Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Ministerioko funtzio publikoko eta eraldaketa digitalerako

Funtzioei buruzko informazioa eskuratzeko, ministerioaren eraldaketa digitalerako eta horien erakunde publikoek, eta funtzio publikoa edo hari lotutako edo haren mendeko.

2024/12/5 Eguneratua.


Funtzioak

  1. Ministerioari dagokio eraldaketa digitalaren funtzio publikoko eta proposatu eta betearaztea, jaurlaritzaren politika informazioaren gizartea eta telekomunikazioak, eraldaketa digitala garatzeko eta sustatzeko adimen artifiziala.
  2. Halaber, funtzio publikoko eta eraldaketa digitalerako ministerioari proposatu eta betearaztea, jaurlaritzaren politika administrazio publikoaren, funtzio publikoa, eta gobernantza publikoa.
subir
  1. Económico-presupuestaria kudeaketa dagozkion gastuen aurrekontu-kredituen estatuko idazkaritzarena, digitalizazioa eta Inteligencia Artificial, aurrekontua egitea. estatu idazkaritzaren eta beronen jarraipena egitea.
  2. Prestatu eta tramitatzea aurrekontu-aldaketak aurrekontuan eremuari dagozkion estatu idazkaritzaren digitalizazioa eta adimen artifiziala, kudeaketa ekonomikoaren eta administratiboa dirulaguntza izendunak eta transferentzia aurrekontuan ezarritako esparruari dagozkion estatu idazkaritzaren.
  3. Programen kudeaketa económico-presupuestaria laguntza publikoen eskumenekoak diren secretaría de Estado de digitalizazioa eta adimen artifiziala eta, bereziki, hartutako finantza-betebeharrak estatu idazkaritzaren digitalizazioa eta Adimen Artifiziala duten onuradunen aipatutako laguntzak, espedienteak instruitzea amortizazio aurreratua, eta zorra, hartutako erabakiak betearazteko edo bermeak deuseztatzea onuradunei emandako laguntza guztiak ere eta diru-laguntza publikoak, bere eskumenen esparruan, materialen izapidetza eta kudeaketa erakundeen finantza-betebeharrak onuradun burutzapen ekonomikoaren lehiaketa eta erabakiak organo judizialei, okerreko sarreren itzulketa-izapideak egitea.
  4. Jarduerak koordinatzeko, estatu idazkaritzaren digitalizazioa eta adimen artifiziala, kontratazio-aietarako.
  5. Económico-presupuestaria kudeaketa arloan secretaría de Estado de digitalizazioa eta adimen artifiziala eta, kontratazioa, enkarguak a norberaren baliabideak eta kudeaketa económico-administrativa esparruko hitzarmenak estatuko idazkaritzarena, komunikazioa eta izena emateko, eremuko kontratazio-espedienteak estatu idazkaritzaren eskumenekoak diren kontratazio batzordea edo ministerioaren kontratazio mahaiak.
  6. Araugintza ko zuzendaritza nagusiarekin eta Arrazionalizatzeko kudeaketan ogasun ministerioaren Kontratazio modu zentralizatuan eskumenen arloan estatuko idazkaritzarena, digitalizazioa eta Adimen artifiziala.
  7. Prozedurak kudeatzeko jarraibide eskabide eta diru-laguntzak eta laguntzak emateko diru-laguntzak izan ezik, estatuaren aurrekontu orokorretan izendun gisa jasota daudenak ,-kredituen kontura gastu propio barne, estatu idazkaritzaren laguntzak emateko proposamenak egitea eta eskaeren ebaluazio-batzordeak jakin eta organo eskudunari helarazteko; ebazpenak egitea sinatzeko atzera egiteko, ukatzea ez denean eta kontzesio-eskaeren jakin, ebaluazio batzordeak organo eskudunari helarazteko eta sinatzeko eta ondoren, jakinarazi eta biharamunetik hasita. Horrek ez die kalterik egingo dituzun zuzendariordetza nagusi, baina proposatzen dutenek premiaren txosten teknikoak hala eskatzen badu, laguntza-Zuzendariordetza Nagusia, laguntzeko ebaluazio-batzordeak.
  8. Jarraipenaren kudeaketa, hauek barne: baimenak eta zenbait aldaketa egiteko técnico-económico emateko ebazpenak, eta organo eskudunari helarazteko; justifikatzeko kontuak ziurtagiria sinatzeko egiaztatzea; jarduera ez egitea eta ezarri diren baldintzak betetzen direla; bai eta itzultzeko prozedurak izapidetzea barne, entzunaldi-izapidea, likidazioak eta likidazioak. etetea, eta itzultzeko
  9. Izaera teknikoa egiteko, arau-emailea eta eragilea behar bezala egiteko beharrezko funtzionaltasuna eta tramitatzeko prozeduraren fase bakoitza behar duten instrukzio kontuan hartu behar dira dokumentuak eta egindako tresna juridikoak gainerako Zuzendariordetza Nagusi proposatzaileen enkaitzea.
  10. Definizioa eta lidergoa egiten eta estrategiak formulatu transformazio digitala eta 2030. urterako, herrialde-ikuspegia eta koordinatuta, duen zuzendaritza orokorreko. bereziki, prospektiba egingo dituzten aztertu eta identifikatu eta zehaztu erronkei eta komunikazioaren teknologien arloan digitalak eta eraldaketa digitalerako joerak bere dimentsiorik berezkoenak, estrategikoa eta ekintza-lerroak, ekimenak proposatuko posizionamendu estrategikoaren edo.
  11. Definitu, koordinatu eta jarraipena egitea arloko nazioarteko harremanen gizartean eta ekonomian, eta bere eskumeneko estrategikoak habilitadoras teknologia digitala, nazioarteko eta europar batasunaren espainiako erresumako gai horietan eskumen SEDIA barne, eta eskualde, batez ere eskualde iberoamericana, arreta berezia eta beste foroak globalak-politikaren arloan lankidetzan digitala kanpo arazoetako ministerioa, Lankidetza eta europar batasunaren eta bere eskumenen kalterik gabe.
  12. Diseinua, lidergoa eta koordinazioa funtsezkoa proiektu estrategikoak eraldaketa digitala, espainia, koordinazioa eta zuzendaritza nagusiaren laguntzarekin, bai eta eragile estrategikoak, industria-barne harremanetan izango da eskumena duen, akademikoak, sektore publiko eta gizarte zibilarekin.
  13. Sustapena eta laguntza-enpresen internazionalizazioa bultzatzeko gizarte digitalaren eduki digitalen eta teknologia digital, eskumenen kaltetan jo gabe, merkataritzako estatu idazkaritzari eta koordinazioa eta zuzendaritza nagusiaren laguntzarekin.
  1. Aztertzea, proposatzea eta politika orokorra eta plangintza estrategikoa eta ekintza telekomunikazioetako azpiegitura digitalez buruzko prestatzea eta proposatzea, bai eta araudia, gai horiei buruzko antolamendua eta erregulazioa, indarrean dauden nazioarteko, europako eta estatuko xedapenak ere.
  2. Sustatu eta garatzeko azpiegitura digitalez eta sare eta telekomunikazio zerbitzuak.
  3. Prestatu, kudeatu eta haren jarraipena egitea plan, proiektu teknologikoak eta garapena helburu duten jarduera-programak bultzatzeko azpiegituren digitalak eta konektibitatea lurraldearen egituratzean, teknologia berrien eskaintza sustatzea, zerbitzu, aplikazio eta edukiak telekomunikazio-arloan eta kudeaketa koordinatua europako eta nazioarteko politika hori kasuan kasuko programei.
  4. Sustatzea eta koordinatzea planei, proiektuei eta programei normalizazio-jarduera sustatzeko, estandarizazioa eta telekomunikazioen sektorean eta azpiegiturak digitalak.
  5. Proposamena, koordinatu eta jarraipena egitea telekomunikazioen arloko nazioarteko harremanak eta azpiegiturak digitalak, eta ordezkaritza departamentuko nazioarteko gai horietan kanpo arazoetarako ministerioarekin lankidetzan, europako batasunean eta Lankidetza.
