proposamenak egiteaz eta ordezkaritza Nazionaleko Criptológico giden garapenean egindako segurtasuna.
  36. Ekipo informatikoen eta betetzeko, kudeaketa eta administrazioa eta komunikazio departamentuaren segurtasun informatikorako neurriak ezartzea.
  37. Beharrezko informazio-sistemak garatzea eta mantentzea zerbitzuek funtziona dezaten, eraldaketa digitalaren eta berrikuntza Saila.
  38. Koordinazioa eta eduki digitalen intranet, interneteko atarian eta egoitza elektronikoa kudeatzeko lankidea.
  39. Buruzko txostenak egitea eta informazioaren eta komunikazioen teknologiak administrazio publikoetan, baita estatistikako institutu nazionalarekin eragiketak egiteko buruzko estatistiken informazioaren eta komunikazioen teknologiak administrazio publikoetan.
  1. En relación con la Administración General del Estado, los organismos y entidades integrantes del sector público administrativo con arreglo a lo dispuesto por el artículo 3.1 de la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria, así como de los organismos y entidades del sector público empresarial y fundacional adscritos a los Ministerios para la Transformación Digital y de la Función Pública y de Ciencia, Innovación y Universidades, en el marco de planificación estratégica de recursos humanos y de la envolvente aprobada de gasto de los regímenes retributivos del sector público, de acuerdo con los criterios comunes adoptados en el seno de la Comisión Superior de Personal, y sin perjuicio de la independencia y autonomía funcional legalmente atribuida a las autoridades administrativas independientes y otras entidades de derecho público:
    • 1.º La planificación de los recursos humanos, a partir del análisis basado en datos de las necesidades de personal, perfiles profesionales y retribuciones para asegurar la calidad del empleo público y una asignación funcional y eficiente de los efectivos.
    • 2.º La elaboración de normativa e informes en materia de empleo público.
    • 3.º La aprobación y modificación de las relaciones, catálogos y dotaciones de puestos de trabajo, retribuciones e incentivos al rendimiento.
    • 4.º La elaboración, propuesta y seguimiento de la Oferta de Empleo Público, la autorización de nombramientos de personal funcionario interino, de personal estatutario temporal y de contratos de personal laboral temporal; así como la elaboración de bases comunes y el informe de las convocatorias para el acceso a la condición de personal empleado público.
    • 5.º La tramitación de los procesos de adquisición y pérdida de la condición de personal funcionario, el ejercicio de las competencias atribuidas a la Secretaría de Estado de Función Pública en materia de situaciones administrativas y la gestión de los procedimientos de personal derivados de la dependencia orgánica de los cuerpos y escalas adscritos al Ministerio a través de la Secretaría de Estado de Función Pública.
    • 6.º La propuesta de medidas de estructuración del empleo público, tanto de personal funcionario como de personal laboral, así como la ordenación de la provisión y de la movilidad mediante la autorización y, en su caso, gestión de los procesos de movilidad interministerial y provisión de puestos de personal funcionario y laboral del ámbito del convenio único de la Administración General del Estado.
    • 7.º La coordinación de la provisión y de la movilidad interadministrativa mediante la autorización y, en su caso, tramitación de las comisiones de servicio y otras formas para la provisión de puestos en la Administración General del Estado por personal procedente de otras administraciones públicas, con la excepción de los procedimientos de concurso y libre designación, y la autorización previa para la provisión de puestos en otras administraciones públicas, mediante libre designación, por personal funcionario de cuerpos y escalas adscritos a la Secretaría de Estado de Función Pública.
    • 8.º La asesoría en materia de recursos humanos a los departamentos ministeriales, así como la información a las empleadas y empleados públicos de la política de los recursos humanos.
    • 9.º La coordinación funcional de las subdirecciones generales de recursos humanos e inspección de servicios de los departamentos ministeriales a los efectos de la ejecución de proyectos y programas que resulten estratégicos para el conjunto de la Administración General del Estado y de sus organismos vinculados o dependientes, cuando sean acordados en el seno de la Comisión Superior de Personal.
    • 10.º El diseño del Sistema de Datos sobre Empleo Público, en el que se integren el conjunto de datos relevantes para la adopción de las decisiones relativas a la planificación estratégica, oferta y estructuración de los recursos humanos, a partir del análisis de las necesidades de personal, evolución tecnológica, perfiles profesionales y retribuciones, entre otros elementos, con arreglo a las políticas y estándares en la gestión y análisis de datos que establezca la Dirección General del Dato.