  6. Inpaktua aztertzeko eta ebaluatzeko beste politika publiko telekomunikazioen sektorean eta azpiegituren digitalak.
  7. Programak prestatzea, kudeatzea eta haren jarraipena egitea eta jarduerak sar dadin bultzatzeko eta telekomunikazioen erabilera eta eskura edukitzea erraztea, eta azpiegitura eta teknologia digitalak premia espezifikoak dituzten herritarrei, batez ere, hala badagokio, beste sail batzuekiko lankidetzan eskumena duten ministerioetako beste politika batzuetan gai horiek dituzten.
  8. Elkarlanean ekonomiaren estatu idazkaritza eta enpresari laguntza prezioei eta kostuen balorazioa komunikazio elektronikoen zerbitzuak ematean.
  9. Plangintza, kudeaketa eta kontrola, baliabide publikoen telekomunikazio-arloan, bereziki, jabari publiko erradioelektrikoaren zenbakikuntza, helbideratzea, izena eta baliabideak, eta izapideak emateko espektro Orbita eta baliabide horien erabiltzeko titulu gaitzaileak.
  10. Harremanak estatuko administrazio orokorreko zerbitzu-emaileak izango dira komunikazio elektronikoen sare eta zerbitzuak betetzen direla kontrolatzea, bai eta zerbitzu publikoaren betebeharrak.
  11. Kontrola, ikuskapena eta telekomunikazio-alorrean zehapenak ezartzen.
  12. Telekomunikazio-operadoreen arteko desadostasunak ebatzi du eta erabiltzaileen eta zerbitzu digitalak, indarreko araudian aurrez ikusitako baldintzetan.
  13. Kudeatu, likidatu eta borondatezko aldiko diru-bilketa telekomunikazioen alorreko tasak ordaintzea ehunekoa buruzko tasaren errendimenduaren gainean jabari publiko irrati-korporazioko finantzatzeko irrati eta telebistako eta Espainiako laguntza, betearazpen-aldiko kudeaketa indarrean dagoen araudian ezarritakoaren arabera.
  14. Batera finantzatutako programa eragileak kudeaketa, erkidegoko funtsek (Digital Europe, Horizon Europe, Connecting Europe Facility) eta, bereziki, eskualde garapeneko europako funtsak (EGEF) jarduerei dagokienez.
  15. Sailari indarrean dagoen legeriak ematen dizkioten gainerako alorretan telekomunikazioetako azpiegitura digitalez.
  16. Económico-presupuestaria kudeaketa dagozkion gastuen aurrekontu-kredituak telekomunikazioetako estatu idazkaritza eta Infraestructuras Digitales idazkaritza nagusiaren, telekomunikazioak, Infraestructuras Digitales eta Seguridad Digital, aurrekontua egitea. estatu idazkaritzaren eta beronen jarraipena egitea.
  17. Prestatu eta tramitatzea aurrekontu-aldaketak aurrekontuan-eremuari dagozkion telekomunikazioetako estatu idazkaritzari e Infraestructuras Digitales, kanpo harremanetarako idazkaritza nagusiak telekomunikazioak, Infraestructuras Digitales Seguridad Digital eta kudeaketa ekonomikoaren eta administratiboa dirulaguntza izendunak eta transferentzia aurrekontuan ezarritako esparruari dagozkion estatu idazkaritzaren.
  18. Diru-sarreren kudeaketa económico-presupuestaria estatu idazkaritzaren, bereziki-bilketaren jarraipena telekomunikazioen alorreko tasak borondatezko epean eta haren kudeaketa, betearazpen-aldiko indarrean dagoen arautegiaren arabera Ere sartzen dira buruzko ebazpenak zergok telekomunikazioen alorreko tasak barne-likidazioak sinadura, ordainketa-proposamena eta diru sarrerak itzultzeko, bai eta ezeztapen-eginbideak abal etetea zerikusia duten likidazioak telekomunikazioen alorreko tasak arautzen dituen legearen i. eranskinean, 2022/11, ekainaren 28koa, Telekomunikazioen inguruko orokorra, eta betearazpena etetea buruzko ebazpenak likidazio jabari publiko erradioelektrikoa erreserbatzeagatiko tasa.
  19. Laguntza-programen kudeaketa económico-presupuestaria eskumenekoak diren herri telekomunikazioetako estatu idazkaritza eta Azpiegitura Digitalez jarraipena, eta, bereziki, finantza-betebeharrak dira hartutako diru laguntza horiek jaso, okerreko sarreren itzulketa, izapidetzea eta likidazioak sinadura, ordainketa-proposamenak eta etengo/indarrik gabe uzteko, likidazioak, espedienteak instruitzea amortizazio aurreratua, eta zorra, hartutako erabakiak betearazteko edo bermeak deuseztatzea onuradunei emandako laguntza guztiak ere eta diru-laguntza publikoak, bere eskumenen esparruan, materialen izapidetza eta kudeaketa erakundeen finantza-betebeharrak eta burutzapen ekonomikoaren onuradun lehiaketa organo judizialetan berandutza interesen likidazioak erabakiak bertan behera uzteko errekurtsoa jartzen denean, likidazioa berraztertzeko errekurtsoa edo erreklamazio ekonomiko administratiboa, akordioak espedienteak hasiko dira kobratzeko eskubidea galdu eta elkartutako laguntzarik establezimendu eta kautelazko neurriak zuzenean, eta horiei dagozkien bere eskumenen barruan materialak.
  20. Estatu idazkaritzaren jarduerak koordinatzeko, kontratazio gaietan.
  21. Económico-presupuestaria kudeaketa esparruan telekomunikazioetako estatu idazkaritzari eta azpiegiturak digitaletan, kontratazioa, enkarguak a norberaren baliabideak eta kudeaketa económico-administrativa esparruko hitzarmenak sinatzea barne, estatu idazkaritzaren justifikazioko memoria, galde-sorta eta baimenen eskaera aurkeztu behar diren dira hitzarmenak, komunikazioa eta izena emateko, eremuko kontratazio-espedienteak estatu idazkaritzaren eskumenekoak diren kontratazio batzordea edo ministerioaren kontratazio mahaiak.
  22. Araugintza ko zuzendaritza nagusiarekin eta Arrazionalizatzeko kudeaketan ogasun ministerioaren Kontratazio modu zentralizatuan eskumeneko esparruan telekomunikazioetako estatu idazkaritzari e Infraestructuras Digitales.
  23. Erakundearen titulartasuna bitarteko eskualde garapeneko europako funtsa (EGEF) jarduerei dagokienez, hala erabakitzen bada, bere eskumeneko agintaritza, egef funtsaren Kudeaketa araudian xedatutakoari jarraituko zaio (EB) 2021/1060, europako parlamentuarena eta kontseiluarena, ekainaren 24an, 2021 xedapenak ezartzen dituena buruzko komunak eskualdeen garapenerako europako funtsari, europako gizarte funtsari Plus, kohesio funtserako, atzealdean, arrantza eta Itsas europako funtsari, eta gizarte zuzen eta trantsizio-akuikulturako, bai eta finantza-arauak, jarduera horiek gauzatzeko Fondos eta Asilo-funtserako, migratzea eta integratzea, funts barne segurtasunaren eta finantza-laguntza emateko mugak eta Kudeaketa tresna politika Bisatuak.
  24. Ikuskaritza kudeaketari lotutako jarduerak-programen arloan bere eskumeneko jarduerak, eragiketak hautatzea, egiaztapenak onartzea, eskabideak aurkezteko jasotzean ordaintzekoa eta arriskuak kontrolatzeko plana kudeatzeko ardura, eta iruzurra batera finantzatutako programa eta jarduketak, FEDER programak, baita ordezkari programen jarraipeneko batzordeetan.
  25. Komunikazio elektronikoen sare eta zerbitzuen eskumenen esparruan, ministerioaren Transformazio Digitala eta funtzio publikoa.
  26. Planifikatu, koordinatu, garatu eta bultzatzea, politika, plan, programa, proiektuak eta jarduerak sartzeko zibersegurtasuna: transformazio digitala eta sektore pribatuko herritarrek, koordinazioa estatuko merkataritza-sozietatea (hemendik aurrera, S.M.E) espainiako Institutu Nazionalak (GSIN), SA eta ministerio-sailen, ziber-segurtasunaren arloan eskumenak dituen.
  27. Ziber-segurtasunaren arloko araudia prestatzea eta proposatzea eta sektore pribatuaren ciberresiliencia, beste batzuekin elkarlanean, arlo horretan eskumenak dituzten organo edo organismoek eta sektore ekonomiko eta sozialen eragindako publikoak eta pribatuak, ekonomiaren eta gizartearen eraldaketa segura eskumeneko gaietan, ministerioaren Transformazio Digitala eta funtzio publikoa.
  1. Antolaketa, sustatu eta garatzeko telekomunikazioetako azpiegitura digitalez eta organismoetan parte hartzea eta lan-taldeak nazioarteko bi sektoreetan.
  2. Esku-hartze arkeologikoen araudia prestatzea eta proposatzea antolatu eta arautzea, telekomunikazio-sektoreko eta azpiegiturak digitalak.
  3. Prestatu eta proposatzea, araudi tekniko arautzeari dagokionez irrati- eta telebista-sistemak, horren euskarria edozein dela ere, teknikoa.
  4. Du aldatzeko bete beharreko betekizun eta baldintzak betetzen direla gainbegiratzea eta ustiatzea komunikazio elektronikoen sare publikoak eta zerbitzuak.
  5. Zerikusia duten gaiak tramitatzea operadoreen eskubideak komunikazio elektronikoen sare eta zerbitzuak jabari publikoa eta okupatu. jabetza pribatua eta erabilpena partekatua onuradun izan, jabetza nahitaez kentzeko prozeduran eta haien alde zortasunak eta jabetzari ezarritako mugak.
  6. Zenbaki zerikusia dutenak, helbideratze- eta izendapen-proposamena, bereziki, zenbaki-plan nazionalak, erabilera-eskubideak esleitzeko plan horiek araututako baliabide publikoak eta aitortzen zaizkion gainerako aginpideen vii. kapituluak legearen ii. tituluaren 2022/11, ekainaren 28koa, bai eta trafiko eta zirkulazioa aurkako jarduketak, onartzen ez diren helburuekin irregularra urraketa egitean iruzur bideak komunikazio elektronikoen sare eta zerbitzuak.
  7. Solairuekin lotutakoak. zerbitzu publikoaren betebeharrak eta izaera publikoko gainerako betebeharrak, bereziki, telekomunikazio-zerbitzu unibertsala.
  8. Azterketa lurralde edo hirigintza-plangintzako tresnetan instalazioari eragiten dioten edo ustiatzeko. komunikazio elektronikoen sare publikoak eta horiekin lotutako baliabideak txostena 50.2 artikuluan aurreikusitako ondorioetarako, 11/2022, ekainaren 28koa.
  9. Administrazio publikoen arteko elkarlan zerikusia dutenak ukitzen duten komunikazio elektronikoen sare publikoak hedatzea, legean aurreikusitako 2022/11, ekainaren 28koa, eta hori garatzeko araudia.
  10. Bete beharreko baldintza teknikoak zerikusia dutenak sare eta komunikazio elektronikoen azpiegitura kanpoaldeko bai telekomunikazioetako azpiegitura erkideak eraikinetan eta komunikazio-sareen eta besteaz ostata ditzaketen azpiegituretara sartzea. komunikazio elektronikoen sare publikoak zerikusia dutenak, bai eta instalazioek bete behar dituzten baldintzak agertzen dira eta instalatzaileak telekomunikazioak, eta haiek guztiak gainbegiratzeko, telekomunikazioko enpresa instalatzaileen erregistroa kudeatzea barne.
  11. Definizioa, kudeaketa eta jarraipena egiteko programak eta jarduerak hedatzea, garapena eta komunikazio elektronikoen estaldura bultzatzeko, batez ere lurraldearen egituratzean buruzko azterlanak egitea barne Sareak Estrategia nazionala ultralasterrak, hedadura eta banda zabaleko sareen geografikoak buruzko txostena, eta estaldura-programen eta/edo hedatzea eta adopzioa banda zabala, koordinazioa programa ezberdinak, banda zabaleko sareak zabaltzea, eta europako batasunaren iniziatibak eta nazioarteko beste programa batzuk.
  12. Sustatzeko jarduerak egiteko eta gauzatzeko plangintza estrategikoa eta ekintza-azpiegituren arloko digitalak.
  13. Behar diren jarduketen burutzapena sustatu eta garatzeko azpiegitura digitalez.
  14. Prestatu, kudeatu eta haren jarraipena egitea plan, proiektu teknologikoak eta garapena helburu duten jarduera-programak azpiegituren digitalak.
  15. Azpiegiturak garatzeko eta bultzatzeko tresna mikroelektronikoen hondakin- eta erdieroaleak eta koordinazioa sailaren jarduerak eremu horretan.
  16. Planifikatzeko proposamena jabari publiko erradioelektrikoa erabiltzeko barne, proposamenak egitea eta esleitzeko Koadro nazionala maiztasun-plan tekniko nazionalak, irrati- eta telebista eta berau garatzea.
  17. Jabari publiko erradioelektrikoa kudeaketa eta erabilera-baldintzak maiztasun-bandetan irrati-komunikazioen zerbitzu desberdinetarako, emateko, aldatzeko, iraungitzea eta errebokatzea jabari publiko erradioelektrikoa erabiltzeko titulu gaitzaileak eta baliabideen esleipen espektro Orbita.
  18. Erregistroaren kudeaketa publikoa, domeinu publikoko emakidak irrati-elektrikoa.
  19. Onartzeko prozedurak tramitatzea proiektu teknikoak irrati-komunikazioak, bai eta bigarren mailako merkatu gordetzeari buruzko jarduketak jabari publiko erradioelektrikoa eta kudeaketa eta likidazioa borondatezko epean jabari publiko erradioelektrikoa erreserbatzeagatiko tasa.
  20. Ikuskapen-eginkizunak telekomunikazioen gaian, ikuskapena eta sareen kontrola eta telekomunikazio-zerbitzuen baldintzak eta eman ahal izateko, eta ustiapena, operadoreen betebeharrak, bereziki, ezarritako eskubideak babesteko komunikazio elektronikoen azken erabiltzaileen ekipo eta tresnen, telekomunikazio-instalazioen eta.
  21. Kontrola eta jabari publiko erradioelektrikoa babesteko, baita ikuskatzeaz edo onartzeko eta martxan jartzeko (instalazio irrati-baimena, emisio erradioelektrikoak teknikoa, zehazki, kokatzea, identifikatzea eta ezabatzea, bai eta baimendutako emisio ez-interferentzia kaltegarriak eta mailen kontrola emisio irrati-elektrikoen Bakarrak artikuluak aipatzen duen 86.b) 11/2022, ekainaren 28koa, eta lotutakoak espektro babes aktiboa.
  22. Egokitasunaren ebaluazioari telekomunikazio-ekipo eta tresnen barne, agintaritza izan dela eta, merkatu-zaintza ahalak jakinarazlearen normalizaziorako teknikoa, eta ikuskaritza- eta kontrol-ekipoak eta telekomunikazio-aparatuak, merkaturatzen eta horiek betetzen diren begiratzeko adostasunaren ebaluazioa.
  23. Funtzioei komunikazioen sekretua eta dagozkion legezko intertzeptazio telekomunikazioen telekomunikazioetako estatu idazkaritza eta Infraestructuras Digitales.
  24. -Kalitatearekin zerikusia duten funtzioak ere komunikazio elektronikoen sare eta zerbitzuen estatu idazkaritzari dagozkion.
  25. Koordinazioa buruzagitza probintzialak, telekomunikazioen ditu bere funtzioak egiteko beharrezkoak diren bitartekoak eta baliabideak.
  26. Gainbegiratzea eta politikarekin lotutako gaiak tramitatu eta kontsumitzaileen eskubideak eta azken erabiltzaileen komunikazio elektronikoen zerbitzuak, bai eta kontratuak eta gardentasuna eta informazioa argitaratzeko buruzkoak, eta tarifatze gehigarriko zerbitzuetarako eta erabilera-baldintzak.
  27. Ebazpena operadoreen arteko desadostasunak eta azken erabiltzaileen komunikazio elektronikoen zerbitzuak, bai eta informazioa eta erabiltzaileenganako arreta zuzeneko sarbidearen bidezko telekomunikazio-zerbitzuak eta digitalak.