    • 11.º La elaboración y divulgación de estadísticas, indicadores y datos sobre empleo público, con la asistencia de la Secretaría General de Administración Digital.
    • 12.º La gestión del Registro Central de Personal.
    • 13.º La gestión del repertorio de puestos de personal directivo público profesional.
    • 14.º Las relaciones con las organizaciones sindicales en el ámbito de la Administración General del Estado; la dirección y coordinación de la negociación colectiva del personal empleado público de este ámbito y la propuesta de acuerdos y pactos derivados de las mesas de negociación de personal funcionario y laboral, así como el asesoramiento en materia de negociación colectiva y la coordinación y apoyo en los procesos de elecciones sindicales en el ámbito de la Administración General del Estado.
    • 15.º El impulso de la prevención de riesgos laborales, en el marco de lo dispuesto en la normativa aplicable, así como de criterios comunes, funciones de coordinación y promoción, planes de formación, en materia de acción social, responsabilidad social corporativa e igualdad y no discriminación del personal empleado de la Administración General del Estado.
    • 16.º La elaboración de la propuesta de clasificación de entidades del sector público estatal contempladas en el apartado a), de acuerdo con su normativa específica, en colaboración con la Dirección General de Gobernanza Pública.
  2. El estudio y análisis basado en datos en materia de empleo público y la preparación del Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones Públicas.
  3. La elaboración de normativa básica e informes en materia de empleo público sobre el conjunto de las administraciones públicas.
  4. La asesoría en materia de recursos humanos a las administraciones públicas, así como la asistencia técnico-jurídica en la transposición y aplicación de directivas y otros instrumentos jurídicos de la Unión Europea o internacionales en esta materia.
  5. La participación en foros europeos y otros organismos internacionales que afecten a las competencias de la Dirección General, así como la coordinación y cooperación con los órganos competentes en materia de función pública de las administraciones de las comunidades autónomas y administración local.
  6. El informe de los actos y disposiciones en materia de función pública emanadas de las comunidades autónomas, el seguimiento de sus ofertas de empleo público, el estudio de la política de empleo público internacional, autonómico y local.
  7. La emisión de informes y contestación de consultas formuladas por otras administraciones públicas relativas a la Función Pública Local respecto a la normativa básica estatal.
  8. El ejercicio de las funciones que correspondan a la Administración General del Estado en relación con el personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional, salvo las que correspondan al órgano competente en materia de Haciendas Locales, y la gestión del registro integrado de este personal.
  9. La incoación de expedientes disciplinarios a personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional, en el marco de lo dispuesto en la normativa aplicable.
  10. El informe y autorización, en los términos previstos en la correspondiente ley de presupuestos generales del estado, de los acuerdos, convenios, pactos o cualesquiera otros instrumentos de negociación colectiva, así como de las medidas que se adopten en su cumplimiento o desarrollo, cuyo contenido se refiera a gastos imputables al capítulo de gastos de personal de los presupuestos y demás condiciones de trabajo de los organismos y entidades mencionados en el párrafo a).
  11. La realización de proyectos de atracción, desarrollo y retención de talento.
  1. Urteko aurrekontuaren proposamena prestatzea, saileko eta koordinazioa dagozkien erakunde honi atxikitako aurrekontu-gauzatzearen jarraipena eta euren aldaketak.
  2. Kudeaketa ekonomikoa eta finantza departamentuko diruzaintza-plangintza ere, izapideak eta jarraipena administrazio-kontratuak eta saileko kide anitzeko organoen arteko koordinazioa, kontratazio-aietarako.
  3. Gastu-programen ebaluazioa ministerioak garatutako gogobetetzera zuzendua, gastu-arloko politika eraginkorragoak.
  4. Departamentuko giza baliabideen plangintza, kudeaketa eta administrazioa, onartzeko eta aldatzeko proposamenak egitea, lanpostuen zerrendak eta enplegu-planak, prozesuak tramitatzea arduradunen lanpostuak betetzeko, eta lan-harremanak eta erakunde sindikal eta lanbide elkarteen funtzionarioak, bai eta prestakuntzako planak kudeatzea, gizarte ekintza-programak eta laneko arriskuen prebentzioa.
  5. Planak eta programak zerbitzuen ikuskaritza eta nola funtzionatzen duten ebaluatzea, eta, eraginkortasun eta errendimendu langileak eta zerbitzuak zerbitzu zentralen organo eta unitateak, entitate eta erakunde publiko koordinazioa atxikitako lotutako jarduerak politika publikoen ebaluazioetan, departamentuaren eskumeneko.