  28. Baldintzak betetzen direla gainbegiratzea, eta 76. artikuluan ezarritako 11/2022 eskubidea bermatzeko, ekainaren 28koa, azken erabiltzaileek sarbide irekiko internet eta urteko txostena argitaratzeko artikulu horretan aipatzen den.
  29. Betetze-maila egiaztatzeko araudian ezarritako eskakizunak eta baldintzak (EB): 2022/612, europako parlamentuarena eta kontseiluarena, apirilaren 6koa, 2022 buruzko sare publikoetako ibiltaritza komunikazio mugikorren arloan, azken erabiltzaileak komunikazio elektronikoko zerbitzuetan, SMS eta ahots-roaming-ean dauden datuen europako batasunean, eta bereizita eros daitezke, baita emaztea ere, behar bezala zerbitzuak ematea desplazamendu-araututako txikizkako tarifak aplikatzeko, behar bezala txikizkako araututako zerbitzuak ez sartzea, desplazamendu-egoera eta gardentasun-mekanismoak, bai eta errekarguak eta behar bezala aplikatzen desplazamendu-operadoreek politikaren arrazoizko erabilerarekin zerbitzu-kontsumoak eragiten du, desplazamendu-araututako txikizkako, desadostasunak ebatzi azken erabiltzaileen eta operadoreen arteko zerbitzuak ematea eta kontrolatu eta ikuskatzeagatik nahi gabe, desplazamendu desplazamendu mugaldeetan.
  30. Egiaztapena behar bezala aplikatzen txikizkako tarifak batasun barruko komunikazioak arauturiko hitzak erregelamenduan ezarritako (EB) 2015/2120, europako parlamentuarena eta kontseiluarena, 2015eko azaroaren 25eko izan ezik, dagokion tarifa nazionala-ereduaren jasangarritasunean operadore batek.
  31. Abiarazteko eta izapidetzeko prozedurak dagozkion zehapen-araubidea aplikatzea lotuta. komunikazio elektronikoen sare eta zerbitzuen eta tarifa gehigarriko zerbitzuak.
  32. Komunikazio elektronikoen sare eta zerbitzuen eskumenen esparruan, ministerioaren Transformazio Digitala eta funtzio publikoa.
  33. Segurtasunarekin zerikusia duten eginkizun guztiak, ematen zaizkion elkarrizketan gizonezkoari ministerioko eraldaketa digitalerako eta, funtzio publikoaren arloan eskumena duen Agintaritza segurtasun-2022/11 legearen, ekainaren 28koa, Telekomunikazioei buruzko orokorra.
  34. Ikuskatu, kontrolatu, eta ikuskaritza gisa, eskumena duen agintaritzak azpiegitura digital-sektore batzuekin koordinatuta, arlo horretan eskumenak dituzten organo eta organismoei.
  35. Ministerioari egozten zaizkio dutenak eraldatzeko digitala eta funtzio publikoaren Real Decreto-ley 2022/7, martxoaren 29koa, segurtasuna bermatzeko-eskakizunei buruzko komunikazio elektronikoen sare eta zerbitzuen bosgarren belaunaldiko eta errege-dekretuan 2024/443, apirilaren 30ekoa, segurtasun eskema nazionala onartzen duena sareen eta zerbitzuen 5G.
  36. Garatzeko proposamenak egitea, zehaztu eta edukia zehaztu segurtasun eskema nazionala 5G sareen eta zerbitzuen.
  37. Eragiketa-zentroa kudeatu eta koordinatzea segurtasun-erreferentzia-5G.
  38. Informazio-errekerimenduak egitea behartutako subjektuei, segurtasun-baldintzak arautzen duen araudiak instalatzeko, hedatzeko eta komunikazio elektronikoen sareak ustiatzean eta zerbitzuak ematea eta oinarritutako haririk gabeko komunikazio elektronikoen bosgarren belaunaldiko teknologia (5G).
  39. Ikuskatu eta kontrolatzea ezarritako betebeharrak bete behartutako subjektuei, segurtasun-baldintzak arautzen duen araudiak instalatzeko, hedatzeko eta komunikazio elektronikoen sareak ustiatzean eta zerbitzuak haririk gabeko teknologian oinarritutako komunikazio elektronikoen eta 5G.
  40. Kontu ­ ikuskaritzak egitea edo egiaztatu eta egitea aurreko letran aipatutako betebeharrak betetzen direla kontrolatzea.
  41. Batzordeetan parte, lantalde eta izaera beste foro batzuk nazioarteko, europako eta espainiako publikoak zein pribatuak, segurtasunaren arloan egindako komunikazio elektronikoen sare eta zerbitzuen azpiegitura digitalez eta.
  42. Planifikatu, koordinatu, garatu eta bultzatzea, politika, plan, programa, proiektuak eta jarduerak sartzeko zibersegurtasuna: transformazio digitala eta sektore pribatuko herritarrek, koordinazioa estatuko merkataritza-sozietatea (hemendik aurrera, OKOM) espainiako Institutu Nazionalak (GSIN), SA eta ministerio-sailen, ziber-segurtasunaren arloan eskumenak dituen baita europako eta nazioarteko programen dagozkion kudeaketa koordinatua, arlo honetan beste organo batzuen eskumenei kalterik egin gabe.
  43. Enpresa ziber-segurtasunaren arloan eta ciberresiliencia ekosistema sustatzea.
  44. Bultzatzeko eta sustatzeko erregulazio-definizioa eta administrazioak duten estrategiak, politikak hobetzeko ziber-segurtasunaren inguruan pribatua, batez ere segurtasun-dituen lantegi (SOC), Institutu Nazionalak (GSIN), SA, ziber-segurtasunaren S.M.E espainiako.
  45. Ziber-segurtasunaren arloko araudia prestatzea eta proposatzea eta sektore pribatuaren ciberresiliencia, beste batzuekin elkarlanean, arlo horretan eskumenak dituzten organo edo organismoek eta sektore ekonomiko eta sozialen eragindako publikoak eta pribatuak, ekonomiaren eta gizartearen eraldaketa segura eskumeneko gaietan, ministerioaren Transformazio Digitala eta funtzio publikoa.
  46. Batzordeetan parte, lantalde eta izaera beste foro batzuk nazioarteko, europako eta espainiako publikoak zein pribatuak, ziber-segurtasuna; horri kalterik egin gabe, parte hartu administrazioko estatu agentziaren Digitala.
  47. Ziber-segurtasunaren arloko jarduketa eta programa sustatzea, beste organo batzuen eskumenei kalterik egin gabe.
  48. Kudeaketa, erkidegoko funtsek finantzatutako programa eragileak, eta, bereziki digitalaren Europe-esparruan, ziber-segurtasuna, ciber-resiliencia eta cibersolidaridad ordezkaritza nazionala; eta funts horiek.
  49. Datuak biltzeko eta buruzko azterlanak eta txostenak egitea, ekonomikoa eta errealitatea korporatiboa dagoen teknologia-telekomunikazioen merkatuan eta azpiegiturak digitalak, bai eta hari loturiko merkatuetan.
  50. Parte-hartzeari buruzko azterketa eragileek eta horien arteko elkarrekintza telekomunikazioen merkatuan eta azpiegitura digitalez arabera, batez ere, bere alderdi horrekin lotutako duten dauden loturak merkatu ekonomiaren eta teknologiaren, korporatiboa.
  51. Txostenak eta estudios sobre las Azken joera teknologikoak telekomunikazioen sektorean eta, horren eragina azpiegitura digitalez beste merkatu batzuetan eta ondorio ekonomikoak dituzten desbidera daitezke.
  52. Etorkizuneko azterketa bilakaerak eta aurrerapen teknologikoak diseinatu eta ezarri diren etorkizunean telekomunikazioen sektorean eta azpiegiturak digitalak eta nahiz eragile gisa, afektazioa eta horrekin lotutako merkatu gisa, eta politika publikoetara aurrerapen horiek eska dezakeen garatzen laguntzeko.
  53. Inpaktua aztertzeko eta ebaluatzeko beste politika publiko telekomunikazioen sektorean eta azpiegituren digitalak.
  54. Sustatzea eta koordinatzea planei, proiektuei eta programei normalizazio-jarduera sustatzeko, estandarizazioa eta telekomunikazioen sektorean eta azpiegiturak digitalak.
  55. Foroetan parte-lanetarako, estandarren definizioa, jarraibide teknikoak eta teknologikoak finkatzea parametro telekomunikazioen sektorean eta azpiegiturak digitalak.
  56. Sarbideari buruzko funtzioak sareetara eta lotutako baliabideetara interkonexioa, bai eta bere dagokionez, komunikazio elektronikoen zerbitzuen elkarreragingarritasuna eta haiei dagozkien telekomunikazioetako estatu idazkaritzari eta Infraestructuras Digitales.
  57. Erregulazio eginkizunak; hots, erreferentzia-merkatuetan definizioa zehaztea, botere garrantzitsua dituzten operadoreak, merkatuan eta betebehar espezifikoak ezartzea, bai eta bereizketa funtzionala zerikusia dutenak, hain zuzen ere, telekomunikazioetako estatu idazkaritzari e Infraestructuras Digitales.
  58. Definizioa, kudeaketa eta prozeduren instrukzioa egiteko laguntzak emateko programak bultzatzeko eta sustatzeko jarduketak barruan inbertsioak egitea, bere eskumeneko gaietan.
  59. Aholku teknikoa ematea, jarraipen, gainbegiratze eta administrazio-egiaztapena eta material emango diren laguntzak bultzada eta sustapen-jarduera programak.
  60. Sektoreko beste edozein telekomunikazioen azpiegitura digitalez eta ordenamendu juridikoak sailari, eta beste organo batzuei esleitutako ez diren bereziki.
  1. Bultzada, programatzea eta ikuskatze-lanak burutzen ari diren jarduketak duen politikaren arloko gobernu administrazio digitala eta administrazio elektronikoa sustatzeko, batez ere, prozesuari buruzko transformazio digitala eta berrikuntza administrazioa informazioaren eta komunikazioaren teknologiak eta komunikazioak, irtenbide digitaletan modu eraginkorrean eman ahal daitezen zerbitzu publikoen funtsezko zerbitzu publikoak barne.
  2. Zerbitzu publikoak elektronikoak sortzeko unibertsal eta eta, hala badagokio.
  3. Sustapen-lana, esparru batean, administrazio publikoekiko lankidetza administrazio digitala indartuz, elkarreragingarritasuna eta zerbitzuak erabiltzeko titulartasuna informazioa estatu idazkaritzak ezabatu eten digitala, bai eta programak sustatzea, herritarrei arreta eskaintzeko eta, bereziki, plataforma komunak erabiltzea sustatuz zerbitzuen integrazioa hainbat egoitza elektronikoen herri-administrazioek.
  4. Sailari indarrean dagoen legeriak ematen dizkioten gainerako eginkizunak, administrazio elektronikoaren esparruan eta zerbitzu publiko digitalak eta informazio- eta komunikazio-teknologiak, oro har, estatuko administrazio orokorraren eta estatuko sektore publiko instituzionalaren.
  5. Funtzio publikoaren araubide juridikoa eta ordainketari buruzkoa eta enplegu publikoaren estatuko administrazio orokorra.
  6. Funtzio publikoaren araubide juridikoa eta ordainketari buruzkoa eta enplegu publikoaren erakunde publikoen eta administrazioaren sektore publikoko erakundeak eta sektore publikoko enpresa eta fundazio izaera teknologikoa eta zientifikoa, baimentzeko mugarik gabe kontratatzea, edo lan-kontratuko langileak aldi batez horretan Eremu subjektiboa.
  7. Sailkapen-proposamena organismo publikoen eta zuzenbide publikoko entitateen administrazioko sektore publikoko eta sektore publikoko enpresa eta fundazio izaera teknologikoa eta zientifikoa.
  8. Politika koordinatzea artean langileak estatuko administrazio orokorraren, autonomia-erkidegoetako administrazioak eta Ceuta eta melillako hirietan, eta toki-erakundeak.
  9. Talentu-kudeaketa, estatuko administrazio orokorraren eta sartzeko hautaproben deialdiaren kidegoak eta eskalak atxikita dauden edo bertan sartzea, departamentuen arteko funtzio publikoaren estatu idazkaritzako.
  10. Harremanak izatea sindikalak estatuko administrazio orokorraren eremuan, koordinazioa; erabakiak eta itunak negoziazio kolektiboa dela-eta langile publikoek ondoriozko estatuko administrazio orokorraren negoziazio mahaien funtzionarioen eta lan-kontratuko langileen.
  11. Proposamenak bultzatzea administrazio publikoaren, kontuan hartuta, bereziki, honako ekimen proposatzen dituzten entitate, erakunde, organo, erakunde sektorialak eta beste elkarte edo erakunde publiko edo pribatu batzuekin. edozein
  12. Antolakuntza-egiturak arrazionalizatzeko eta modernizatzea, estatuko administrazio orokorraren eta bere prozedura-zerbitzuen ikuskaritza eta administrazio horri lotutako edo haien mendeko erakunde publikoak.
  13. Proiektuak arloan, xedapen orokorrak antolaketa, prozedurak, bai eta sektore publikoaren jardute eta funtzionamendu bitarteko elektronikoen bidez egitea.
  14. Administrazio-kargak murrizteko politika da, eta sinplifikazioa eta administrazio-prozedurak hobetu eta zerbitzu publikoen kalitatea, estatuko administrazio orokorraren eremuan.
  15. Ñ) sustatzea, herritarrei arreta eskaintzeko programak eta gardentasun-ataria, estatuaren administrazio orokorraren eta sarbide-puntu Orokorra.
  16. Bultzatzea, koordinazioa eta jarraipena gobernu planen irekia, helburu duten ekimenak garatzen laguntzen du gardentasunaren printzipioak, herritarren parte-hartzea, kontu-ematea eta lankidetza.
  17. Informazio-unitateak koordinatzea, estatuko administrazio orokorraren 21. artikuluan ageri diren 19/2013 legea, abenduaren 9koa, gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeari eta gobernu egokia, bai eta argibideak emateko dinamizatzeko eta sustatzeko datuetan sartzeko eskubidea.
  18. Bateraezintasun-araubidea kudeatzea eta gobernuko kideen interes-gatazkak, goi-kargudun eta langileen, estatuko administrazio orokorraren eta estatuko sektore publiko instituzionalaren.
  19. Langile publikoek prestakuntza.
  20. Mutualismo administratiboaren araubidea estatuko funtzionarioen zibila.
  21. Koordinazioa eta bultzada nazioarteko gaiak eremuaren barruan, estatu idazkaritzaren funtzioak eragotzi gabe, izango duen arren, kanpo arazoetako ministerioa, europar batasunean eta Lankidetza.
  22. Administrazio kudeatzailearen lanbidearen harremanak tituluduna.
  23. Onespenaren izapidetzeak artikuluak aipatzen duen aurretiazko 26.5 50/1997 legearen gobernuaren azaroaren 27ko.
  1. Bultzada, programatzea eta gainbegiratzea, jarduketa horien inguruko politika arloko gobernu eta administrazio elektronikoa sustatzeko administrazio digitalaren dagokionez, bereziki transformazio-prozesuaren digitala eta berrikuntza administrazioa informazioaren eta komunikazioaren teknologiak eta komunikazioak, irtenbide digitaletan modu eraginkorrean eman ahal daitezen zerbitzu publikoen funtsezko zerbitzu publikoak barne.
  2. Zerbitzu publikoak elektronikoak sortzeko unibertsal eta eta, hala badagokio.
  3. Sustapen-lana, esparru batean, administrazio publikoekiko lankidetza administrazio digitalaren arloan, informazio-zerbitzuak titulartasun estatu idazkaritzak ezabatu eten digitala, bai eta herritarrentzako arreta-programak sustatzea, eta, bereziki erabiltzea sustatuz plataforma komunak hainbat egoitza elektronikoen zerbitzuen integrazioa.
  4. Sailari indarrean dagoen legeriak ematen dizkioten gainerako eginkizunak, administrazio elektronikoaren esparruan eta zerbitzu publiko digitalak, eta informazioaren eta komunikazioen teknologiak sartzea, oro har, estatuko administrazio orokorraren eta estatuko sektore publiko instituzionalaren.
  5. Organo legez jardutea erreferente nazionala eta europako eta nazioarteko erakunde eta instituzio aurrean solaskide administrazioaren eremuan digitala.