  6. Unitateari dagozkion eginkizunak garatzeko saileko berdintasuneko, 77. artikuluan aurreikusitako 3/2007 lege organikoa, martxoaren 22koa, emakumeen eta gizonen berdintasun eragingarriarena.
  7. Datuak babesteko ordezkariari buruzko eskumenak baliatzeko erregelamenduan (EB), 679/2016, europako parlamentuarena eta kontseiluarena, 2016ko apirilaren 27, pertsona fisikoen babesari buruzkoa tratamenduari dagokionez, datu pertsonalak eman beharreko datu horiek indarrik gabe uzten duena eta 95/46/ee zuzentarauaren (datuak babesteko araudi orokorra) eta 2018/3 lege organikoa, abenduaren 5ekoa, datu pertsonalen babesa eta berme-esparruan, eskubide digitalen.
  8. Zerikusia duten jardunak sailaren administrazio-xedapenak eta egintzak argitaratzeko « estatuko aldizkari ofizialean ».
  9. Hartu du informazio-unitatea Gardentasun-ministerioaren Transformazio Digitala eta Funtzio Publikoaren legearen 21. artikuluan ezarritakoaren arabera, 19/2013 legea, abenduaren 9koa, eta laguntza-koordinazioari dagokionez, gobernu irekiko esparruari buruzko gaietako ekimenen ministerioan.
  10. Garapen eta jarduerak koordinatzea, administrazio-informazioa eta herritarrei arreta emateko, bai eta erakundeen publizitatea.
  11. Du saileko baliabide materialen kudeaketa, higigarri nahiz higiezinak; haren inbentarioan; errentamenduak; kudeaketa egokitu eta horiek zaintzea; higiezinen mantentze-lanak; eta plangintza, koordinazioa, obra-proiektuak prestatu eta zuzentzea.
  12. Erregistro orokorraren kudeaketa saileko zerbitzuak zuzendu eta kudeatzea, eta, oro har, segurtasun-teknikariak, erreprografia-zerbitzu orokorretatik eta barne araudia.
  13. Kudeaketa zuzendaritza, antolaketa eta liburutegi, artxibategi eta dokumentazio-zerbitzuak.
  14. Lankidetza programazioan buruzko estatu-idazkaritzen ekonomia- eta aurrekontu-inbertsio-proiektuak eta neurriak, berreskuratze planeko eraldatu eta Erresilientzia, ministerioaren Transformazio Digitala eta funtzio publikoa.
  15. Ñ) koordinazioa eta jarraipena egiteko inbertsioak egiteratzean eta erreformak berreskuratze-plana, eraldatu eta Erresilientzia ministerioari dagozkion eraldaketa digitalaren eta, segimendua, gerta daitezkeen desbideratzeei antzemateko eta jomuga eta helburuak betetzeari buruz eta definitutako zeharkako aginduaren 2. artikuluan HFP 2021/1030/irailaren 29ko konfiguratzen da kudeaketa-sistema, berreskuratze planeko eraldatu eta Erresilientzia.
  16. Segimendu-txostenak egitea eta betetze-mailari eta helburuen printzipioak, eta txostenak zeharkako kudeaketari dagokionez, europako funtsen aplikazioaren económico-financiera Berreskuratzea, eraldatu eta Erresilientzia-planari lotutako arloetan ministerioaren propioak.
  17. Neurri zuzentzaileak aplikazioari segimendua egiteko ardura duten organoen neurriak, desbideratzerik badago, jomuga eta helburuak betetzeari buruz eta zeharkako printzipioak.
  18. Ukipen-puntu funts europarrak idazkaritza nagusiaren neurrien segimendua egitea, berreskuratze planeko eraldatu eta Erresilientzia ministerioari dagozkion eraldatzeko digitala eta funtzio publikoa.
  19. Beste sail batzuekin elkarlanean jardutera eta ministerioaren estatu-idazkaritzen jarraipenean, berreskuratze planeko eraldatu eta Erresilientzia.
  20. Kudeaketa-txostena egiteko, sinadura eta izapideak egitea osagaien ministerioak arduraduna da.
  21. Txostenak berrikusi ondorengo sinatutako aurreikuspenak ardura duten organoek neurriak, arriskuen identifikazioa, eta ez-betetzea desbideratzeak programazioarekiko plangintza eta segimendua egitea, ekintza zuzentzaileen organo arduradunen aldetik.
  22. Plan estrategikoa egiteko Diru-laguntzak.
subir

Araudia

subir

Egitura organikoa (organigrama)

subir