  6. Ikuskapena, laguntza administrazio digitalaren Ministerio-Batzorde egiteko berariazko neurri ekintza-planetan ezarritako departamentuetan transformazio digitalari buruz.
  7. Egitea, garatzea, ezarri eta kudeatzea katalogoaren, eta zerbitzu komunak, Partekatutako barne.
  8. Nola prestatzen diren esku jarritako gaien batzordeak Estrategia-IKT (CE-TIC), batzorde betearazlea Estrategia batzordearen IKT (CE-CETIC), zuzendaritza batzordeak, informazioaren eta komunikazioen (CD-TIC), baita administrazio elektronikoaren batzorde sektoriala (CSAE).
  9. Dituen eskumenak dagozkio pasabidearen Koordinatzaile Nazionala europako digital bakarra erregelamenduan (EB) 2018/1724, europako parlamentuarena eta kontseiluarena, urriaren 2koa, 2018 buruzko pasabide baten digital bakarra sortzea, informazioa eskuratzeko, prozedurak eta laguntza-zerbitzuak eta arazoak konpontzea eta erregelamendua aldatzen duena (EB) 1024/2012 zk. Bat etorriz jardungo du gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiak egiten dituen informazio-koordinatzaile gisa betetzen hori pasabidearen Digital Bakarra aurreikusitako Europako erregelamendu hori.
  10. Eginkizunak betetzea jarraipen-organoa eta txostenak aurkeztea errege dekretuan ezarritako 1112/2018, irailaren 7koa, irisgarritasunari buruzko web guneetan eta sektore publikoaren aplikazio mugikorrak.
  11. Diseinu teknikoa, ezarri eta kudeatzea baliabide eta zerbitzu digitalak garatzeko beharrezkoak diren zerbitzu publikoen aldera bideratutako zerbitzu publikoak kalitate-unibertsalak gaur egungo herritarren eta enpresen sartzea sustatuz, informazioaren eta komunikazioaren teknologiak digitalizazio komunikazioetan eta administrazio-prozedurei eta kudeaketa publikoa erabiltzeko digitalak.
  12. Zuzendaritza nagusiarekin koordinatuta, datuaren politika-gobernantza eta datuak kudeatzeko estatuko administrazio orokorrean eta haren erakunde publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko ekintzak garatzea eta koordinatzea, erakunde eta entitate bat izan nahi dituzten egiazki ezartzeko, eta zerbitzu publikoak emateko digitalak eta egindako aurreikuspenak betetzen direla bermatzea eta 39/2015 Legeak, urriaren 1ekoa, eta 40/2015., urriaren 1ekoa.
  13. Egitea, garatzea, ezarpen, koordinazio eta jarraipen-moten katalogoa compartibles datuak errazago aurkitzeko eta estatuko administrazio orokorrak egindako informazioa eskuratzeko beharrezkoak diren prozedura administratibo, eta antzeko tresnak erabiliz, datuen bitartekotza Plataforma, eta mekanismoak abian jartzeko pasabidearekiko konexioan europar batasuneko digital bakarra.
  14. Estandarrak definitzen, jarraibide teknikoak eta kalitate-arauak aplikatzeko eta elkarreragingarritasuna IKT gobernu, administrazio publikoei eta garapen eta 4/2010 errege dekretua, urtarrilaren 8koa, elkarreragingarritasun eskema nazionala arautzen duen administrazio elektronikoaren esparruan elkarreragingarritasun eta haren arau Teknikoak, eskumenen kaltetan jo gabe Datu zuzendaritza nagusiaren jarduerei dagokienez, teknologia eta estandarrei buruzko datuak.
  15. Ñ) Du eskakizunen azterketa, diseinu teknikoa eta garatzeko gaitutako funtzionarioen erregistro, erregistro elektronikoaren erregistro elektronikoaren ahalordeak, estatuaren administrazio orokorraren informazio-sistemaren administrazio-prozedurak, estatuko administrazio orokorraren eremuan, eta jakinarazpen-sistema, jarraibideak betez gobernantza publikoaren Zuzendaritza Nagusia eta ministerio-sailek eta horien erakunde publikoek eta zuzenbide pribatuko erakunde lotu edo mendekoetako.
  16. Du eskakizunen azterketa, diseinua, ezarpena eta kudeaketa partekatua, koordinazio edo zuzenean ematea, esparru batean, eta erantzukizun partekatuaren bidez, zerbitzu komunak, dauden edo ez partekatuak, informazio-sistemen eta komunikazio-estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko ezartzen den moduan, titularrak ebazpen-bidez administrazio digitalaren idazkari nagusia.
  17. Diseinu teknikoa, ezarri eta kudeatzea faktura elektronikoen sarrera-puntu orokorra (FACe) esparruari dagozkion estatuko administrazio orokorrari eta beste administrazio publiko, hari atxikitako legean ezarritakoarekin bat etorriz 25/2013 legea, abenduaren 27koa, faktura elektronikoa sustatzekoa eta sektore publikoan fakturen kontularitza-erregistroa sortzekoa.
  18. Eskakizun-analisia, diseinu teknikoa eta garatzeko estatuko administrazio orokorraren sarbide-puntu Orokor Elektronikoak direktorioaren komuna unitate organikoak eta bulegoak, ezartzen duen moduan gobernantza publikoaren Zuzendaritza Nagusia eta ministerio-sailek eta horien erakunde publikoek eta zuzenbide pribatuko erakunde lotu edo mendekoetako.
  19. Eskakizun-analisia, diseinu teknikoa eta gardentasun ataria garatzea. estatuko administrazio orokorraren aurreikusitako 19/2013 legea, abenduaren 9koa, ezartzen duen moduan gobernantza publikoaren Zuzendaritza Nagusia eta ministerio-sailek eta horien erakunde publikoek eta zuzenbide pribatuko erakunde lotu edo mendekoetako.
  20. Prestatzea eta izapidetzea, gobernantza publikoaren zuzendaritzarekin batera, Orokorra, araugintza-proiektuei antolaketa eta prozedurei eragiten dioten sektore publikoaren jardute eta funtzionamendu bitarteko elektronikoen bidez egitea.
  21. Gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiarekin identifikazioan, diseinua, eta programak eta proiektuak bultzatzea errazteko herritarrek eta enpresek zerbitzu publikoak egitea eta hedatzeko programak garatzea, informazioa herritarrei laguntza eta eskura dauden bide desberdinen bidez, hori guztia administrazio elektronikoari buruzko alderdiak eta ministerio-sailek eta haren mendeko erakunde publikoak, bai eta beste herri administrazio batzuekin.
  22. Azterketa eta plangintza plataforma teknologikoak bilakaera emateko zerbitzu komunak, barne hartutakoak partekatuak.
  23. Diseinua, betetzeko, eta ustiapen-zentroen bilakaera erreferentzia-datuak prozesatzeko zerbitzu komunak emateko, datuaren zuzendaritza nagusiarekin koordinaturik.
  24. Diseinua, hornidura eta zerbitzuen ustiapenari eta komunikazio-azpiegituretatik bateratuak estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko, bai eta SARA sarearen, herri-administrazio batzuekin, elkarrekin eta europar batasuna.
  25. Diseinua, hornidura eta ustiatzeko segurtasun-zerbitzuen azpiegitura teknologikoen eta zerbitzua eskaintzeko beharrezkoak diren zerbitzu komunak, barne hartutakoak partekatuak, dagozkion administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia.
  26. Diseinua, hornidura eta ustiatzeko azpiegitura teknologikoak eta telefono-zerbitzuak 060 erabakiko duen eran gobernantza publikoaren zuzendaritza nagusiaren eta sinatutako hitzarmenen esparruan.
  27. Du eskakizunen azterketa, diseinua, garapena, probak eta dira aplikazioak mantentzeko lanak egiteko beharrezkoak diren tresna eta euskarri ematea zerbitzu horizontalak estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko, besteak beste, giza baliabideen kudeaketari buruzko erabakiko duen eran funtzio publikoaren zuzendaritza nagusiari.
  28. Kudeaketa eta administrazioaren zerbitzura dauden langileen ataria egoitza elektronikoan eta estatuko administrazio orokorraren (FUNTZIONATZEN DU) eta haren kautotzea, diseinu teknikoa eta kudeaketa plataforma teknologikoak horien euskarri diren erabakiko duen eran funtzio publikoaren zuzendaritza nagusiari.
  29. Aplikazioak eta zerbitzuak betetzeko arloan emandako informazioaren eta komunikazioen teknologiak gobernuaren ordezkaritzen eta ordezkariordetzen Uharteetako Zuzendaritzak eta jarduera-eremu guztietan zuzendaritza nagusiak erabakiko duen eran estatuko administrazio orokorraren Lurralde-ikerketa, estatuarekin koordinaturik parte hartzen duten ministerioetako direla eta.
  30. Araugintza ko zuzendaritza nagusiarekin eta ministerioaren Kontratazio Arrazionalizatzeko kudeaketan ogasun alorrean kontratazio zentralizatua idazkaritza nagusiaren Administrazio digitala
  31. Prestatu, zuzendaritza nagusiarekin batera arituz, eta ogasun ministerioaren Kontratazio Arrazionalizazio-eremuari eragiten diotenean, idazkaritza nagusiaren eskumenak administrazio digitalaren, proposamenak politikekin zerikusia duten ondasun erosketa informatikoak preskripzio teknikoen agiriak kontratazio publikoan ondasun eta zerbitzu ikt estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko.
  32. Kontratazio, euskarria eta económico-presupuestaria kudeaketa idazkaritzaren arloan administrazio digitalaren Orokorra eta azterketa, plangintza, bultzatzea eta jarraipena egitea kontratazio-prozesuak eta IKT arloan zerikusia duten beste arlo manuzko txosten teknikoa igorri. era berean, hitzarmenen eta enkargu erosteko xedea duten ondasun eta zerbitzu informatikoen eta memoriak eta preskripzio teknikoen pleguetan kontratazioen ondasun eta zerbitzu informatikoak estatuko administrazio orokorrean eta haren erakunde publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko 806/2014 errege dekretuan ezarritakoaren arabera, irailaren 19koa, lanabes operatiboak eta antolaketari buruzko informazio-teknologien eta komunikazioen estatuko administrazio orokorreko eta haren erakunde Publikoak.
  33. Definitzea eta kudeatzea-sistema erkide bat IKT-gastuak egoztea osorako estatuaren administrazio orokorraren eta haren organismo publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko.
  34. Zuzendaritza teknikoak eta estrategikoaren ziber-segurtasunaren eragiketa-zentroa, estatuko administrazio orokorraren eta haren erakunde publikoek eta zuzenbide publikoko entitateek edo hari lotutako edo haren mendeko. Bereziki, emandako erantzuna koordinatzeko eginkizuna bere gain hartuko ditu.
  35. Errege dekretuan xedatutakoa garatzeko eta aplikatzeko 311/2022, maiatzaren 3koa, segurtasun-eskema nazionala arautzen duena eta haren jarraibide tekniko. bereziki, segurtasun-estandarrak definitzen, jarraibide teknikoak eta IKT gobernu, administrazio publikoen aplikatu beharreko segurtasun-arauak eta proposamenak egiteaz eta ordezkaritza Nazionaleko Criptológico giden garapenean egindako segurtasuna.
  36. Ekipo informatikoen eta betetzeko, kudeaketa eta administrazioa eta komunikazio departamentuaren segurtasun informatikorako neurriak ezartzea.
  37. Beharrezko informazio-sistemak garatzea eta mantentzea zerbitzuek funtziona dezaten, eraldaketa digitalaren eta berrikuntza Saila.
  38. Koordinazioa eta eduki digitalen intranet, interneteko atarian eta egoitza elektronikoa kudeatzeko lankidea.
  39. Buruzko txostenak egitea eta informazioaren eta komunikazioen teknologiak administrazio publikoetan, baita estatistikako institutu nazionalarekin eragiketak egiteko buruzko estatistiken informazioaren eta komunikazioen teknologiak administrazio publikoetan.
  1. En relación con la Administración General del Estado, los organismos y entidades integrantes del sector público administrativo con arreglo a lo dispuesto por el artículo 3.1 de la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria, así como de los organismos y entidades del sector público empresarial y fundacional adscritos a los Ministerios para la Transformación Digital y de la Función Pública y de Ciencia, Innovación y Universidades, en el marco de planificación estratégica de recursos humanos y de la envolvente aprobada de gasto de los regímenes retributivos del sector público, de acuerdo con los criterios comunes adoptados en el seno de la Comisión Superior de Personal, y sin perjuicio de la independencia y autonomía funcional legalmente atribuida a las autoridades administrativas independientes y otras entidades de derecho público:
    • 1.º La planificación de los recursos humanos, a partir del análisis basado en datos de las necesidades de personal, perfiles profesionales y retribuciones para asegurar la calidad del empleo público y una asignación funcional y eficiente de los efectivos.
    • 2.º La elaboración de normativa e informes en materia de empleo público.
    • 3.º La aprobación y modificación de las relaciones, catálogos y dotaciones de puestos de trabajo, retribuciones e incentivos al rendimiento.
    • 4.º La elaboración, propuesta y seguimiento de la Oferta de Empleo Público, la autorización de nombramientos de personal funcionario interino, de personal estatutario temporal y de contratos de personal laboral temporal; así como la elaboración de bases comunes y el informe de las convocatorias para el acceso a la condición de personal empleado público.
    • 5.º La tramitación de los procesos de adquisición y pérdida de la condición de personal funcionario, el ejercicio de las competencias atribuidas a la Secretaría de Estado de Función Pública en materia de situaciones administrativas y la gestión de los procedimientos de personal derivados de la dependencia orgánica de los cuerpos y escalas adscritos al Ministerio a través de la Secretaría de Estado de Función Pública.
    • 6.º La propuesta de medidas de estructuración del empleo público, tanto de personal funcionario como de personal laboral, así como la ordenación de la provisión y de la movilidad mediante la autorización y, en su caso, gestión de los procesos de movilidad interministerial y provisión de puestos de personal funcionario y laboral del ámbito del convenio único de la Administración General del Estado.
    • 7.º La coordinación de la provisión y de la movilidad interadministrativa mediante la autorización y, en su caso, tramitación de las comisiones de servicio y otras formas para la provisión de puestos en la Administración General del Estado por personal procedente de otras administraciones públicas, con la excepción de los procedimientos de concurso y libre designación, y la autorización previa para la provisión de puestos en otras administraciones públicas, mediante libre designación, por personal funcionario de cuerpos y escalas adscritos a la Secretaría de Estado de Función Pública.
    • 8.º La asesoría en materia de recursos humanos a los departamentos ministeriales, así como la información a las empleadas y empleados públicos de la política de los recursos humanos.
    • 9.º La coordinación funcional de las subdirecciones generales de recursos humanos e inspección de servicios de los departamentos ministeriales a los efectos de la ejecución de proyectos y programas que resulten estratégicos para el conjunto de la Administración General del Estado y de sus organismos vinculados o dependientes, cuando sean acordados en el seno de la Comisión Superior de Personal.
    • 10.º El diseño del Sistema de Datos sobre Empleo Público, en el que se integren el conjunto de datos relevantes para la adopción de las decisiones relativas a la planificación estratégica, oferta y estructuración de los recursos humanos, a partir del análisis de las necesidades de personal, evolución tecnológica, perfiles profesionales y retribuciones, entre otros elementos, con arreglo a las políticas y estándares en la gestión y análisis de datos que establezca la Dirección General del Dato.
    • 11.º La elaboración y divulgación de estadísticas, indicadores y datos sobre empleo público, con la asistencia de la Secretaría General de Administración Digital.
    • 12.º La gestión del Registro Central de Personal.
    • 13.º La gestión del repertorio de puestos de personal directivo público profesional.
    • 14.º Las relaciones con las organizaciones sindicales en el ámbito de la Administración General del Estado; la dirección y coordinación de la negociación colectiva del personal empleado público de este ámbito y la propuesta de acuerdos y pactos derivados de las mesas de negociación de personal funcionario y laboral, así como el asesoramiento en materia de negociación colectiva y la coordinación y apoyo en los procesos de elecciones sindicales en el ámbito de la Administración General del Estado.
    • 15.º El impulso de la prevención de riesgos laborales, en el marco de lo dispuesto en la normativa aplicable, así como de criterios comunes, funciones de coordinación y promoción, planes de formación, en materia de acción social, responsabilidad social corporativa e igualdad y no discriminación del personal empleado de la Administración General del Estado.
    • 16.º La elaboración de la propuesta de clasificación de entidades del sector público estatal contempladas en el apartado a), de acuerdo con su normativa específica, en colaboración con la Dirección General de Gobernanza Pública.
  2. El estudio y análisis basado en datos en materia de empleo público y la preparación del Boletín estadístico del personal al servicio de las Administraciones Públicas.
  3. La elaboración de normativa básica e informes en materia de empleo público sobre el conjunto de las administraciones públicas.
  4. La asesoría en materia de recursos humanos a las administraciones públicas, así como la asistencia técnico-jurídica en la transposición y aplicación de directivas y otros instrumentos jurídicos de la Unión Europea o internacionales en esta materia.
  5. La participación en foros europeos y otros organismos internacionales que afecten a las competencias de la Dirección General, así como la coordinación y cooperación con los órganos competentes en materia de función pública de las administraciones de las comunidades autónomas y administración local.
  6. El informe de los actos y disposiciones en materia de función pública emanadas de las comunidades autónomas, el seguimiento de sus ofertas de empleo público, el estudio de la política de empleo público internacional, autonómico y local.
  7. La emisión de informes y contestación de consultas formuladas por otras administraciones públicas relativas a la Función Pública Local respecto a la normativa básica estatal.
  8. El ejercicio de las funciones que correspondan a la Administración General del Estado en relación con el personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional, salvo las que correspondan al órgano competente en materia de Haciendas Locales, y la gestión del registro integrado de este personal.
  9. La incoación de expedientes disciplinarios a personal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional, en el marco de lo dispuesto en la normativa aplicable.
  10. El informe y autorización, en los términos previstos en la correspondiente ley de presupuestos generales del estado, de los acuerdos, convenios, pactos o cualesquiera otros instrumentos de negociación colectiva, así como de las medidas que se adopten en su cumplimiento o desarrollo, cuyo contenido se refiera a gastos imputables al capítulo de gastos de personal de los presupuestos y demás condiciones de trabajo de los organismos y entidades mencionados en el párrafo a).
  11. La realización de proyectos de atracción, desarrollo y retención de talento.
  1. Urteko aurrekontuaren proposamena prestatzea, saileko eta koordinazioa dagozkien erakunde honi atxikitako aurrekontu-gauzatzearen jarraipena eta euren aldaketak.
  2. Kudeaketa ekonomikoa eta finantza departamentuko diruzaintza-plangintza ere, izapideak eta jarraipena administrazio-kontratuak eta saileko kide anitzeko organoen arteko koordinazioa, kontratazio-aietarako.
  3. Gastu-programen ebaluazioa ministerioak garatutako gogobetetzera zuzendua, gastu-arloko politika eraginkorragoak.
  4. Departamentuko giza baliabideen plangintza, kudeaketa eta administrazioa, onartzeko eta aldatzeko proposamenak egitea, lanpostuen zerrendak eta enplegu-planak, prozesuak tramitatzea arduradunen lanpostuak betetzeko, eta lan-harremanak eta erakunde sindikal eta lanbide elkarteen funtzionarioak, bai eta prestakuntzako planak kudeatzea, gizarte ekintza-programak eta laneko arriskuen prebentzioa.
  5. Planak eta programak zerbitzuen ikuskaritza eta nola funtzionatzen duten ebaluatzea, eta, eraginkortasun eta errendimendu langileak eta zerbitzuak zerbitzu zentralen organo eta unitateak, entitate eta erakunde publiko koordinazioa atxikitako lotutako jarduerak politika publikoen ebaluazioetan, departamentuaren eskumeneko.
  6. Unitateari dagozkion eginkizunak garatzeko saileko berdintasuneko, 77. artikuluan aurreikusitako 3/2007 lege organikoa, martxoaren 22koa, emakumeen eta gizonen berdintasun eragingarriarena.
  7. Datuak babesteko ordezkariari buruzko eskumenak baliatzeko erregelamenduan (EB), 679/2016, europako parlamentuarena eta kontseiluarena, 2016ko apirilaren 27, pertsona fisikoen babesari buruzkoa tratamenduari dagokionez, datu pertsonalak eman beharreko datu horiek indarrik gabe uzten duena eta 95/46/ee zuzentarauaren (datuak babesteko araudi orokorra) eta 2018/3 lege organikoa, abenduaren 5ekoa, datu pertsonalen babesa eta berme-esparruan, eskubide digitalen.
  8. Zerikusia duten jardunak sailaren administrazio-xedapenak eta egintzak argitaratzeko « estatuko aldizkari ofizialean ».
  9. Hartu du informazio-unitatea Gardentasun-ministerioaren Transformazio Digitala eta Funtzio Publikoaren legearen 21. artikuluan ezarritakoaren arabera, 19/2013 legea, abenduaren 9koa, eta laguntza-koordinazioari dagokionez, gobernu irekiko esparruari buruzko gaietako ekimenen ministerioan.
  10. Garapen eta jarduerak koordinatzea, administrazio-informazioa eta herritarrei arreta emateko, bai eta erakundeen publizitatea.
  11. Du saileko baliabide materialen kudeaketa, higigarri nahiz higiezinak; haren inbentarioan; errentamenduak; kudeaketa egokitu eta horiek zaintzea; higiezinen mantentze-lanak; eta plangintza, koordinazioa, obra-proiektuak prestatu eta zuzentzea.
  12. Erregistro orokorraren kudeaketa saileko zerbitzuak zuzendu eta kudeatzea, eta, oro har, segurtasun-teknikariak, erreprografia-zerbitzu orokorretatik eta barne araudia.
  13. Kudeaketa zuzendaritza, antolaketa eta liburutegi, artxibategi eta dokumentazio-zerbitzuak.
  14. Lankidetza programazioan buruzko estatu-idazkaritzen ekonomia- eta aurrekontu-inbertsio-proiektuak eta neurriak, berreskuratze planeko eraldatu eta Erresilientzia, ministerioaren Transformazio Digitala eta funtzio publikoa.
  15. Ñ) koordinazioa eta jarraipena egiteko inbertsioak egiteratzean eta erreformak berreskuratze-plana, eraldatu eta Erresilientzia ministerioari dagozkion eraldaketa digitalaren eta, segimendua, gerta daitezkeen desbideratzeei antzemateko eta jomuga eta helburuak betetzeari buruz eta definitutako zeharkako aginduaren 2. artikuluan HFP 2021/1030/irailaren 29ko konfiguratzen da kudeaketa-sistema, berreskuratze planeko eraldatu eta Erresilientzia.
  16. Segimendu-txostenak egitea eta betetze-mailari eta helburuen printzipioak, eta txostenak zeharkako kudeaketari dagokionez, europako funtsen aplikazioaren económico-financiera Berreskuratzea, eraldatu eta Erresilientzia-planari lotutako arloetan ministerioaren propioak.
  17. Neurri zuzentzaileak aplikazioari segimendua egiteko ardura duten organoen neurriak, desbideratzerik badago, jomuga eta helburuak betetzeari buruz eta zeharkako printzipioak.
  18. Ukipen-puntu funts europarrak idazkaritza nagusiaren neurrien segimendua egitea, berreskuratze planeko eraldatu eta Erresilientzia ministerioari dagozkion eraldatzeko digitala eta funtzio publikoa.
  19. Beste sail batzuekin elkarlanean jardutera eta ministerioaren estatu-idazkaritzen jarraipenean, berreskuratze planeko eraldatu eta Erresilientzia.
  20. Kudeaketa-txostena egiteko, sinadura eta izapideak egitea osagaien ministerioak arduraduna da.
  21. Txostenak berrikusi ondorengo sinatutako aurreikuspenak ardura duten organoek neurriak, arriskuen identifikazioa, eta ez-betetzea desbideratzeak programazioarekiko plangintza eta segimendua egitea, ekintza zuzentzaileen organo arduradunen aldetik.
  22. Plan estrategikoa egiteko Diru-laguntzak.
subir

Araudia

subir

Egitura organikoa (organigrama)

subir